NSIC برنامه ریزی برای برنامه کاهش برای سال تحصیلی آینده با توجه به COVID-19 همه گیر

تغییرات اعلام شد جمعه, مارس 20 و ساخته شده برای یک سال و تنها با توجه به اثرات مالی از COVID-19 بیماری همه گیر

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

تغییرات اعلام شد جمعه, مارس 20 و ساخته شده برای یک سال و تنها با توجه به اثرات مالی از COVID-19 بیماری همه گیر.

"همانطور که ما در جهان امروز و چالش های آموزش عالی با آن مواجه است آن را حس می کند گفت:" مینه سوتا ایالتی مورهد مدیر ورزشی داگ پیترز. "این به تصمیم نهایی برای کار با. حالا که ما می دانیم آنچه که در قوانین هستند تا به صحبت می کنند ما می توانیم از استراتژی ما است."

کاهش در حداقل و حداکثر برگزاری مسابقات برای 2020-21 سال تحصیلی. گام بعدی برای NSIC که دارای 16 عضو در پنج ایالت مختلف است به منظور توسعه برنامه های جدید برای سال تحصیلی آینده در هفته های آینده.

NSIC کمیسر ارین لیند گفت: این روند به احتمال زیاد حدود یک ماه به منظور توسعه برنامه های جدید با طرح های احتمالی در محل با توجه به عدم قطعیت متصل به COVID-19. لیگ مونتاژ یک COVID-19 برنامه و قهرمانی نقد و بررسی گروه با یک نماینده از هر یک از 16 NSIC اعضای.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما خواهد شد برخی از برنامه امید من این است که در عرض 30 (یا بیشتر) روز و پس از آن ما باید زیرک" لیند گفت. "من پیش بینی اواخر ماه ژوئن ما باید یک برنامه ریزی برای لیگ ما که ممکن است باید به انعطاف پذیری ، ما ممکن است به خم شدن این طرح. ما قطعا باید یک طرح است."

حداکثر تعداد بازی های فوتبال است 10 از 11. حداقل تعداد در هفت از هشت. یک تیم فوتبال می تواند انتخاب کنید به بازی پنج بازی اما نمی تواند واجد شرایط برای NCAA postseason بازی.

یک سال و حداکثر برای والیبال است 20 از 26 با حداقل 10 از 15. این فوتبال زنان حداکثر 14 از 18 با حداقل هفت از 10. حداقل و حداکثر شامل نمی شود پتانسیل کنفرانس یا NCAA postseason بازی در هر ورزش است.

پیترز گفت: او را به نفع بازی حداکثر تعداد برای هر ورزشی ارائه شده است که می توان با خیال راحت.

"من فکر می کنم آن چیزی که مسئول به انجام با توجه به محیط زیست ما" پطرس گفت: برنامه ریزی کاهش, که همچنین شامل زمستان و بهار ، "و با این که من طرفدار برنامه ریزی حداکثر تعداد خرما. ... آن را حس می کند به من به بازی بازی جدید حداکثر تعداد از مسابقات است."

لیند گفت وجود دارد می تواند تغییرات بالقوه به کنفرانس postseason بازی ورزشی است که باید NSIC قهرمانی حوادث, اما او می خواهم به نگه داشتن آن حوادث در محل در صورت امکان.

"ما قهرمانی تجربه است که خیلی از آنچه ما در اختیار ما دانشجو-ورزشکاران, من فکر می کنم در این نقطه خواهد بود که آخرین چاره" لیند گفت. "این چیزی است که ما قطعا باید به بحث در مورد ،

پطرس به توافق رسیدند.

"این NSIC می کند کار برجسته خود را در postseason کنفرانس مسابقات است و بخش بزرگی از دانش آموز-ورزشکار تجربه و من امیدوار هستم که ما می توانیم نگه داشتن آنها را در محل" او گفت:.

لیند گفت: بخش دوم کنفرانس کمیسیون توافق کرده اند که کنفرانس برنامه ریزی اولویت طول می کشد بیش از nonconference مسابقات به برآورده برنامه کاهش است. فاصله و جغرافیا نیز عوامل در نظر گرفته شود.

نه همه NSIC ورزش nonconference بازی. فوتبال, برای مثال, تمام بازی های کنفرانس با توجه به اندازه لیگ. لیند گفت: هدف خواهد بود برای ایجاد تغییرات برنامه است که نگه داشتن قطعات از زمان برنامه در محل در حالی که رضایت بخش جدید مورد نیاز است.

"ما نمی خواهید به مختل کردن هر برنامه ما" لیند گفت. "این یک سال تنظیم بنابراین اجازه دهید سعی کنید به منفجر شدن همه چیز است."

پیترز گفت: "من فکر می کنم ما می خواهیم به آن را انجام دهید با کمی اختلال به عنوان ما می توانیم و ارائه بهترین جریان برای یک فصل است که ما می توانیم برای ما دانشجو-ورزشکاران است."

کالیفرنیا Collegiate Athletic Association به تازگی اعلام کرد که تعلیق تمام سقوط های ورزشی. اما, San Diego Union-Tribune گزارش داد که CCAA ورزشی مدیران داده نشده تا در بازی سقوط های ورزشی در طول سال تحصیلی آینده.

"من می خواهم این را واقعا روشن است: ما نه لغو سقوط ورزش" Cal State San Marcos مدیر ورزشی جنیفر میلو گفت: San Diego Union-Tribune. "هدف ما این است که در کسانی که ورزش در طول 2020-21 سال تحصیلی. اگر این بدان معناست که ما در حال بازی همه ما CCAA ورزشی در طول زمستان ما خواهد شد. ما درک می کنیم این بدان معناست که ما باید یک رویکرد منحصر به فرد و آنها ممکن است رقابت برای قهرمانی NCAA اما ما باید CCAA قهرمانی."

لیند گفت: NSIC به در نظر گرفتن تمام حالات بالقوه برای سال تحصیلی بعدی حتی اگر این بدان معناست که در حال حرکت سقوط ورزش به بهار.

"این یک سناریو است که ما نیاز به آگاهی از, اما از آن است که مطلق آخرین رفت و آمد مکرر در ذهن من" پطرس گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن