نیویورک افسر پلیس به اتهام خشونت تنه زدن معترضان

توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 11:08:03 pm احاطه شده توسط اجرای قانون و حامیان

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 11:08:03 pm
احاطه شده توسط اجرای قانون و حامیان شهر نیویورک PBA جمهور پت لینچ مرکز در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در نیویورک سه شنبه, ژوئن 9 سال 2020 است. لینچ گفت: شهردار و پلیس شد "به خطر انداختن پلیس برای صرفه جویی در پوست خود" با فرستادن افسران به اعتراضات با "بدون حمایت و بدون برنامه روشن است." (عکس از آسوشیتدپرس)

یک افسر پلیس شهر نیویورک بود که در فیلم گرفتار خشونت تنه زدن یک زن به زمین در طول های اخیر در اعتراض به مرگ جورج فلوید اتهامات جنایی مواجه است بروکلین دادستان اعلام کرد.

افسر Vincent D'Andraia شد متهم با حمله جنایی فساد و آزار و اذیت شوم در مه 29 درگیری که فرستاده معترض Dounya Zayer به بیمارستان باعث چه او گفته بود ضربه مغزی و تشنج بعد از ضربه سر او در پیاده رو.

D'Andraia انتظار می رود که arraigned سهشنبه به گفته دادستان منطقه اریک Gonzalez, که گفت که او "عمیقا مشکل این غیر ضروری حمله."

یک پیام به دنبال نظر باقی مانده بود با D'Andraia اتحادیه. آن خواهد شد که آیا او تا به حال یک وکیل. اداره پلیس به حالت تعلیق 28 ساله افسر هفته گذشته بدون پرداخت. او تا به حال اختصاص داده شده به بروکلین 73 حوزه.

فیلم D'Andraia manhandling زن مشاهده شد میلیون ها بار در توییتر و ایجاد خشم در میان معترضان و مقامات منتخب.

درگیری بر همان نگرانی در مورد سوء رفتار پلیس که باعث تظاهرات در سراسر کشور پس از فلوید را مارس 25 مرگ در دست پلیس مینیاپولیس.

دموکراتیک ما تشکر. Hakeem Jeffries به نام D'Andraia شلیک و ستایش انتقال از افسر فرمانده که شاهد تنه زدن و دخالت ندارد.

"خشونت افسران پلیس که ، شهروندان باید پاسخگوی رفتار خود را," Jeffries در بیانیه ای گفت. "من امیدوارم که این آغاز فرآیندی تغییر در بزرگترین اداره پلیس در کشور است."

Zayer, 20 گفت: D'Andraia بود ترسو و پیشنهاد حمله خواهد تنها تعمیق بی اعتمادی از اجرای قانون است.

"من در اعتراض به یک دلیل" Zayer گفت: در توییتی از تخت بیمارستان. افسر او افزود: "باید به حال خود خویشتن را به صدمه دیده است نیست مردم او قرار است به حفاظت است."

NYPD درمان مسالمت آمیز معترضان آمده است در زیر آتش در هفته های اخیر در میان روزانه تظاهرات تحریک فلوید مرگ و خشونت پلیس علیه مردم از رنگ.

این تنه زدن در بروکلین رخ داده در روز قبل از جدا درگیری میان پلیس و معترضان در آن یکی دیگر از افسر NYPD دیده می شد کشیدن یک نشان دهنده ماسک و اسپری فلفل اسپری. که افسر نیز به حالت تعلیق درآمد.

شهردار بیل د Blasio وعده داده است تمام اتهامات سوء رفتار پلیس خواهد بود مورد بررسی قرار گرفت. اما او همچنین با بازی کردن حساب از خشونت پلیس در میان ناآرامی گفتن به خبرنگاران گفت او شخصا تا به حال دیده می شود "بدون استفاده از زور در اطراف تظاهرات صلح آمیز است." او اعتبار افسران برای استفاده از "بسیاری از خویشتن."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن