کره شمالی قطع خطوط تماس ویژه با "دشمن" کره جنوبی: رسانه های دولتی

توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 7:32:36 am یک نقشه از دو کره نشان دادن منطقه غ

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399
توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 7:32:36 am
North Korea south korea border, North Korea south korea communication lines, North Korea south korea hotline, North Korea south korea ties یک نقشه از دو کره نشان دادن منطقه غیرنظامی با کره شمالی را در پیونگ یانگ پایتخت کره جنوبی را در سئول پایتخت دیده می شود در Imjingak غرفه در Paju کره جنوبی (AP Photo/Lee Jin-مرد)

کره شمالی روز سه شنبه گفت: آن را قطع خطوط تماس ویژه با کره جنوبی به عنوان اولین گام به سوی خاموش کردن همه تماس با سئول دولت خبرگزاری KCNA گزارش شده است.

برای چند روز در کره شمالی به شدت انتقاد کرد, در کره جنوبی تهدید به بستن یک اینتر-کره رابط دفتر و پروژه های دیگر اگر جنوبی را متوقف نمی کند جداشدگان از ارسال جزوات و سایر مواد به شمال.

مقامات دولتی بالا در کره شمالی از جمله " کیم جونگ سازمان ملل متحد خواهر کیم یو جونگ و کیم یونگ چول معاون رئیس کمیته مرکزی حاکم حزب کارگران کره مصمم "است که کار به سمت جنوب باید به طور کامل تبدیل به یک در برابر یک دشمن" KCNA گفت.

به عنوان اولین گام در ظهر روز سه شنبه کره شمالی را نزدیک خطوط ارتباطی در بین کره ای رابط و خطوط تماس ویژه بین دو ارتش و ریاست جمهوری دفاتر این گزارش گفت:.

صبح روز سه شنبه کره شمالی مقامات جواب نداد یک روال روزانه تماس به دفتر رابط و نه خواستار نظامی خطوط تماس ویژه, Yonhap news agency گزارش به نقل از مقامات کره جنوبی.

در صبح روز دوشنبه کره شمالی جواب نداد رابط تلفن تماس برای اولین بار پس از سال 2018 هر چند آن را بعد جواب داد: یک بعد از ظهر تماس بگیرید.

تصمیم به قطع ارتباطات علامت شکست در روابط میان تلاش و سعی در متقاعد کردن کره شمالی به رها کردن آن برنامه سلاح های هسته ای در ازای امداد در سختی تحریم های بین المللی. دو کره باقی می ماند از لحاظ فنی در جنگ به دلیل جنگ کره 1950-1953 به پایان رسید با یک آتش بس و نه یک پیمان صلح.

سهام کره جنوبی دفاع شرکت رسید و پس از کره شمالی اعلام کرد این امر قطع خطوط تماس ویژه.

به گفته تحلیلگران این حرکت است که به احتمال زیاد در مورد بیش از جداشدگان به کره شمالی تحت افزایش فشار اقتصادی به عنوان coronavirus بحران و تحریم های بین المللی عوارض خود را.

"کره شمالی بسیار بیشتر از وضعیت وخیم پس از آن ما فکر می کنیم" گفت: چو جائه وو یک استاد در Kyung Hee University "من فکر می کنم آنها در حال تلاش برای فشار چیزی از جنوب."

برش ارتباطات "به خوبی پوشیده بازی برای پیونگ یانگ" اما یکی است که می تواند خطرناک دانیل Wertz از ایالات متحده بر اساس کمیته ملی کره شمالی در گفت در توییتر.

"به طور منظم کانال های ارتباطی مورد نیاز در طول یک بحران و به همین دلیل کره شمالی کاهش آنها را به ایجاد یک فضای افزایش خطر," او گفت:.

مردم کره شمالی باید "شده است خشمگین خائنانه و حیله گری رفتار کره جنوبی مقامات ما با آنها هنوز هم مقدار زیادی از حساب به حل و فصل" KCNA گفت.

این گزارش متهم کره جنوبی مقامات غیر مسئولانه اجازه می دهد جداشدگان به صدمه زدن به کرامت کره شمالی با مقام معظم رهبری.

"ما به یک نتیجه گیری وجود دارد که بدون نیاز به نشستن به صورت چهره به چهره با کره جنوبی مقامات و هیچ موضوع به بحث با آنها را به عنوان آنها تنها تحریک ما ترس" KCNA گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب