تنها یک راه: یک دولت واحد با حقوق برابر در فلسطین-اسرائیل

اما این گام های جسورانه ممکن است در عین حال یکی دیگر از شگرد برای به دست آوردن حمایت بین المللی برای حل و فصل

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399

اما این گام های جسورانه ممکن است در عین حال یکی دیگر از شگرد برای به دست آوردن حمایت بین المللی برای حل و فصل مذاکره در جهت ایجاد یک دولت فلسطینی. که تعجب آور نخواهد بود. همیشه از سال 1988 آزادی بخش فلسطین سازمان الجزیره اعلام استقلال پس از سال 1967 سرزمین عباس شده است بخشی از یک جنبش فلسطینی است که علت وجودی بود که نیل به آن هدف. پشتیبانی شده توسط بدن قابل توجهی از جوانان فلسطینی به نظر راه حل دو کشور بیان این آرمان برای چند دهه.

به آن را ببینید در حال حاضر تحت ترمینال تهدید اسرائیل الحاق شده است نگران کننده برای هواداران آن است. در غزه و کرانه آنها واکنش نشان داد و با خواستار از سر گیری مبارزه مسلحانه; وجود دارد تازه و تلاش برای وحدت بین اصلی گروه فلسطینی فتح و حماس برای مقابله با اسرائیل است. این گفتمان سیاسی است همه چیز در مورد تشکیل کشور فلسطین.

گرفتن واقعی

هنوز چند دهه از تجربه باید نشان داده است که هیچ یک از این گذشته استراتژی موثر بوده است در برابر اسرائیل را ثابت پیشبرد فلسطین در زمین و حقوق. تنها یک طرح جدید است که طول می کشد به حساب واقعیت فلسطینی موقعیت امروز کار می کنند.

نه از نکبت سال 1948 باید فلسطینی ها شده است بسیار ضعیف است. جهان عرب بود که به طور سنتی حمایت خود را از پایه تغییر کرده است. تا کنون غیر قابل تصور ایجاد روابط حسنه بین چند عرب حوزه خلیج فارس و اسرائیل در حال رشد بوده است در سال های اخیر با وجود اسرائیل را در جریان سرکوب فلسطینی ها. مصر را بی رحمانه محاصره غزه افزایش اسرائیل است بی امان.

علاوه بر این پیشنهادات وجود دارد از خستگی با فلسطین باعث عادی در میان اعراب شاید تعجب آور نیست برای چه به نظر می رسد بی پایان و غیر قابل حل تعارض. در مقابل بین المللی حمایت مردمی فلسطینی ها در حال رشد بوده است به خصوص در اروپا و امریکا است. این کازار و تحریم (BDS) کمپین یک بخش عمده ای که ممکن است در جایی در نهایت. اما آن را بیش از حد طولانی برای نجات آنچه باقی مانده است از فلسطین.

اسرائیل در مقایسه است که در اوج قدرت خود ثروتمند و مسلح و به شدت مورد حمایت کشورهای غربی. این استثنایی های بین المللی وضعیت که absolves آن از پاسخگویی به هر نقض قانون آن را مرتکب از جمله پیشنهاد الحاق. این عدم تعادل قدرت بین اسرائیل و فلسطینی ها به سختی می تواند starker و مسخره از هر گونه طرح صلح نه در شرایط اسرائیل تا کنون موفقیت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن