همه گیر سیاست سالارانه بار و ابلهانه موضوع 'آزادی'

برای, paraphrasing امانوئل کانت هیچ شأن و احتمالا می تواند وجود داشته باشد بدون یک قلمرو اما فقط قیمت و بندگى;

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

برای, paraphrasing امانوئل کانت هیچ شأن و احتمالا می تواند وجود داشته باشد بدون یک قلمرو اما فقط قیمت و بندگى; اگر شما نمی توانید استطاعت آن, بد شانس, دلیل این که شما خواهد شد در سمت چپ به مرگ است. و نه باید به شما فکر می کنم خودتان را خوش شانس است اگر از طریق 'خیریه' اهدا کسانی که خود را کارشناس و گربه چربی تظاهر به نجات زندگی خود را دلیل این که شما به زندگی می کنند – اگر شما اتفاق می افتد برای نجات خود – خود را با نماز تشدید و آنها با تسلط به رسمیت شناخته شده.

چرا حق است یعنی نیروهای سیاسی که نمایندگی و دفاع از بورژوازی و سالارانه اقشار با حتی بیشتر تعيين خیلی عصبی و آشفته (به عنوان مثال در اسپانیا) و به همین دلیل آن است که بسیار لرزان و مارپیچ پس از افتخار به زانو در آوردن و یا حداقل قلدر جهان (به عنوان مورد در انگلستان)?

دلیل آن این است که درست است bumped به یک مشکل واقعی یعنی که coronavirus همه گیر شده است به طور ناگهانی از بین می رود که دود استتار که معمولا pervade زمان عادی و مجبور است عملا همه برای دیدن و زندگی خود گوشت the deathly عواقب کیفری سیاست همان حق است انجام شده علیه بهداشت عمومی و خدمات عمومی به خصوص در ده سال گذشته.

بعلاوه این بیماری همه گیر را وادار تقریبا هر کس واقعا متوجه حداقل برای یک لحظه در مورد این کاملا حیاتی اهمیت قلمرو عمومی (از جمله خدمات عمومی) است که متعلق به همه در دقیقا به همان اندازه و بدون استثنا – در واقع بودن خود تشکیل شده و داده نشده (چه کسی؟), این کینه جویی از هر نوع امتیاز و یا کمک مالی. به عبارت دیگر وجود و معنای خود را از قلمرو عمومی دروغ دقیقا در تضمین آن را فراهم می کند که هیچ کس یا فرد یا نهاد را غصب قدرت به رد یا قبول هر بخشی از آنچه رایج است – که رایج است که تشکل ما به عنوان جامعه – به هر کسی.

این نکته بسیار مهم: فلش است که نشان می دهد غیر قابل انکار ارزش از قلمرو. همچنین این بهترین لحظه برای تاکید این واقعیت است که سرمایه داری در بحران نیست – جهان است جهانی که سرنوشت غم انگیز به نظر می رسد که آن را نمی توان تصور کرد در غیر این صورت از به عنوان یک سرمایه داری جهان است. در واقع جهان ممکن است سقوط از هم جدا اما سرمایهداری همچنان به 'باز' برای کسب و کار به عنوان معمول و احتکار و بهره مندی بیشتر از حد معمول.

ما نمی توانیم تظاهر به تعجب اجازه دهید به تنهایی شوکه کنید که 'صندوق های تامینی [هستند] "raking در میلیاردها" در طول coronavirus بحران' و یا 'شرکت های خصوصی در حال اجرا انگلستان PPE ذخایر فروخته شد در میانه همه گیر" و یا این که صندوق های تامینی و Brexit حامی 'hedgies' تعیین جنبه های بسیار مهم از وسیله ای برای کنترل این بیماری همه گیر و غیره و در و در هیچ جای تعجب آن اگر چه من فکر می کنم غیر قابل اجتناب نیم لبخند شکستن از طریق چهره ما زمانی که آن بندگان سلطه که کسب و کار است که برای دفاع از سرمایه داری شیوه صرف نظر ما ارائه سرفصل like this, 'صندوق های تامینی پادشاهان شرط بندی ما در برابر شرکت به عنوان اگر وجود دارد می تواند یک 'ما' به صورت سرمایه داری دیگر از شناخته شده اشکال انحصاری, classist, نژادپرستانه و زن ستیز – در کوتاه جنایی – 'ما'.

آن است که سرمایه داری بورژوازی و یا به جای الیگارشی که علی رغم ظاهر ('امریکا فوق العاده غنی از دیدن ثروت خود را افزایش $282 میلیارد دلار در سه هفته همه گیر') دارای سرد اگر چه قابل ملاحظه ای آزار دهنده و به طور بالقوه خطرناک یکی باید که امکان اشاره شده توسط این بیماری همه گیر تبدیل شده بیان به روشنی سیاسی تفکیک بین, در یک سمت قلمرو عمومی و همبستگی متقابل برادری و خواهری است که تشکیل آن, و در دیگر, صدقه یا 'خیریه' کمک های مالی و همه آنها دلالت در شرایط سلطه, وحشیانه, نابرابری و احمقانه فردگرایی.

این یک تناقض برای یک قلمرو است که وجود یک مرکزی جنبه ای از زندگی اجتماعی است که حکومت با اصول و ارزش های بسیار nemesis سرمایهداری و چه سرمایه داری منطق را تحمل نمی کند. ما را در یک لحظه که آن هم چیزی است که سرمایه داری oligarchies رئیس حامل که منطق خم در از بین بردن و اختصاص از جمله در سطح اولیه و عرصه عمومی جهانی برای مبارزه با این بیماری همه گیر که این نشان می دهد: 'فشار در برابر جهانی ثبت اختراع استخر برای Covid-19 مخدر'.

آن باقی مانده است دیده شود که آیا این عظیم حمایت مردمی برای بیمه خدمات درمانی به عنوان یک نظام سلامت و به طور کلی برای خدمات عمومی خواهد بود بیان به طور موثر نیروی سیاسی قادر به اصلاح قلمرو عمومی و موسسه برخی از اصول اساسی زندگی جمعی. آنچه مسلم است این است که این به سختی می تواند اتفاق می افتد اگر هیچ وضوح در مورد اوضاع سیاسی کنونی و جهت گیری در مورد نحوه عمل در آن است.

این مقاله یک سهم که کار از روشن شدن و گرایش و این دقیقا در لحظه ای که سمت راست و آن کشنده ثروت دفاع صنعت سخت در حال کار برای پوشش مبهم obfuscate و disorient. این وظیفه ای است که خونین (یا مترقی اگر شما می خواهید) نیروهای سیاسی باید برای مقابله با نیاز آنها نه تنها به حفظ فلش آشکار قاطع واردات از قلمرو اما مردم را ببینید کاملا ضروری لزوم توجه بیشتر به مرحله قاطع و دفاع از آن به طور فعال به عنوان با ارزش ترین گنج زندگی جمعی حداقل از وقار جمعی زندگی در Kantian حس کرامتبه عنوان خوانده شده کتیبه در ابتدای این مقاله است.

جایگزین روشن است: هر دو قلمرو عمومی, یا 'خیریه' کمک های مالی

این تنها جایگزین وجود دارد هیچ دیگر است. اما می توان گفت در روش های مختلف: یا کرامت یا 'خیریه'. و همچنین: یا آزادی یا بردگی. ما را به طرف در واقع هر کس را طرف که آیا ما آن را می خواهم یا نه نه از طرف مقدار به سمت قدرت در محل است که از سلطه و در نتیجه بردگی. این می رود بدون گفت که اولیگارشی و نیروهای سیاسی در آن خدمات خود را سمت روشن در حقیقت آنها نمی نیاز به آن را از آنجا که آنها در حال حاضر وجود دارد و آنها همواره وجود دارد.

به عبارت دیگر: مناسب نیاز دارد و نه حتی فکر می کنم این به خاطر آن اعمال غریزه: غریزه از صاحب که می شود در هنگامی که متقاعد شده است که در اختیار داشتن ثروت و پول است که به صورت خودکار صلاحیت برای انسان برتری و سلطه – در واقع آنها به طول های عظیم به این شناخته شده به نقطه ای خواستار "آزادی" را آشکار ادعای سراسیمگی از هوی و هوس و اشتهای خواسته است که ثروت رها اما این واضح است که یک اسم بی مسمی برای چیزی که مناسب و تنها نام گروه سالارانه غریزه. این غریزه کامل ذهنی وضع که همانطور که مارکس نشان می دهد که در تجزیه و تحلیل از کلاس مبارزات در زمان تقریبا به انبوه سالارانه به خودمان است نه صرفا یک اثر از ساختار جهان است اما به خودی خود یک ساز قدرتمند جهان است. آخرین تاریخی بیان که غریزه مناسب برای سرمایه داری و سرمایه داری حاکم شد ارائه شده توسط این دکترین به نام با برخی اغراق 'لیبرال' – لیبرال است اما تنها با سرمایه بنابراین ما در اینجا یک ثانیه از نزدیک مرتبط به اسم بی مسمی است.

در حال حاضر از دو طرف 'لیبرال' دکترین بیایید شروع با 'کمک' چرا که آنها ممکن است فریبنده در حالی که تخصیص بودجه است که ما به آدرس در یک لحظه در اصل ساده است. البته همه اقلیت هستند 'لیبرال'. بر خلاف آنچه ما اغلب شنیدن وجود دارد هیچ بد (به عنوان مثال 'آزادیخواه') و خوب ('لیبرال') الیگارشی همه آنها از همان نوع و تفاوت بین آنها تنها از درجه. اهمیت مرکزی 'خیریه' کمک به حفظ سلطه می تواند جمع آوری شده توسط این شلوغی ما مشاهده در طول این مستند با چند 'کمک' اعلام کرد urbi et orbi عملا به صورت روزانه و اخبار رسانه ها توصیف تمام جزئیات (که چقدر به آنها) و ارائه لیست های بزرگ از اهدا کنندگان وجود دارد حتی میلیاردر انتقالها.

البته 'میلیاردرهای بسیار نمایشی اهدا کسری از آنچه که آنها استفاده می شود به بازگشت مالیات در ساخت مطمئن شوید که برای تولید حداکثر تبلیغ برای اقدامات خود را'. این است که قطعا درست است. و در عین حال مهم است که ممکن است این نکته است که در مورد چقدر الیگارشی 'اهدا' و یا در مورد چگونه با صدای بلند آنها ضربه (و یا به جای دیگران ضربه) خود را به ترومپت و نه آن را در مورد چگونه سخاوتمندانه آنها هستند و این نه تنها به خاطر مردم فقیر – همانطور که به خوبی شناخته شده – donate بی نهایت بیشتر از غنی در رابطه با آنچه که باید اما به دلیل سخاوت است که کاملا در تقابل با منطق که در آن 'داوطلبانه' و 'خیریه' کمک های نوشته شده – اما به توضیح است که منطق در آن کشنده سادگی چیزی است که به ندرت انجام می شود ما نیاز به بازگشت به آدام اسمیت پدر مدرن 'لیبرال' رژیم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن