در عشق و نفرت

در انگلستان این بوده است که کار به درستی در نظر گرفتن محتویات به بیرون درز داخلی حزب کارگر تحقیقات حداقل به خا

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

در انگلستان این بوده است که کار به درستی در نظر گرفتن محتویات به بیرون درز داخلی حزب کارگر تحقیقات حداقل به خاطر آن اجرا می شود به 850+ صفحات از شواهد تایید بسیاری از اعضای عادی' بدترین سوء ظن در مورد سیستماتیک تضعیف Corbyn پروژه از درون.

آن را می دهد دسترسی کامل به نفرت است که نفوذ مکالمات واتساپ برگزار شد بین حزب کارگر مقامات در اوایل سال Corbyn رهبری و در طول سال 2017 انتخابات. وجود دارد یک مشخصه امنیت در همه چیز این صداها می گویند – یک به رسمیت می شناسد گستاخ خوشنودی از استقرار flunkey – و viciousness از سخنرانی این سایت متعلق به همکار LP, اعضای, نمایندگان مجلس و مقامات که محبوبیت رو به رشد آنها ترس است سودمند خواندن برای هر کسی که فکر کردن در مورد راه های رو به جلو در حزب کارگر. آنها هیچ وجدان.

یکی دیگر از راه گفت که خواهد بود که هیچ دموکراتیک قدرت که آنها احساس پاسخگو باشد. اما آنها ضد دموکرات. یکی عصاره که در آن 2 نفر از آنها – پس از آن پرداخت می شود مقامات در LP دفتر مرکزی – بحث در مورد Corbyn در آینده سخنرانی در پاسخ به منچستر بمب گذاری زیر بسیار مثبت نظرسنجی نتیجه است و به خصوص آشکار از تحقیر خود را برای کار رای دهندگان و Corbyn حامیان با اشاره به جاهای دیگر صریح به عنوان حرامزاده:

"x. 09:12: ... با کمی شانس این سخنرانی را نشان می دهد روشن رای گیری کاهش و ما همه باید قادر به نقطه به چه نفرت انگیز که واقعا هستند (در حال حاضر بدیهی است که ما آن را می دانم هرگز واقعی – اما نیازی که نقطه در سیاست!)

y. 09:13: آره من مطمئن هستم که درست است.... ترس من این است که: یک) این گفتار نمی خواهد به پایین به عنوان بد به عنوان آن را سزاوار به لطف بزرگ ناگهانی بیمار مطلع مخالفت با همه مداخلات غربی. و ب) آنها را با استفاده از نظرسنجی که به ادعای آنها در دوره را به نفع خود و سپس منچستر اتفاق افتاده است. و اینکه آیا یا نه JC می رود تعداد زیادی از عضویت خواهد خرید که استدلال."

به تازگی محبوب رهبری است "نفرت انگیز"حامیان آنها فریب خورده.

***

مردم به مصرف در مفاهیم این گزارش وجود جولیان آسانژ را شریک استلا موریس و 2 فرزند از طریق یک نازل شد یوتیوب ضبط. موریس تصمیم به صحبت کردن در مورد رابطه در این مرحله از آنجا که او نگران آسانژ زندگی "رو به پایان است". پرس در واکنش به این قابل پیش بینی بود و در آن یافت می شود حداقل مهار بیان در صدای جیر جیر از یک روزنامه نگار شناخته شده که زمینه تخصص شامل سلامت روان: "ببخشید من در حالی که من استفراغ forseeable آینده" او نوشت. برای این روزنامه نگار و دیگران مانند او آسانژ است از این دسته از کسی که سزاوار نیست عشق است. بیش از آن است که او در یک گروه خاص به طوری ذاتی دافعه آنها unlovable. فقط به فکر این عشق باعث تهوع.

***

وجود دارد مقدار زیادی از نفرت در Eimear مک براید را در سال 2016 رمان کمتر Bohemiansکه من فقط به پایان رسید خواندن و که 2 قهرمانان مبارزه به باور آنها ممکن است شایسته عشق است. دچار آسیب های روانی با سوء استفاده در دوران کودکی آنها مستقیم و نفرت در داخل خود است. در آن طول می کشد یک رمان برای ردیابی شکست بسیاری از اعتقاد خستگی که فقط می خواهند آن را به بیش از, تا زمانی که نویسنده می تواند در مورد مرتب کردن بر اساس از مبارک پایان دادن به شخصیت او و خوانندگان می توانید اعتماد. این سخت است-برنده واجد شرایط مشروط به جای متعالی. از طریق بدن خود را که تئاتر از این درگیری هر یک می آید که برای دیدن آنها می توان دوست داشت و که به منظور رفتن آنها نیاز به رفتن با هم – به عنوان یکی می گوید دیگر در پایان: "من نمی خواهم به خودم یاد بگیرند برای زندگی بدون شما. بنابراین چه چیزی شما فکر می کنم در مورد گرفتن با زندگی ما هم هر آنچه که خواهد بود ؟ ... بیا عشق من, او می گوید: ما نمی کردم زمان زیادی."

***

در فوریه 29, 2020, تایمز اسرائیل گزارش داد در یک درز ضبط نتانیاهو رئیس سابق کارکنان Natan Eshel, صحبت کردن در مورد حزب لیکود استراتژی مبارزات انتخاباتی و افزایش برتر محبوبیت در نظرسنجی از کیفرخواست خود را در 3 مورد از فساد: "[مردم فکر می کنند] اگر شما در میانهی شب به سرقت رفته که دقیقا چه چیزی شما را به سیاست ؟ ما به بررسی این. و به من شوک آنها [مردم] را درک نمی کنند [این مفهوم] از رفتن به سیاست به آنچه که خوب است برای ملت. [آنها فکر می کنند] شما را به سیاست به منظور سرقت... در حال حاضر در این مکان من تماس آن...غیر اشکنازی... چه می شود آنها کار کرده ؟ چرا آنها نفرت مطبوعات? آنها نفرت از همه چیز و ما موفق به شلاق تا که نفرت است. نفرت چیزی است که جزء اردوگاه ما."

***

در یوتیوب پخش استلا موریس می گوید این مورد ضربه به عشق: "فقط می خواهم در جنگ مردم عاشق و تصمیم به زندگی می کنند زندگی خود را در یک عمل شورش – من فکر می کنم در حال سقوط در عشق است یک نوع عمل شورش در یک زمینه که در آن وجود دارد مقدار زیادی از تلاش برای از بین بردن زندگی خود و دلیل خود را برای انجام آنچه شما انجام می دهند."

این قطعه در اصل منتشر شد ممکن است نسخه ای از تراشه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب