'Once Upon a ویروس': چین مسخره ما coronavirus پاسخ در مانند لگو انیمیشن

توسط: رویترز | شانگهای | به روز شده در: مارس 3, 2020 3:37:08 pm رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | شانگهای | به روز شده در: مارس 3, 2020 3:37:08 pm
coronavirus, coronavirus US, coronavirus trump, trump leaves white house, US news رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در روز پنج شنبه او با اعتماد به نفس coronavirus ممکن است منشأ در یک آزمایشگاه ویروس شناسی است اما برای توصیف شواهد (عکس: AP)

چین منتشر کرده است یک انیمیشن کوتاه با عنوان "Once Upon a ویروس" تمسخر ایالات متحده در پاسخ به کروناویروس جدید با استفاده از لگو مانند ارقام به نمایندگی از دو کشور.

واشنگتن و پکن در حال قفل شده است و در یک جنگ از کلمات بیش از ریشه های بیماری که به تازگی در چین در شهر ووهان و رشد کرده است به یک جهانی همه گیر.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در روز پنج شنبه او با اعتماد به نفس coronavirus ممکن است منشأ در یک آزمایشگاه ویروس شناسی است اما برای توصیف شواهد.

در این انیمیشن نوشته شده آنلاین توسط چین رسمی شین هوا اخبار آژانس قرمز پرده باز به فاش کردن یک مرحله شامل لگو مانند آمار و ارقام در قالب یک قرمز مایل به قهوهای جنگجو با پوشیدن یک ماسک و مجسمه آزادی.

"ما کشف یک ویروس جدید می گوید:" جنگجو.

"پس چی ؟" پاسخ مجسمه آزادی. "این تنها یک آنفولانزا."

به عنوان جنگجو مسائل هشدارها در مورد ویروس و شمارش کردن گریم نقاط عطف در چین شیوع مجسمه آزادی پاسخ زیرکی با پژواک از مغلوب ساختن پیشی جستن کنفرانس های مطبوعاتی که در آن او با بازی کردن به شدت از بیماری است.

"شما در حال گوش دادن به شماست ؟" می پرسد جنگجو به عنوان مجسمه شروع به قرمز روشن با تب و قلاب را به داخل وریدی چکه.

"ما همیشه صحیح حتی اگر ما در تضاد خودمان" مجسمه پاسخ.

"این چیزی است که من دوست دارم در مورد شما آمریکایی ها خود را قوام می گوید:" جنگجو.

ایالات متحده و کشورهای دیگر را متهم به چین گمراه کننده جهان در مورد شدت شیوع و در حال رشد وجود دارد خواستار تحقیق بین المللی به ریشه های این ویروس است.

در مصاحبه با رادیو فردا تهمت گفت: او معتقد است که چین را از دست داده و این بیماری همه گیر کوروناویروس اثبات شده است که پکن "را انجام خواهد داد هر آنچه را که می تواند" را به او از دست دادن خود را از حضور در انتخابات مجدد در ماه نوامبر.

لگو نیوز نوشت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای گفت: "ما نبودند درگیر در ساخت انیمیشن در هر راه است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب