پاکستان تصویب $7.2 میلیارد دلار خط راه آهن upgradation پروژه تحت CPEC

توسط: PTI | اسلام آباد | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 4:22:45 pm مرکزی توسعه حزب کار (CDWP) در روز شنب

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399
توسط: PTI | اسلام آباد | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 4:22:45 pm
pakistan, pakistan corruption, pakistan railways, pakistan railways corruption, corruption, pakistan trains, pakitan government, pakistan news, world news مرکزی توسعه حزب کار (CDWP) در روز شنبه تصویب پاکستان راه آهن' Mainline-من (ML-1) پروژه اکسپرس تریبون گزارش داد. (منبع: Wikimedia Commons/بازنمودی)

پاکستان را تایید کرده است استراتژیک تومان به 7.2 میلیارد خط راه آهن upgradation پروژه بین پیشاور و کراچی تحت CPEC هموار کردن راه برای مذاکرات نهایی با چین برای سرمایه گذاری, گزارش رسانه ها در روز یکشنبه گفت:.

تصویب پروژه برای ارتقاء 1,872 متر-طول مسیر راه آهن از پیشاور به کراچی یک نقطه عطف بزرگ برای فاز دوم چین و پاکستان کریدور اقتصادی (CPEC) گفت: Lieutenant General (بازنشسته) Asim Saleem Bajwa, رئیس CPEC قدرت.

مرکزی توسعه حزب کار (CDWP) در روز شنبه تصویب پاکستان راه آهن' Mainline-من (ML-1) پروژه اکسپرس تریبون گزارش داد.

این کلید با تصویب دولت در بدن تنظیم صحنه برای مذاکرات نهایی با چین برای تامین مالی پروژه و مذاکرات با صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول) به آدرس نگرانی های خود را بیش از یک وام بزرگ از پکن است.

پاکستان نیز باید به دنبال تسهیلات از صندوق بین المللی پول به عنوان زیر موجود مقابله با مالی جهانی بدن, آن را نمی کند باید فضا برای ارائه تضمین های مستقل به لحن تومان 1.2 تریلیون (7.2 میلیارد دلار) در این گزارش گفت:.

این برای چهارمین بار است که این پروژه قبل از CDWP برای تصویب. این CDWP در نظر گرفته شده و این پروژه برای اولین بار در سال 2016.

پس از تصویب این پروژه را به کمیته اجرایی شورای اقتصاد ملی بیشتر تایید وزارت برنامه ریزی گفت.

این امر می تواند در نهایت توسط دولت تایید شده اما تایید اولیه از CDWP در نظر گرفته شده است به عنوان یک کلید برای هر پروژه بزرگ است.

پس از تکمیل, سرعت قطارهای مسافربری افزایش خواهد یافت از 65/110 متر/ثانیه به 160 کیلومتر در ساعت در این مسیر است.

سرعت قطار حمل و نقل نیز افزایش خواهد یافت به 120km/h از 80 کیلومتر در ساعت است.

این بسته 1 از ML-من تکمیل خواهد شد بین ماه های ژانویه تا سال 2021 به دسامبر سال 2024 و پوشش ساخت و ساز از 527 متر-مسیر طولانی بین پیشاور راولپندی و لاهور.

بسته 2 تکمیل خواهد شد از ژانویه سال 2022 به دسامبر 2026 و ارتقاء خواهد 521 متر-مسیر طولانی از لاهور به حیدرآباد در حالی که بسته های 3 را ارتقاء 740 متر-آهنگ از راولپندی-پیشاور و حیدرآباد-مولتان.

پاکستان می دهد اولویت بالا به ML-1 پروژه به دلیل اهمیت استراتژیک و CDWP را ترخیص خواهد شد و همچنین هموار کردن راه برای افتتاح آن توسط رئیس جمهور چین انتظار می رود سفر به این کشور در این سال, این گزارش گفت:.

پیش از این پاکستان راه آهن پیشنهاد ساخت این پروژه هزینه USD 9.2 میلیارد دلار است. با این حال حمل و نقل و ارتباطات بال از برنامه ریزی وزارت کاهش هزینه 2 میلیارد تومان در این گزارش گفت:.

بانک جهانی در ارتباط با موفقیت این پروژه به آوردن حکومت اصلاحات در راه آهن و هشدار داد که این پروژه را بدهی ها بود و نه پایدار, مقاله اضافه شده است.

چند میلیارد دلار CPEC یک برنامه ریزی شبکه ای از جاده ها و راه آهن و پروژه های انرژی ارتباط چین با منابع غنی منطقه خودمختار سین کیانگ اویغور با استراتژیک پاکستان بندر گوادر در دریای عرب.

این پروژه راه اندازی شد در سال 2015 زمانی که رییس جمهوری به پاکستان سفر کرده و آن را در حال حاضر پیش بینی سرمایه گذاری بیش از 60 میلیارد تومان در پروژه های مختلف توسعه در پاکستان است.

هند اعتراض به CPEC به عنوان آن است که گذاشته شده از طریق پاکستان-کشمیر تحت اشغال.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن