اورگان از دست می دهد و مبارزه با مغلوب ساختن پیشی جستن بر ما پلیس پورتلند

توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 8:55:32 am فدرال افسران استقرار گاز اشک آور و کمتر کشنده مه

توسط NEWSATROPAT در 4 مرداد 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 8:55:32 am
portland, portland protests, portland federal troops, portland protests federal troops, donald trump, trump federal troops, indian express فدرال افسران استقرار گاز اشک آور و کمتر کشنده مهمات در حالی که متفرق کردن جمعیت در پورتلند در جولای 24. (تصویر از طریق بلومبرگ)

اورگان از دست داد مبارزه با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بیش ماموران فدرال' بازداشت مهاجران غیرقانونی در پورتلند به عنوان رییس جمهور دموکراتیک-اجرای متحده و شهرستانها در اجرای انتخابات است. اورگان دادستان کل الن روزنبلوم خواسته بود یک قاضی فدرال به توقف Department of Homeland Security عوامل و ما مارشال از بازداشت و یا دستگیری افراد بدون شناخت خود و بدون علت احتمالی یک حکم و یا هر توضیح.

ما منطقه قاضی مایکل مسامان در روز جمعه را تکذیب کرد سفارش ضابط موقت او را دنبال کرد و گفت: این دولت تا به حال موفق به اثبات آن را تا به حال هیچ کسب و کار تحت پیگرد ما در وهله اول. اورگان تا به حال به آن را نشان می دهد حال ایستاده به شکایت از طرف معترضان دفاع از افرادی که نمی توانند از خود محافظت کنند او نوشت و نشده بود.

این حکم احتمالا به معنای پایان طرح دعوی در دادگاه و می تواند آن را سخت تر برای مقامات محلی در جاهای دیگر به مقاومت در برابر استقرار ماموران فدرال گفت: Stanford Law School پروفسور دیوید Sklansky.

آن "می تواند کمک به متقاعد کردن دادگاه منطقه ای فدرال در ایالت دیگری که از آن ساخته شده حس به انجام آنچه اورگان دادگاه فدرال انجام داد" Sklansky گفت.

معترضان هنوز هم می تواند خود را مناسب به عنوان یک گروه از روزنامه نگاران در پورتلند بود — در این صورت برنده شدن موقت سفارش محدود در برابر ما است.

Kristina Edmunson سخنگوی دادستان کل روزنبلوم کاهش یافته است به نظر هر برنامه ای برای یک تجدید نظر شود.

کاخ سفید با اشاره درخواست برای اظهار نظر در این حکم به وزارت امنیت داخلی. وزارت امنیت داخلی و وزارت دادگستری نمی بلافاصله در پاسخ به یک ایمیل ارسال و تماس های ساخته شده پس از ساعات کار.

این تصمیم یک پیروزی برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که مستقر عوامل میان گاهی اوقات خشونت در پورتلندبخشی از سراسر کشور اعتراض پس از مرگ جورج فلوید. مغلوب ساختن پیشی جستن هشدار داد او را ارسال فدرال افسران به شیکاگو و شهرهای دیگر و همچنین رسم انتقاد از مقامات محلی دموکرات مدنی و آزادی خواهان و دیگران. در میان فقیر مجدد رای گیری رئیس جمهور و متحدانش را ضبط کرده اند در اعتراض به رنگ دموکراتیک کنترل شهرستانها به عنوان اجازه "آنارشیست" و مجرمان اجرا وحشی حتی اگر اکثریت قریب به اتفاق مردم را به تظاهرات در این کشور مسالمت آمیز است.

سیاتل شکل دادن به آینده میدان نبرد. آمریکا وکیل برایان موران گفت: در بیانیه ای در روز جمعه که عوامل آمریکا در حال ارسال به شهرستان "در اینجا به محافظت از فدرال خواص و مهم کار" است که رخ می دهد وجود دارد. آخر هفته گذشته او افزود: "ناکامورا دادگاه فدرال شکسته شد به یک بمب دود و یک پرچم آمریکا سوزانده شد و ساختمان با برچسب های دیواری در داخل و خارج."

شیلا پاتر یک وکیل برای اورگان استدلال در جلسه روز چهارشنبه که ماموران فدرال بودند گرفتن مردم در پورتلند و راهپیمایی آنها به بینام و وانت.

"این وحشتناک است," او گفت: قاضی و بخشی از یک تلاش عمدی برای بازداشتن مردم از اعتراض آنها را انکار هر دو را متمم اول قانون اساسی حق آزادی بیان و اجتماع و چهارم قانون حفاظت در برابر تصرف غیرقانونی.

تصاویر | توقف مغلوب ساختن پیشی جستن': ماموران فدرال در برخورد با معترضان در پورتلند

اما او تصادفا زمانی که او پیشنهاد کرد که این رفتار می تواند منجر به آدم ربایی توسط counterprotesters نما به عنوان پلیس.

"آن من نیاز به فرض که چنین نابکار شخصیت های مایل به لباس تا مانند ماموران فدرال و مایل به ارتکاب این جنایت بسیار جدی از آدم ربایی اما که آنها را بجوشانید در فکر شناسایی خود را به عنوان پلیس" قاضی نوشت.

قاضی متوقف کوتاه ابراز عمده فروشی تصویب ماموران فدرال' تاکتیک. او اشاره کرد که دولت تا به حال هیچ پاسخ به معترضان گفت که او بازداشت شد در حالی که راه رفتن به خانه در 15 ژوئیه پس از مسالمت آمیز شرکت کننده در زندگی توجه به تظاهرات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن