کره شمالی و پاکستان به ارسال anti-جنوب جزوات تنشها میان

توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 12:13:33 pm رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان مل

توسط NEWSATROPAT در 1 تیر 1399
توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 12:13:33 pm
North Korea says US in no position to criticise China رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد. (AP)

کره شمالی متعهد به فشار در انتخابات پارلمانی به ارسال تبلیغات جزوات به کره جنوبی گفت آن است نه محدود به هر inter-کره ای, توافق, دولت, رسانه ها گفت: در روز یکشنبه.

تنش رو به افزایش بوده است پس از کره شمالی منفجر مشترک رابط دفتر و تهدید به اقدام نظامی بیش از جداشدگان در جنوب ارسال anti-شمال جزوات در سراسر مرز.

به عنوان رسانه های دولتی گزارش عصبانی کره شمالی آماده سازی خود را برای "large-scale" جزوه کمپین سئول وحدت وزارت حمل مرزی امور روز شنبه در خواست برنامه ای برای اوراق با استناد به نقض توافقات صلح.

ایالات مقابل وزارت شمال حزب حاکم در شارژ از بین کره ای امور را رد کرد وزارت تماس به عنوان یک "پوچ و بی معنی است."

"داده های خود را مانند چگونه جرات آنها مطلق کلماتی مانند پشیمانی و نقض ؟" این بخش گفت: در بیانیه ای انجام شده توسط رسانه های دولتی KCNA.

"هنگامی که آنها در حال قرار دادن در کفش های ما کره جنوبی مقامات خواهد بود قادر به درک حتی یک بیت چگونه disgustedly ما به آنها نگاه کرد و چگونه متخلف آن برای ما بود."

دو کره که هنوز از لحاظ فنی در جنگ به عنوان 1950-53 درگیری به پایان رسید و بدون یک پیمان صلح را برپا جزوه مبارزات دهه اما توافق برای آتش بس "همه خصمانه عمل می کند" در سال 2018 توافق صلح.

چند پناهنده رهبری گروه را به طور منظم ارسال آگهی همراه با غذا $1 صورتحساب مینی رادیو و میله های USB حاوی جنوب کره ای درام و, اخبار معمولا توسط بالون در طول مرز و یا در بطری در رودخانه ها.

یکی از این گروه کاهش یافته است یک برنامه به شناور صدها نفر از بطری های پلاستیکی پر شده با برنج, پزشکی و ماسک صورت به دریا و در نزدیکی مرز در روز یکشنبه.

پیونگ یانگ نیز با استفاده از بالن و هواپیماهای بدون سرنشین را به پرواز خود را ضد جنوبی جزوات که در کره جنوبی در گذشته بوده است با پاداش لوازم التحریر اگر گزارش به پلیس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن