بیش از 100 میلیون نفر در چین و شمال, در صورت تمدید مستند

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 3:43:06 pm مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 3:43:06 pm
china coronavirus, coronavirus news, china northeast renewed lockdown, wuhan news, President Xi Jinping, china news, indian express مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر گسترش این کروناویروس جدید راه رفتن در امتداد یک عابر پیاده خیابان خرید در پکن. (AP Photo/علامت Schiefelbein)

برخی از 108 میلیون نفر در چین و شمال شرقی منطقه در حال سقوط به عقب تحت مستند در شرایط جدید و در حال رشد خوشه عفونت باعث backslide در این کشور به حالت عادی بازگشت.

در یک ناگهانی برگشت از بازگشایی در حال وقوع در سراسر کشور شهرستانها در استان جیلین را قطع قطار و اتوبوس, تعطیل مدارس و قرنطینه ده ها هزار نفر از مردم است. این اقدامات سختگیرانه باید تاسف بسیاری از ساکنان که تا به حال فکر می کردم بدترین کشور اپیدمی شد.

مردم "احساس محتاط تر دوباره گفت:" فن Pai, که با این نسخهها کار در یک شرکت بازرگانی در Shenyang یک شهر در نزدیکی استان لیائونینگ که هم رو تمدید محدودیت. "کودکان در حال بازی در خارج با پوشیدن ماسک دوباره" و کارکنان مراقبت های بهداشتی در حال راه رفتن در اطراف در دنده محافظ, او گفت:. "این نا امید کننده است زیرا شما نمی دانید که هنگامی که آن به پایان خواهد رسید."

در حالی که مجموعه ای از 34 عفونت نیست, در حال رشد به سرعت شیوع این بیماری در ووهان آغاز شده است که جهانی همه گیر در ماه دسامبر گذشته چین سریع و قدرتمند واکنش نشان دهنده آن ترس از موج دوم و پس از آن پیشتر این ویروس را گسترش در هزینه اجتماعی و اقتصادی. این هم نشانه ای از چگونه شکننده بازگشایی روند خواهد شد در چین و جاهای دیگر که حتی کوچکترین اشاره از حیات عفونت می تواند بی درنگ بازگشت به سخت مستند.

دوم امواج هستند که برای ردیابی طاعون آسیا ویروس بازیابی

دولت Shulan یک شهرستان در تلويزيون گفت: در WeChat دوشنبه آن را در محل قرار داده و آن را دقیقترین اقدامات در عین حال حاوی ویروس است. مسکونی ترکیبات با تایید و یا موارد مشکوک خواهد بود و بسته کردن فقط با یک نفر از هر خانواده مجاز به ترک به خرید ملزومات برای دو ساعت در هر دو روز.

شن جیا یک Shenyang بر اساس فروشنده در علوم زندگی, شرکت, لغو سه روز کسب و کار سفر به شهرستان جیلین در هفته گذشته به دلیل او می شده اند قرنطینه زمانی که 21 روز در بازگشت خود را. دولت متعلق به رستوران او در بازدید هفته گذشته از هم جدا شده حزب خود را از سه به دلیل تنها دو نفر مجاز هستند در هر یک از جدول یک محدودیت است که تا به حال بوده است کاسته هفته پیش قبل از اینکه دوباره در میان.

"شما می توانید احساس می کنید که کنترل سختگیرانه تر است," او گفت:. مردم "شده است بیشتر مراقب باشید و کاهش فعالیت در فضای باز."

حس deja vu است که نفوذ تلويزيون شهرستان که تحت همان سخت مستند اجرا در بسیاری از چین در ماه های فوریه و مارس با وجود تنها گزارش روزانه موارد در تک رقمی ، به طور کلی, Jilin استان مجموع موارد ایستاده در 127; هوبئی استان بود 68,000.

هنوز خدمات تحویل شده اند عمدتا متوقف و ضد تب دارو ممنوع است و در داروخانه ها به مردم جلوگیری از پنهان کردن نشانه های خود را. تنش گسترش به نواحی مجاور و حتی اگر هیچ کدام از موارد گزارش شده به طور رسمی در آن مکان است.

"همه وحشت زده و عصبی گفت:" وانگ Yuemei یک کارخانه داروسازی کارگر در کشور همسایه Tonghua. "من هرگز انتظار می رود Jilin استان به یک هواپیمای منطقه زمانی که کل کشور به حالت عادی بازگشت در حال حاضر."

پس از مواجهه با جهانی انتقاد خود را برای تاخیر در پاسخ به ووهان را شیوع دیدار رؤسای دولت است که مصرف قابل مشاهده مراحل را برای جلوگیری از گسترش این ویروس در شرق. معاون نخست وزیر خورشید Chunlan که رهبری دولت مرکزی ویروس نیروی کار در ووهان وارد شهرستان جیلین در مارس 13. بالاترین رتبه حزب کمونیست رسمی از Shulan که در آن جدید خوشه اول عفونت پدید آمده بود حذف شده در شنبه همراه با پنج تن دیگر از کادرهای.

چگونه چین در تلاش است برای جلوگیری از موج دوم از عفونت

فشار برای جلوگیری از عفونت است و حتی بیشتر با چین سالانه جلسات سیاسی برنامه ریزی شده برای شروع این هفته در پکن پس از اینکه با تاخیر از معمول خود را مارس تاریخ. هزاران نفر از سیاسی نمایندگان را در پایتخت جمع آوری به حمایت دولت ایران از روز جمعه و رهبری مرکزی مصمم است تا پروژه ثبات و آرامش در طول این دوره است.

مقامات بهداشت هنوز نمی دانند که چگونه کلاستر جدید آغاز شده اما شک دارم که این بیماران ممکن است در تماس با آلوده عودت از روسیه که یکی از بدترین شیوع بیماری در اروپا است.

کسانی که مسئول حمل و نقل به طور بالقوه آلوده ورود از خارج از کشور به متمرکز مراکز قرنطینه نیاز به انجام یک کار بهتر گفت: وانگ Bin ملی کمیسیون بهداشت رسمی در طول یک جلسه در روز یکشنبه.

"وارد کردن موارد از خارج از کشور و خوشه عفونت در داخل کشور ایجاد کرده اند فشار دوگانه آمریکا در, حاوی ویروس," او گفت:.

جدید خوشه نیز یک یادآوری است که بسیاری از چین همچنان آسیب پذیر به ویروس به دلیل آن موج اول از عفونت تا حد زیادی محدود به هوبئی استان که در ووهان واقع شده است و به لطف یک مستند است که مهر و موم شده در این منطقه از سایر نقاط کشور در ماه ژانویه است.

"اکثر چینی در حال حاضر هنوز هم مستعد ابتلا به Covid-19 عفونت" به دلیل عدم گله ایمنی, بالا, چینی, اپیدمیولوژی زونگ اتباع سی ان ان گفت بیش از آخر هفته. ملت رو به یک "چالش بزرگ" او گفت:, و اضافه کرد که این وضعیت در چین است "نه بهتر از کشورهای خارجی است."

ویدئوها گردش در رسانه های اجتماعی چینی نشان داد برخی از دانش آموزان متوسطه در اشک هنگامی که به آنها گفته شد خود را به ترک دانشگاه از آنجا که آنها می خواهم از دست دادن زمان با ارزش برای آماده شدن برای امتحانات ورودی کالج دلیل در دو ماه.

"این واقعا مایه تاسف است برای ما برای مواجهه با این بیماری همه گیر در این برهه از زمان گفت:" Zhou Han, 18 ساله دانشجو در تلويزيون. "من مضطرب چون من نمی تواند آماده شدن برای امتحان به خوبی و بدون تاریخ و زمان آخرین دقیقه آموزش و نظارت توسط معلمان."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن