کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد بازديد مرغ, مزرعه, تماس, برای بهبود

توسط: AP | سئول | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 2:19:47 pm کیم جونگ سازمان ملل متحد, رهبر کره شمالی. (ای

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399
توسط: AP | سئول | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 2:19:47 pm
Kim Jong Un, North Korea, Kim Jong Un chicken farm, Indian Express کیم جونگ سازمان ملل متحد, رهبر کره شمالی. (ایسنا عکس: آندره Rudakov)

رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد بازرسی از یک مزرعه پرورش مرغ جدید ساخته شده در یک شهرستان در جنوب پایتخت پیونگ یانگ نامیده می شود و برای بهبود به آنچه که او به عنوان یک منسوخ شده صنعت مرغداری, دولت, رسانه ها گفت: در روز پنج شنبه.

شمال رسمی مرکزی کره ای آژانس خبری نمی گویند دقیقا زمانی که کیم سفر به سایت ساخت و ساز در Hwangju. در این گزارش اشاره نکرد هر گونه نظر توسط Kim درباره ما-led تحریم های بین المللی بر سلاح های هسته ای برنامه که افزایش فشار در شمال را شکسته اقتصاد است.

در روز دوشنبه KCNA گفت که کیم بازدید از سایت ساخت و ساز از یک نمونه ممتاز ویژه نمایش بیمارستانی در پیونگ یانگ و berated مقامات بیش از برنامه ریزی ضعیف و مدیریت بودجه. نظرات خود را احتمالا نشان داد که این کشور در تلاش برای امن لوازم میان تحریم و coronavirus مستند.

کیم به نظر می رسد در یک خلق و خوی بهتر در مزرعه مرغ.

این KCNA به نقل از کیم عنوان کرد و گفت که از این مرکز خواهد بود که تولید "هزاران تن از خوشمزه و با کیفیت گوشت و دهها میلیون نفر از خوشمزه و کیفیت تخم مرغ در هر سال" را "سهم قابل توجهی به رژیم غذایی زندگی" از مردم خود را.

او در توصیف این مرکز به عنوان یک مدل برای modernising مرغ مزارع در سایر نقاط کشور که از او به عنوان "عقب مانده" و عمدتا بیش از دو دهه.

کره شمالی شده است برخورد با مزمن کمبود مواد غذایی در دهه های اخیر از یک مشکل مرکب سال از شکست سیاست های منسوخ شده در بخش کشاورزی به شدت وابسته به کود و کمک های خارجی و تحریم های بین المللی.

سازمان های بین المللی می گویند دمای کره شمالی در حال مصرف به طور قابل توجهی کالری کمتر از نیاز روزانه و رژیم غذایی خود به خصوص فاقد گوشت و شیر و دیگر منابع پروتئین و چربی است.

کیم به شدت به دنبال کاهش تحریم ها در طول یک سراسیمگی از دیپلماسی ایالات متحده در سال 2018 و 2019. اما مذاکرات باید شک و تردید عمل پس از دومین اجلاس با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در فوریه 2019.

کارشناسان می گویند COVID-19 بحران به احتمال زیاد مانع برخی از کیم عمده اهداف اقتصادی با وادار کردن این کشور به یک مستند است که بسته مرز با چین عمده آن متحد و تاسیسات اقتصادی و به طور بالقوه مانع از توانایی های خود را برای بسیج مردم برای کار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب