عمان می پرسد دولت در بخش شرکت ها به جای شرح با مردم محلی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 30 سال 2020 7:43:34 pm سلطان عمان Haitham بن طارق آ

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 30 سال 2020 7:43:34 pm
Oman, Oman news, coronavirus covid-19, oman jobs, oman india jobs, oman indians, oman expats, oman government jobs, indian express سلطان عمان Haitham بن طارق آل سعید (منبع: گردشگری عمان/توییتر)

عمان در وزارت مالیه خواسته است تا تمام شرکت های دولتی به جای کارگران خارجی واجد شرایط محلی عمان به عنوان بخشی از تلاش ها برای توسعه ملی نیروی کار خبرگزاری رویترز گزارش داد.

بخشنامه صادر شده توسط وزارت مالیه گفت که جایگزینی برگشت با عمان نیاز به یک انجام می شود "سریع و سازماندهی شیوه" تایمز عمان گزارش شده است.

این حرکت بخشی از دولت "Omanisation" سیاست که تلاش برای بهبود تعداد و کیفیت مشاغل موجود برای عمان شهروندان است.

بیش از یک سوم از 4.6 میلیون جمعیت در عمان در حال مهاجران از جمله تعداد قابل ملاحظه ای از سرخپوستان. وجود دارد حدود 7.7 لاخ سرخپوستان در عمان که مورد 6.55 لاخ در حال کارگران و حرفه ای. هزاران هندی در حال کار به عنوان پزشکان, مهندسین, حسابداران و معلمان و استادان و پرستاران و مدیران در میان حرفه ای دیگر.

وضعیت مالی عمان تیره و تار است در حساب از قیمت نفت پایین و coronavirus ناشی از رکود اقتصادی.

همچنین به عنوان خوانده شده | نزدیک به نیمی از نیروی کار جهانی در خطر از دست دادن معیشت با توجه به COVID: ILO

دو هفته پیش این کشور تا به حال خواست شرکت های خصوصی به درخواست های غیر عمان کارکنان "به ترک دائم" اگر چه از آن منع آنها را از تلاش برای کاهش بار اقتصادی از Covid-19 بحران با شلیک عمان.

با ورودی از رویترز و تایمز عمان

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب