شخصی حاکمیت' در بیماری های همه گیر و یا چرا امروز 'sovereignists" رد حاکمیت دولت?

از AfD و Pegida در آلمان به FPÖ و Identitarian گروه در اتریش به طیف وسیعی از راست گروه در ایتالیا و لهستان در

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399

از AfD و Pegida در آلمان به FPÖ و Identitarian گروه در اتریش به طیف وسیعی از راست گروه در ایتالیا و لهستان در طول ماه گذشته خود اعلام کرد جناح راست 'sovereignist جنبش شده اند با زور و اجبار در اعتراض به تلاش مقامات دولتی برای اجرای هر نوع محدودیت در رفتار فردی و یا تحرک در صورت Covid-19 بیماری همه گیر.

به عنوان ریچارد سیمور نوشت: در جدید دولتمرد اخیرا "آن است که آشکار موقعیت استبدادی و ضد مهاجر گرایان را. همه گیر خواسته های بی سابقه ای محدودیت های مرزی کنترل و نظارت است. آن را ارائه می دهد محبوبیت برای هر دولت است که طول می کشد کنترل اوضاع".

در عین حال در تظاهرات خود در برابر "بهداشتی دیکتاتوری" دولت[i] دور و پوپولیستی راست گروه ملحق شده توسط دیگر نیروهای سیاسی است که می تواند به عنوان مشخصه بیشتر از پوپولیستی چپ-انواع – از برخی از gilet jaunes در فرانسه به gilet arancioni در ایتالیا (آزادانه متصل به حاشیه جنبش پنج ستاره). در واقع مخالفت با حاکمیت قدرت متحده در تلاش برای حکومت از گسترش این بیماری همه گیر شده که بعید است بیشتر از ائتلاف: از آنارشیست ها و بهداشت طبیعی, طرفداران, به ضد vaxxers و راست-nativists همه بسیج در اطراف یک ادعا دفاع شخصی و جسمی آزادی.

مستقل خود

اگر چه این گروه محدوده تا حد زیادی در گرایش ایدئولوژیک خود را coalescing در اطراف این موضوع خاص به ارمغان می آورد به جلو مهم سیاسی تغییر: تغییر از جمعی به فردی که این سایت را برای حفاظت و ادعا از حقوق.

این یک تغییر مهم به یاد داشته باشید در این Covid-لحظه زمانی که آن را دقیقا رفاه جمعی " ما " که در خطر است. آنچه متحد متفاوت این حرکات در واقع ادعا می کند به شخصی حاکمیت', 'بدن استقلال" و "بدن حقوق', استناد به یک منبع در اطراف آن به مسابقه 'همه گیر-قدرت' از دولت است.

در حالی که این مفاهیم ممکن است به نظر می رسد در نگاه اول به تضاد با راست این موقعیت به عنوان خود منصوب نگهبان ملی " ما " آنها در واقع به طور کامل سازگار با رژیم "خلقی شهروندی"[i] حفظ معاصر راست و راست-سیاست های پوپولیستی بلکه با گسترده تر نئولیبرالی درک مستقل و مسئول " خود " است که نفوذ ما سیاست و جوامع به طور گسترده تر. این چیزی است که حساب برای در نگاه اول بعید است ائتلاف های سیاسی با هم در مخالفت با قدرت از دولت است.

شما آنچه که می خورید

این responsibilization فرد همراه با رد دخالت دولت و باور به تئوری های توطئه است که در واقع یک بخش کلیدی از سخنان بسیاری از عصر جدید و بهداشت و درمان طبیعی طرفداران. به عنوان Delaney (2020) اظهار داشت: در استرالیا در زمینه "عمیقا تعبیه شده و شاید مرکزی در ارتباط بین سلامتی صنعت و توطئه است که مفهوم حاکمیت بر بدن ما است.

برای مؤمنان و مستقل از بدن است و بدن در یک "خالص" دولت نه متکی به مواد شیمیایی به درمان و اعتماد به خود را پاسخ ایمنی بدن در هنگام مواجه با ویروس – حتی یک رمان یکی مثل Covid-19". در اتحادیه اروپا در زمینه یک مثال قابل توجه ارائه شده توسط موسس و مدیر عامل شرکت از مواد غذایی ارگانیک, تولید کننده, Rapunzel, یکی از بزرگترین در اروپا غذاهای طبیعی بازار که علنا توصیف ویروس ها به عنوان "بخشی از زمین زندگی بیولوژیکی' کمک به توسعه دومی به عنوان بیش از حد از آناتومی انسان و روح و روان.

در کلمات خود را, مواد غذایی سالم است که به مراتب مهم تر از ماسک و اجتماعی فاصله گرفته است. چنین نسخه برای دوباره مدعی حاکمیت بر بهداشت فردی رفته اند دست در دست با قانونی ضد واکسیناسیون احساسات در آلمان به عنوان بیش از حد در دیگر ملی زمینه. تمرکز بر فرد و سازمان و مسئولیت می آید در واقع با محرومیت از بهداشت عمومی به عنوان جمعی خوب (و مسئولیت).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن