فیلیپس وجود دارد: 'من شما باید'

وجود دارد بسیار خوبی در جهان اتفاق می افتد; مردم رسیدن از طریق خشم و ترس را به یاد دیگران آنها به تنهایی نیست.

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399

وجود دارد بسیار خوبی در جهان اتفاق می افتد; مردم رسیدن از طریق خشم و ترس را به یاد دیگران آنها به تنهایی نیست.

اما وجود دارد یک منطقه از مهربانی من هنوز هم فکر می کنم می تواند با استفاده از کمی کار می کنند. حداقل در آن می تواند.

من یک دوره ای عجیب و غریب رویای که در آن من ترک شوهر من به خاطر او سزاوار همسر بهتر از من. نیست که وحشی ؟

در نور روز من می دانم که ما در حال کامل همکاران به یکدیگر اما در شب زمانی که من صدای خواب من به خودم بگویم یک داستان متفاوت است. من خودم بگویم "او سزاوار است که بیشتر سرگرم کننده و یا مناسب تر و یا به صرفه تر."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

گفتم Saul در مورد رویاهای من به تازگی و او فکر کرد که این ایده از یک بهتر همسر پوچ بود. (چه شیرین مرد.)

مرتبط:

اما پس از آن او به من گفت که او گاهی اوقات فکر می کند که او نه به عنوان خوب به عنوان پدر او زمانی که بچه ها بودند. در آن زمان آنها نیاز به کل تعامل و او آن را داد به آنها. در حال حاضر همه آنها دو رقمی و عمدتا فقط می خواهم به تغذیه می شود و از چپ به دستگاه های خود را.

اشاره کردم تمام اواخر شب مکالمات او با ما دختر نوجوان و چگونه او یکپارچه شامل پسران ما تقریبا در هر نقش به عنوان یک مربی بسکتبال. او یک پدر است و هر کس آن را می داند. من فکر می کنم او می داند که آن را بیشتر از زمان بیش از حد.

اما شوهر من مثل بقیه از ما. یک بار در در حالی که ما در خودمان است. ما به خودمان چیزهایی است که می تواند مطلق توهین اگر آنها را از دهان خارج از هر کس دیگری.

می خواهم بدانم در چه منطقه ای از زندگی خود را به شما احساس "کمتر از." است وجود دارد یک نقطه است که باعث می شود شما سوال خود را به ارزش و یا برگ شما تعجب که چرا شما نمی توانید چیزی را به عنوان به خوبی به عنوان شخص دیگری ؟

چه چیزی به شما می گویند به خودتان هنگامی که شما در آینه نگاه کنید شما بعد از خارج شدن از حمام? آیا شما می گویند, "من بساز! من کاملا تاب داغ نگاه کنید!" و یا آیا شما ایستاده وجود دارد و بپرسید: "اوه. چرا من خوردن این چیپس سیب زمینی?"

راه ما فکر می کنم ما ظاهر فیزیکی است که فقط یکی از راه های ما فشار خودمان به جا به جعبه برچسب "من من باید." اما ما که همان جعبه برای هر جنبه ای از زندگی ما — کار ما خانواده ما وظایف پدر و مادر ما همه چیز.

اگر چه این هفته ما سعی می کنیم کمی به خود دادم ، به جای اجازه دادن به مغز ما برای اجرا کردن مسیر توهین و اجازه دهید ایستادن در مقابل آینه و گفتن "با تشکر از شما برای این قوی زیبا و سالم بدن است."

هنگامی که ما از رفتن به رختخواب در شب به جای فکر کردن به اتفاقی در طول روز چگونه در مورد نجوا "با تشکر از شما برای این شانس را به سعی کنید دوباره فردا"?

هیچ "من شما باید باشد." وجود من شما و من شما را در حال تبدیل شدن و هر دو سزاوار مهربانی بزرگ.

بایگانی: جزئیات بیشتر از نیکول J. Phillips' مهربانی مسری است ستون

لطفا ادامه برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را از مهربانی با من در info@nicolejphillips.com.

نیکول J. Phillips سابق فارگو تلویزیون لنگر یک سخنران و نویسنده و میزبان مهربانی پادکست. او زندگی می کند در آبردین, S. D., با سه فرزند و همسرش Saul فیلیپس, در سر مردان بسکتبال مربی در دانشگاه شمال. شما می توانید ببینید نیکول در nicolejphillips.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب