فیلیپس: محبت ایجاد COVID-اثبات ازدواج

من می گویند که تنها نوع شوخی. من و همسرم در حال گفتگو روز دیگر در مورد نحوه های مختلف روزانه ما تعامل با یکدیگ

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399

من می گویند که تنها نوع شوخی. من و همسرم در حال گفتگو روز دیگر در مورد نحوه های مختلف روزانه ما تعامل با یکدیگر است. به طور معمول به عنوان یک کالج بسکتبال مربی Saul است در جاده استخدام و یا رفتن به دور بازی. من صرف مقدار زیادی از زمان سفر برای وزارت. هنگامی که ما از کار افتادگی ما همه نوع داستان برای گفتن به یکدیگر است.

این داستان ها را اجرا کرده اند. خوشبختانه مهربانی نیست. به عنوان زنی که فرستاده شده در داستان زیر توضیح می دهد که ممکن است راز یک ازدواج موفق است.

مربوط به ستون:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ازدواج کردم 30 سال بسیاری از آنها شده اند اما من می خواهم اگر من دروغ گفت همه آنها خوب است. ما تا به حال سهم ما از زمان های خوب در طول سال; داشتن نوزادان خرید یک خانه عجیب و غریب تعطیلات در قوانین توله سگ ، و ما تا به حال سهم ما از تلاش بار در طول سال و همچنین; داشتن نوزادان خرید یک خانه عجیب و غریب تعطیلات در قوانین توله سگ ، تقریبا مانند هر زن و شوهر است. درست است؟!

"خوب چند هفته گذشته سقوط تحت رده از بار تلاش. من شده اند در برخورد با برخی از کمر درد ناشی از یک بیماری. گرفتن راحت در رختخواب در شب می تواند کارهای عادی و روزمره واقعی.

"من تلاش کرده بود چند شب در یک ردیف در این نقطه با بی قراری و در نهایت پس از چند شب از خواب من قادر به خواب رفتن در من تاشو در اتاق نشیمن.

"وقتی که من از خواب بیدار شدم متوجه شدم آن بود وسط شب. کسی تا به حال تحت پوشش من با مورد علاقه من پتو گرفته عینک من قرار داده و آنها را بر روی میز و وصل در من تلفن همراه بیش از حد.

"من گذاشته وجود دارد برای یک لحظه فکر کردن چه شیرین بود آن را از خانواده ام مرا در صندلی که من در نهایت در بر داشت خواب. آنها تا به حال حتی مراقبت به اندازه کافی برای عینک من و پلاگین در گوشی من, بنابراین من می خواهم یک شارژ کامل در صبح است.

"سپس من نگاه بیش از گذشته طرف دیگر از انتهای جدول. وجود دارد شوهر من صدای خواب در دیگر نرم افزارهای امنیتی. چشم من پر به لبه با اشک و آنها شروع به در حال اجرا کردن گونه من.

"او می توانست فقط سمت چپ من تاشو و رفته به خواب یک شب خوب استراحت بدون جای خود غلت بزنید و عطفی, همسر در کنار او. اما جواب منفی! او وجود دارد در تاشو 3 فوت دور از من فقط او می تواند نزدیک اگر من او را مورد نیاز.

"است که محبت واقعی."

به جای نگرانی در مورد آخرین COVID اعداد یا تعجب چه اتفاقی خواهد افتاد با مدارس این سقوط اجازه دهید که صرف انرژی تزریق اضافی کمی مهربانی به روابط ما.

حساسیت و اولویت به نیازهای دیگران می بیند ارتباط از طریق یو پی اس و فراز زندگی از زندگی, آیا وجود دارد جدید روز کاری داستان به یکدیگر یا نه.

بایگانی: جزئیات بیشتر از نیکول J. Phillips' مهربانی مسری است ستون

لطفا ادامه برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را از مهربانی با من در info@nicolejphillips.com.

نیکول J. Phillips سابق فارگو تلویزیون لنگر یک سخنران و نویسنده و میزبان مهربانی پادکست. او زندگی می کند در آبردین, S. D., با سه فرزند و همسرش Saul فیلیپس, در سر مردان بسکتبال مربی در دانشگاه شمال. شما می توانید ببینید نیکول در nicolejphillips.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب