کره شمالی فکر می کند او به ارمغان آورد Covid-19. جنوب می خواستم به دستگیری او

توسط: نیویورک تایمز | سئول | به روز شده: ژوئیه 29, 2020 2:33:59 pm مردم راه خود را در Kaesong, کره شما

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399
توسط: نیویورک تایمز | سئول | به روز شده: ژوئیه 29, 2020 2:33:59 pm
north korea, north korean defector, south korea, Kim Geum Hyok, north korea coronavirus cases, indian express مردم راه خود را در Kaesong, کره شمالی جولای 23, 2019. رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد قرار می گیرد شهر Kaesong در نزدیکی مرز با کره جنوبی تحت کل مستند پس از یک فرد بود و در آنجا با مشکوک COVID-19 علائم و گفت "باطل ویروس" ممکن است وارد کشور, رسانه های دولتی گزارش روز شنبه, ژوئیه 26 سال 2020 است. (Naohiko Hatta/Kyodo News via AP)

نوشته شده توسط چو سنگ-Hun

سه سال پیش از کار و گرسنه Geum Kim Hyok صعود کوه اسب سفید در نزدیکی کره شمالی زادگاه کائسونگ brooding در بی معنایی زندگی.

نه چندان دور به سمت جنوب در سراسر رودخانه و 21 ساله می تواند دیدن ساختمان های بلند در کره جنوبی خیره کننده ای روشن. نزد او beckoned.

پس از دو شب در کوه کیم عبور ترین در جهان به شدت مسلح مرزی برای رسیدن به آن. او با صعود به پایین خزید زیر و بیش از لایه سیم خاردار و ساخته شده راه خود را از طریق میادین مین. در لبه رودخانه او را مخفی می کردند در میان شانه بداهه یک ژاکت زندگی از شسته-پلاستیک زباله. هنگامی که شب سقوط او شروع به شنا کردن.

"من نگه داشته و شنا به سوی نور" کیم گفت: از 7 1/2 ساعت در آب, در مصاحبه ای که یک همکار کره شمالی پناهنده ارسال شده در یوتیوب. "هنگامی که من در نهایت فرود در کره جنوبی جانبی و راه می رفت از طریق نی و دیدم کره جنوبی سربازان نزدیک من خیلی خسته من فرو ریخت."

این ماه بعد از سه سال زندگی در جنوب کیم رفت و برگشت — شنا در سراسر رودخانه همان او می خواهم عبور در سال 2017 مقامات کره جنوبی گفت. روز یکشنبه کره شمالی گفت: او ممکن است به ارمغان آورده اند coronavirus به کشور برای اولین بارو آن را کائسونگ کیم زادگاه تحت مستند.

روز دوشنبه در یک اداره پلیس در کره جنوبی گفت که قبل از کیم چپ, حکم صادر شده برای دستگیری او در اتهام تجاوز به عنف.

کره شمالی نیست شناسایی کیم در آن بیانیه است. اما کره جنوبی گفت: او تنها فراری در جنوب که رفته بود برگشت به شمال این ماه است. جنوب را فاش نمی کند خود را با نام کامل, اما از آن منتشر شد به اندازه کافی اطلاعات برای خبرنگاران برای ایجاد هویت خود را.

و دیگر جداشدگان می دانستند که او را — از جمله یوتیوب مصاحبه, Kim Jin-ah یک زن از Kaesong — تایید کرد که آن را به او, آپلود عکس از کیم Geum Hyok به رسانه های اجتماعی.

هفته قبل از عزیمت خود کیم در حال حاضر 24 به چند مصاحبه برای Kim Jin-ah کانال یوتیوب بانو از Kaesong, صحبت کردن در مورد زندگی در کره. او با استفاده از یک نام مستعار و عینک آفتابی و در برخی از کلیپ های خود مواجه شده بود به صورت دیجیتالی تغییر داده است. بسیاری از آنچه او گفت نمی تواند به طور مستقل تایید نشده است.

"من یک بار بازدید از آپارتمان خود را در اواخر ماه ژوئن و من شگفت زده شد که پس از آن سر از مبلمان" Kim Jin-ah گفت: در یک ویدیو ارسال شده پس از انسان را بازگشت به شمال. "من فکر می کنم او در حال حاضر در حال آماده شدن برای ترک کره جنوبی."

حتی قبل از کیم Geum Hyok رفت و برگشت خود داستان یکی غیر عادی بود. بسیاری از 33,000 کره شمالی جداشدگان در حال حاضر زندگی در کره جنوبی وجود دارد را از چین و آسیای جنوب شرقی. اما برخی مانند کیم ساخته شده خطرناک تصمیم به عبور از مرز بین کره ای.

برای یک پناهنده برای بازگشت اما به یک متروک اقتصاد و یک دیکتاتوری که تماس جداشدگان "انسان تفاله" — نادر است. یازده انجام داده اند به طوری که در پنج سال گذشته با توجه به جنوب اتحاد وزارت. مانند بسیاری از جداشدگان کسانی که رفتن اغلب به حال مشکل تنظیم به جنوب را هرزگرد جامعه سرمایه داری.

در یکی از یوتیوب مصاحبه کیم گفت که او از دست داده بود بیشتر از خود شنوایی در سنین پایین.

"از آنجا که من تا به حال مشکل در برقراری ارتباط با مردم" او گفت:. "من ضرب و شتم قرار گرفت چرا که به من گفته شد را به یک چیز و آورده چیز دیگری است."

زمانی که او هنوز یک کودک بود کائسونگ شهر 300,000 انتخاب شد و به عنوان سایت یک پارک صنعتی در اجرا به طور مشترک توسط دو کره. افتتاح آن در سال 2004 و Kaesong شد boomtown, مماس با پول نقد. کیم عموزاده مشغول به کار در پارک, او گفت:, و او خود را به فروش تخم مرغ و سبزیجات.

اما چهار سال پیش در جنوب تعطیل پیچیده در یک اختلاف بیش از شمال به برنامه سلاح های هسته. اقتصاد سقوط کرد و کیم مانند بسیاری دیگر به زودی از کار. (ماه گذشته با اینتر-کره ای روابط در دیگر پایین شمال منفجر کردن دفتر در Kaesong که آن را به حال به طور مشترک اداره می شود با جنوب.)

در آن زمان او صعود کوه اسب سفید در ماه ژوئن سال 2017, کیم گفت: Kim Jin-ah او "را دیدم هیچ امیدی برای آینده هیچ معنا در زندگی بدانم که آیا من باید همچنان به زندگی می کنند و یا می میرند." دیدن کره جنوبی ساختمان در شب او را مجبور به "رفتن وجود دارد و آن را چک کنید حتی اگر که به معنای مرگ من," او گفت:.

کیم گفت که او نمی تواند چشم خود را خاموش تلویزیون کره جنوبی در طول گزارشگیری توسط مقامات که همه جداشدگان انجام پس از ورود به جنوب. در شمال, تمام تلویزیون های از پیش تعیین شده برای دولت تبلیغ کانال.

کیم مستقر در Gimpo یک شهر در سراسر رودخانه هان از Kaesong. دکتر تصحیح شنیدن مشکل است که او تا به حال زندگی می کردند با از دوران کودکی است. او به Kim Jin-ah هیچ جزئیات در مورد وضعیت خود و یا درمان, اما او به او گفت که او گریه آن روز.

او همچنین به او گفت که او از دست رفته پدر و مادر خود را عمیقا. او تا به حال ثبت نام در یک مدرسه فنی و حرفه ای به عنوان بخشی از برنامه اسکان مجدد که در جنوب ارائه می دهد به جداشدگان. اما او گفت که او ترک و کار پیدا امیدوار به ارسال پول به خانواده اش به عنوان جداشدگان اغلب از طریق واسطه ها در چین است.

کردن دوربین با توجه به Kim Jin-ah Kim جلب اعتماد چیز دیگری است.

او به او گفت که او در حال بررسی توسط پلیس به دلیل دیگری پناهنده را متهم کرده بود که او را از تجاوز به او. او گفت: یوتیوب مصاحبه است که او تا به حال شده است به طوری مست در شب در سوال است که او نمی تواند به یاد داشته باشید هر چیزی.

کیم در حال حاضر در شمال آن است که غیر ممکن است برای تماس با او برای اظهار نظر ، اما پلیس در Gimpo تایید کرد که حکم صادر شده برای دستگیری او.

همچنین به عنوان خوانده شده | توضیح داد: چرا ما در ایران به کره جنوبی, اصلاح کرده, خود سبیل

در جولای 17, مقامات می گویند کیم وارد Ganghwa جزیره که ممکن است جایی که او برای اولین بار پا بر روی کره جنوبی در خاک است. در 2:20 a. m در 18 او از یک تاکسی در جزیره ساحل شمالی. در اطراف این زمان او با ارسال آخرین پیام متنی به Kim Jin-ah.

"من واقعا نمی خواهید به از دست دادن شما دلیل این که شما به مانند یک خواهر بزرگ من," او نوشت: با توجه به Kim Jin-ah که خواندن پیام در یوتیوب. "من خواهد شد بازپرداخت بدهی من به شما بدون توجه به جایی که من زندگی می کنند تا زمانی که من زندگی می کنند."

Kim Jin-ah که مشغول به کار بود در یک 24 ساعته فروشگاه زمانی که پیام رسید با عجله به کیم آپارتمان به عنوان به زودی به عنوان او تغییر به پایان رسید, او به او گفت که بینندگان.

او یاد گرفته که او داده بود تا آپارتمان ماه زودتر بازپس خود سپرده است. او گفت که او تا به حال نیز به فروش یک ماشین استفاده می شود از او قرض گرفته شده از او ظاهرا به جمع آوری به عنوان پول زیادی به عنوان او می تواند قبل از رفتن به خانه.

مقامات کره جنوبی به این نتیجه رسیدند که کیم عبور کرده و توسط خزنده از طریق تخلیه 3 پا در قطر اجرا می شود که در زیر سیم خاردار در Ganghwa را north shore. که به رهبری او را به رودخانه هان که آنها باور دارند که او شنا کرد و برگشت در سراسر.

در یک کیسه در نزدیکی تخلیه مقامات یافت بانک رسید نشان می دهد که کیم تا به حال برداشت 5 میلیون وون کره جنوبی از حساب خود و سپس تبدیل بیشتر از آن به 4000 دلار.

چه اتفاقی افتاد به کیم پس از او عبور ناشناخته است. کره شمالی روز یکشنبه گفت که او در قرنطینه او را متهم به ایجاد "وضعیت خطرناک در Kaesong شهرستان است که ممکن است منجر به یک کشنده و مخرب فاجعه است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب