افسر که به زانو در جورج Floyd را از گردن متهم به قتل, قتل نفس

در پنج شنبه, مه 29, اخبار کنفرانس, شهرستان Hennepin وکیل Mike Freeman تایید اتهامات سابق, مینیاپولیس, اداره پل

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399

در پنج شنبه, مه 29, اخبار کنفرانس, شهرستان Hennepin وکیل Mike Freeman تایید اتهامات سابق, مینیاپولیس, اداره پلیس, افسر درک چوین. او گفت: در آن زمان چهار روز به اتهام چوین به دلیل وجود بار بالاتر از اثبات اتهام مأموران اجرای قانون.

"این است که تا کنون سریع ترین ما تا کنون به اتهام یک افسر پلیس" فریمن گفت.

چوین, 44 با اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس با توجه به Hennepin شهرستان شکایت کیفری. مینه سوتا اداره جنایی و دلهره او را بازداشت و او است که برگزار می شود در مینیاپولیس به گفته وزارت امور خارجه وزارت امنیت عمومی.

Derek Chauvin

درک چوین

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

با توجه به شکایت کیفری چوین خود را برگزار زانو به پایین در Floyd گردن به مدت هشت دقیقه و 46 ثانیه و طی آن فلوید در نهایت رفت و بی توجه. این گزارش گفت: ماموران آموزش دیده به می دانم که "این نوع خویشتن داری (...) ذاتا خطرناک است."

سه دیگر افسران که در صحنه شب دوشنبه که برای متوقف کردن چوین اند و دستگیر شده است اما Freeman روز جمعه گفت که دولت فدرال و تحقیقات هنوز باز است. او گفت دفتر او zeroed در چوین به طور خاص به دلیل "ما احساس می شود آن را مناسب برای تمرکز بر روی خطرناک ترین مجرم است."

در پاسخ به اخبار چوین را بازداشت فلوید خانواده به عنوان به خوبی به عنوان وکیل بن Crump منتشر شد یک بیانیه مشترک خواستار چوین بازداشت یک "خوش آمدید اما سر رسیده و قدم در راه عدالت است." گفتند آنها می خواهند برای دیدن سه تن دیگر از ماموران از صحنه بازداشت و که آنها انتظار دارند و می خواهند اتهام قتل درجه اول برای چوین نه سوم.

"در حالی که این حق است و لازم است ما نیاز شهر مینیاپولیس — و شهرستانها در سراسر کشور — برای رفع این سیاست ها و کمبود آموزش است که اجازه این قتل غیر قانونی — و بسیاری دیگر — رخ می دهد" گفتند.

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری گفت: "ما یک ملت در یک چهارراه و تصمیم امروز از شهرستان وکیل است اولین گام ضروری در دیگر جاده به سمت عدالت و درمان شهرستان ما است."

رژیم صهیونیستی. تیم Walz در پاسخ به چوین بازداشت در توییتر جمعه گفت این بود: "خوب اولین گام به سمت عدالت برای جورج فلوید."

"اما آن را تغییر نمی کند مشکلات سیستمیک و مداوم نابرابری که منجر به مرگ یا درد جوامع ما زندگی می کنند هر روز با" او اضافه شده است. "ما متعهد به تغییر است."

فلوید, 46, درگذشت یک بیمارستان چهار شنبه, مارس 25 بعد از او دستگیر شد و توسط پلیس مینیاپولیس در جعل اتهام. فیلم نشان می دهد فلوید و دیگران درخواست یک افسر پلیس برای جلوگیری از به عنوان او به زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه.

پلیس در ابتدا گفت فلوید بود به بیمارستان فرستاده شده زمانی که او تجربه پزشکی پریشانی در طول بازداشت.

ویروسی تصویری برانگیخته ایالتی و فدرال تحقیقات فلوید مرگ و این باعث خشم در دولت و فراتر از آن. چندین محلی و مقامات دولتی به نام برای ماموران درگیر می شود تحت پیگرد قانونی قرار. چهار افسر حاضر در صحنه — چوین توماس لین Tou Thao و J الکساندر Kueng — از کار اخراج شدند سه شنبه ،

گروه های حمایت شد و سریع به تماس برای دستگیری لین Thao و Kueng به عنوان به خوبی. در بیانیه ای مینه سوتا فصل از شورای آمریکایی-اسلامی روابط, مدیر اجرایی, Jaylani حسین (ع) گفت: این سه باید به قید وثیقه صورت گرفته به زندان به دلیل "جدی بودن جرم و درد ناشی از آن است به جامعه."

NAACP وزن در چوین بازداشت نیز گفت در توییتر که "ما نمی خواهد استراحت تا زمانی که همه از افسران متهم شده اند در این قتل است."

قانونگذاران وزن به عنوان به خوبی. در جمعه, نامه, دولت, مجلس, نمایندگی قطعات مینیاپولیس گذراند در نامه ای به Walz و از او درخواست انتقال صلاحیت بیش از مورد از Hennepin County وکیل به دولت دفتر دادستان کل است. نمایندگان نوشت که اجزای تشکیل دهنده آنها به ویژه کسانی که از رنگ "را از دست داده اند ایمان" در فریمن به انجام یک نمایشگاه روند. آنها گفت: انتقال پرونده به دادستان کل کیت الیسون "خواهد بود یکی از مهمترین اقداماتی است که (Walz) می تواند برای آرام کردن خشم عمومی و تضمین عادلانه روند."

و از کنگره 28 دموکرات سناتور ایالات متحده آمریکا از جمله در ایالت مینه سوتا را ctq و تینا اسمیت گذراند جمعه نامه اصرار وزارت دادگستری ایالات متحده حقوق مدنی بخش به بررسی "الگوها و شیوه های تبعیض نژادی و خشونت پلیس در مینیاپولیس اداره پلیس است."

به منظور خدمت فلوید عدالت سناتور گفت: نه تنها باید چهار افسر حاضر در دوشنبه تواند پاسخگو باشند اما "ما باید به سمت عدالت برای جامعه, که به معنی تضمین این که MPD حساب و حذف هر گونه خلاف قانون اساسی پلیس شیوه است."

سابق-باراک اوباما رئیس جمهور نیز وزن در یک جمعه در بیانیه ای گفت: تعهد می افتد در درجه اول در مینه سوتا مقامات به بررسی فلوید مرگ و خدمت به عدالت اما او گفت که چه اتفاقی افتاده دوشنبه "نباید" طبیعی "" کنه.

"آن گال در همه ما صرف نظر از نژاد ما و یا ایستگاه-از جمله اکثر مردان و زنان در اجرای قانون که افتخار خود را انجام می دهند کار سختی راه حق در هر روز -- به کار با هم برای ایجاد یک جدید طبیعی" که در آن میراث تعصب و رفتار نابرابر دیگر آلوده ما موسسات یا قلب ما," او به این نتیجه رسیدند.

Coverage of the George Floyd story


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب