'ما بسته محرک اقتصادی به عنوان بزرگ به عنوان پاک تولید ناخالص داخلی': هند در عمران خان پیشنهاد برای کمک به

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 11 ژوئن 2020 9:08:47 pm نخست وزیر پاکستان عمران خان (AP)

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 11 ژوئن 2020 9:08:47 pm
coronavirus, imran khan, imran khan coronavirus address, imran khan corona test remarks, imran khan ghabrana nahi, imran khan not equipped for testing, viral news, world news, indian express نخست وزیر پاکستان عمران خان (AP)

در پاسخ به نخست وزیر پاکستان عمران خان پیشنهاد برای به اشتراک گذاشتن این کشور انتقال پول نقد برنامه با هند, وزارت امور خارجی (MEA) گفت: هند بسته محرک است به عنوان بزرگ به عنوان تولید ناخالص داخلی پاکستان است.'

پاسخ توسط وزارت امور خارجی (MEA) آمد ساعت پس از خان در یک سری از توییت های ارائه شده برای به اشتراک گذاشتن با هند پاکستان را تجربه اجرای آن را "موفق" نقد برنامه انتقال پس از گزارش از چگونه مردم فقیر در هند در حال مبارزه با فقر در نظر coronavirus مستند

در یک آنلاین نشست خبری امروز MEA سخنگوی Anurag Srivastava گفت که "پاکستان را به خوبی به یاد دارند که مشکل بدهی را پوشش می دهد که 90 درصد از تولید ناخالص داخلی خود را. تا آنجا که به هند می رود, ما بسته محرک است که به عنوان بزرگ به عنوان تولید ناخالص داخلی پاکستان است."

"پاکستان بهتر است که شناخته شده است برای نقل و انتقالات پول نقد به حساب بانکی خارج از کشور به جای دادن به مردم خود. واضح است که عمران خان نیاز به یک مجموعه جدید از مشاوران و بهتر اطلاعات" اندازه سخنگوی Anurag Srivastava گفت.

با توجه به توییتر نخست وزیر پاکستان عمران خان قبلا گفت که او آماده است تا به ارائه کمک و به اشتراک گذاری پاکستان انتقال پول نقد برنامه با هند برای کمک به این کشور در مقابله با انشعابات Covid-19 روز فقیر. با استناد به یک گزارش از اکسپرس تریبونگفت که 34 درصد از خانواده ها در سراسر هند قادر خواهد بود برای زنده ماندن برای بیش از یک هفته بدون کمک کمک.

"دولت ما با موفقیت منتقل Rs 120 میلیارد دلار در 9 هفته به بیش از 10 میلیون خانواده در یک شیوه ای شفاف برای مقابله با Covid-19 خرید اینترنتی در فقیر" خان بیشتر اضافه شده است.

ماه گذشته نخست وزیر نارندرا مودی اعلام کرد یک تومان 20 lakh کرور بسته محرک اقتصادی برای بخش های کلیدی برای مقابله با تاثیر نامطلوب این بیماری همه گیر.

(با ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن