دیدگاه ما: راه مناسب برای هوا نارضایتی

و شنبه گذشته صدها نفر جمع شده بودند در East Grand Forks -- همچنین به صلح و دوستی صدای نگرانی های خود را در مور

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

و شنبه گذشته صدها نفر جمع شده بودند در East Grand Forks -- همچنین به صلح و دوستی صدای نگرانی های خود را در مورد مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که ماه گذشته و پس از او دوخته به خیابان توسط یک مینیاپولیس افسر پلیس است.

در هر دو مورد ما زده بودند قدرت خود را در ایالات پیام.

اولین پیام: "Black lives matter" که شعار مرکزی روز شنبه به معترضان راهپیمایی از سطح شیب دار پارکینگ در نزدیکی دبیرستان مرکزی از طریق مرکز شهر به سیل یادبود و پس از آن دوباره به سطح شیب دار پارکینگ.

که آنها به پایان رسید تا در سطح شیب دار در واقع منجر به یک بیت از عدم اطمینان در مورد هدف از این رویداد. در اصل سازمان گفت: اعتراض خواهد شد و در سیل یادبود همراه Greenway. و اینجا جایی است که مسئول مردم از طریق آنچه به نظر می رسد آرام بحث در زمان بیش از.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به عنوان آنها را جمع آوری در مقابل رمپ پارکینگ و به عنوان های مختلف شرکت کنندگان در سخنرانی های خود از چنگال پلیس آنها را تشویق به پاک کردن منطقه اطراف سطح شیب دار به خاطر امنیت عمومی.

برخی از معترضان پس از آن راه می رفت از طریق جمعیت و مودبانه پیشنهاد مردم متفرق شوند. کسانی که آنجا جمع شده بودند و گوش و باقی مانده است.

پس از دو ساعت و نیم – حدود 30 دقیقه خجالتی از حد انتظار طول رویداد – آن اصل بود.

محلی ماموران اجرای قانون در واقع راه می رفت در کنار معترضان. رئیس پلیس Mark Nelson و کلانتر اندی اشنایدر وجود دارد و دیده می شد مودبانه بازدید با معترضان. پلیس نیست در riot gear اما عینک روزمره خود ،

به عنوان ما آن را دیدم تظاهرات رفت بدون سکسکه. Grand Forks باید افتخار – نه تنها از نگرش محلی پلیس و کلانتر افسران که وجود دارد اما در نحوه معترضان به کار گرفته شده خود را در حالی که به وضوح تبیین پیام خود را.

و همان می رود برای East Grand Forks که در آن آخر هفته گذشته رویداد برگزار شد در بخشی دوان پاپ 2017 فارغ التحصیل از رودخانه سرخ دبیرستان که منجر قلبی در بحث صلح و دوستی.

این دو رویداد نشان می دهد که نگرانی های اجتماعی و نارضایتی می تواند پخش در صلح آمیز و در عین حال قدرتمند و مد. پیام خود را بر اساس خشم اما با تماس برای آینده ای بهتر شنیده شد.

بدون خشونت است. هیچ دوزخ. هیچ خرابکاری گرافیتی یا تخریب اموال. هیچ teargas یا فلش نارنجک. بدون آسیب.

این است راه حق به آن را انجام دهد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب