تظاهرات مسالمت آمیز باعث می شود راه خود را به دانشگاه و فراتر از

تعامل مسالمت آمیز بین معترضان و ماموران پلیس شد مشخصه اعتراض آغاز شده است که در نزدیکی مرکز شهر پارکینگ گاراژ

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399

تعامل مسالمت آمیز بین معترضان و ماموران پلیس شد مشخصه اعتراض آغاز شده است که در نزدیکی مرکز شهر پارکینگ گاراژ.

در 19 ژوئن حدود 30 معترضان در آنجا جمع شده بودند تا مارس به دانشگاه پارک و در نقاط دیگر UND پردیس. در میان اهداف خود سازمان گفت: برای حمایت Juneteenth روز برده داری در شهرستان است گفت: به طور رسمی به پایان رسید, به رسمیت شناخته شده به عنوان یک روز تعطیل ملی.

امیره Ragab یکی از اعتراض سازمان گفت: هدف این بود همچنین "به ادامه حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند موضوع و در ادامه بالا بردن سطح آگاهی از بی عدالتی است که اتفاق می افتد در برابر مردم سیاه و سفید."

مدت کوتاهی قبل از 1 بعد از ظهر گروه رفتگان سمت شمال در امتداد شمال چهارم خیابان در حالی که شعار "نه عدالت بدون صلح" و این سوال را شنیده ام به تازگی دور بخش: "چه نام خود را ؟ جورج فلوید!" دوم در مرجع برای مرد کشته در مه 25 در مینیاپولیس زمانی که یک افسر پلیس به زانو در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است.

چند اتومبیل رانندگی در پارکینگ honked خود شاخ در حمایت از راهپیمایان به عنوان آنها آماده برای به دست آوردن جریان است. سازمان دهندگان گفت که انتظار می رود تعدادی از راهپیمایان برای رسیدن به 10. اعضای چنگال بزرگ و UND ادارات پلیس در محل و گروه های درگیر در مکالمه بدون سولفات.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Grand Forks رئیس پلیس Mark Nelson صحبت کرد و به تظاهرات و درخواست آنها را به دریغ نکنید برای اشاره به هر کسی که درگیر در unsanctioned رفتار است. نلسون همچنین خاطر نشان کرد معترضان را به مطمئن شوید که آنها به اندازه کافی نوشیدن آب است.

این مسیر به دانشگاه پارک بود کمی تغییر برای جلوگیری از ساخت و ساز کار در پیاده رو در خیابان دانشگاه. تظاهرات راه می رفت به خیابان دوم شمالی قبل از تبدیل بر روی شمال 25th, خیابان برای رسیدن به پارک. وجود دارد آنها را به سخنرانی های قبل از ادامه به UND دانشکده پرستاری ساختمان که در آن بیشتر مردم شد و انتظار می رود به صحبت می کنند. از آنجا اعتراض به بازگشت به شهر و در حالی که توقف در اداره پلیس است.

اعتراض برنامه ریزی شده بود به پایان رسید در 6 p. m. به جایی که از آن آغاز شده و در پارکینگ سراسر از دبیرستان مرکزی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن