رهبر کره شمالی خواهر کیم می گوید-مغلوب ساختن پیشی جستن اجلاس بعید

توسط: AP | سئول | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 2:30:42 pm رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد با خو

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399
توسط: AP | سئول | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 2:30:42 pm
north korea US relations, kim jong un sister, kim jong un sister meeting with trump, donald trump, Kim Yo Jong رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد با خواهر کیم یو جونگ. (AP)

قدرتمند خواهر رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد روز جمعه گفت او انتظار ندارد برادر خود را به دیدار با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در این سال گفت: هیچ دلیلی برای شمال به هدیه مغلوب ساختن پیشی جستن بالا مشخصات جلسات هنگامی که آن را نه پاداش قابل ملاحظه ای در بازگشت.

"اما شما هرگز نمی دانید" کیم یو جونگ گفت: در بیانیه منتشر شده از طریق پیونگ یانگ رسمی مرکزی کره ای, اخبار سازمان, که در آن او به نام برای امتیازات عمده از واشنگتن به زنده نگه داشتن هسته ای دیپلماسی است.

"به این دلیل که یک چیز هنوز هم ممکن است اتفاق می افتد بسته به قضاوت و تصمیم گیری بین این دو رهبران" کیم یو جونگ گفت. او افزود که در صورت نیاز وجود دارد برای مذاکرات اجلاس آن است که ایالات متحده نیاز به در حالی که کره شمالی آن را "غیر عملی می کند و به ما خدمت می کنند و در همه."

کیم یو جونگ دیده می شود به عنوان برادر او نزدیک محرم شده است و به تازگی تایید کرد خود را به عنوان بالا رسمی برای اینتر-کره امور. او همچنین معاون اول مدیر گروه حاکم حزب کارگران کمیته مرکزی.

او سخن گفت که ایالات متحده را بالا رسمی در کره در آسیا است. معاون وزیر امور خارجه, Stephen Biegun است که در ژاپن پس از ملاقات با مقامات کره جنوبی در سئول که در آن او را متهم ارشد هسته ای کره شمالی مذاکره بودن "قفل شده در یک راه تفکر است." اظهارات خود نشان داد واشنگتن نمی خواهد به احتمال زیاد سازش به از سرگیری مذاکرات با وجود شمالی را فشار.

مغلوب ساختن پیشی جستن و کیم جونگ سازمان ملل متحد ملاقات سه بار پس از شروع پر مخاطره دیپلماسی هسته ای در سال 2018 است. اما مذاکرات باید شک و تردید عمل پس از دومین اجلاس سران در ماه فوریه 2019 زمانی که آمریکایی ها را رد کرد کره شمالی خواسته برای عمده تحریم ها در ازای تسلیم جزئی از آن قابلیت های هسته ای.

برخی از تحلیلگران بر این باورند کره شمالی که حساس است در مورد تغییرات بالقوه در ایالات متحده رهبری را برای جلوگیری از جدی مذاکرات با آمریکایی ها در حال حاضر قبل از نهایی بازگشت به مذاکرات پس از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در نوامبر است.

کیم یو جونگ گفت که دیپلماسی می تواند سالم تنها با تبادل متقابل از "غیر قابل برگشت همزمان مراحل اصلی."

"ما می خواهم به آن را روشن است که این لزوما به معنای denuclearization امکان پذیر نیست. اما منظور ما این است که ممکن است در این نقطه از زمان" او گفت:.

کره شمالی برای چندین دهه بوده است هل دادن یک مفهوم denuclearization که خرس هیچ شباهتی به آمریکا تعریف با پیونگ یانگ رسما به دنبال توسعه هسته ای تا زمانی که ایالات متحده حذف آن نیروهای نظامی و هسته ای چتر دفاع از کره جنوبی و ژاپن است. کارشناسان می گویند کیم جونگ سازمان ملل متحد می بیند دیپلماسی به عنوان یک سلاح کاهش مذاکره بین کشورهای هسته ای به جای ایران که در اوج کامل تسلیم سلاح های او می بیند خود را به عنوان قوی ترین تضمین بقا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن