Coronavirus ژوئن 7: تحولات در سراسر منطقه ما

بورگوم اعلام کرد که داکوتای شمالی را هدف انجام حداقل 4000 آزمون در هر روز تا پایان ماه مه. روز شنبه گزارش نشان

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399

بورگوم اعلام کرد که داکوتای شمالی را هدف انجام حداقل 4000 آزمون در هر روز تا پایان ماه مه. روز شنبه گزارش نشانه اولین بار دولت ملاقات خوانده شده را علامت. قبلا بورگوم ذکر کرده عدم تقاضا برای عدم توانایی دولت در رسیدن به هدف قبل از پایان ماه مه منجر مقامات دولتی در نظر گرفتن آرامش معیار برای دریافت یک آزمون.

داکوتای شمالی است که در میان کشورهای در کشور در سرانه تست رتبه بندی تنها پشت رود آیلند و نیویورک. تقریبا نیمی از کسانی که مورد آزمایش قرار جمعه بوده است که قبلا تست شده. داکوتای شمالی رای مثبت برای این بیماری است 2.52%.

این گروه اعلام کرد یکی از جدید مرگ شنبه یک مرد در 90s از Cass County با شرایط بهداشتی اساسی. هفتاد و دو نفر فوت کرده اند پس از یک تست مثبت برای COVID-19 هر چند 16 مرگ و میر هنوز در حال بررسی سوابق و یا لیست نیست COVID-19 به عنوان علت اصلی مرگ است.

دولت اضافه شده 71 موارد مثبت که 46 از Cass County است. Burleigh شهرستان گزارش شش مورد جدید در حالی که جیمز تاون را Stutsman شهرستان اضافه شده و پنج مورد جدید. ریچلند و بارنز شهرستانهای هر شمارش سه مورد جدید در حالی که دو مورد ثبت شد در بند و چاه شهرستانهای استان است. بنسون, LaMoure, Sheridan و والش شهرستانهای هر اضافه شده یک مورد جدید.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Cass County, دولت پرجمعیت ترین منطقه دو سوم از همه شناخته شده COVID-19 موارد در دولت است. در حال حاضر وجود دارد 390 شناخته شده فعال موارد در Cass County, نمایندگی 0.21% شهرستان جمعیت. ایالت فعال از موارد نشان دهنده 0.06% از جمعیت.

مقامات بهداشتی دولت گزارش 526 موارد و 22 و میر ناشی از COVID-19 روز شنبه, ژوئن 6, با توجه به مینه سوتا وزارت بهداشت.

دولت در حال حاضر 27,501 مورد تأیید و 1,170 مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

شماره های جدید بر روی پاشنه از اعلام این خبر توسط رژیم صهیونیستی. تیم Walz روز جمعه از فاز سوم خود را ایمن ماندن MN طرح است. تغییر تبدیل صفحة نسبت به مطلب مجاز تجمعات تا حداکثر اندازه مجاز از 250 نفر است.

به عنوان بخشی از تغییر, شروع, شنبه, ژوئن 10, رستوران ها و کافه ها قادر خواهد بود برای خدمت به مواد غذایی در داخل خانه ارائه آنها نه پیش افتادن از 50 درصد ظرفیت با سالن ها و اماکن عبادت نیز مجاز به کار گیرند تا 50 درصد ظرفیت است.

همچنین در زیر این کاهش محدودیت های اعمال شده برای اولین بار از ماه مارس به دولت اجازه خواهد داد که عملکرد داخلی, فضاهای سالن های ورزشی و مراکز تفریحی به کار گیرند البته در 25 درصد ظرفیت است.

تغییرات آمده است که مقامات بهداشت برجسته سازگار کاهش نرخ جدید مورد رای دادن در حالی که همچنین با ابراز نگرانی در مورد احتمال موج دوم در چند هفته به دلیل انبوه تجمعات در حال حاضر در جریان است. تست در حال افزایش است در دولت مورد تعداد plateauing یا متوسط رو به کاهش است.

در اوایل این هفته مقامات بهداشتی توصیه می شود همه کسانی که با حضور در تجمعات به دنبال تست و هجوم مردم برای گرفتن تست شده است و در حال حاضر منعکس شده در این ایالت آزمایش فعالیت است. دولت در روز شنبه گزارش داد 11,144 جدید آزمون ادامه از سه روز که در آن بیش از 38,000 Minnesotans شد آزمایش ویروس.

دولت همچنین گزارش 40 مورد جدید در شهرستان برنج در شنبه و 36 در چمن شهرستان است.

ایالت توزیع موارد همچنان span شهرستانهای بزرگ و کوچک است. گرافیک جدید به تازگی توزیع شده توسط دولت در بخش بهداشت و درمان, اما نشان می دهد که در حالی که کل آزمایشگاه تایید موارد COVID-19 متمرکز در مترو و در جوامع در امتداد بزرگراه بین ایالتی 94 شمال سرانه بیماری قابل توجه است outstate و به خصوص جنوب مینه سوتا بسیار سخت تر از بیشتر مترو.

داکوتای جنوبی اضافه 90 ساکنان به کل از کسانی که شناخته شده اند و COVID-19 به عنوان جریان قوی تست ادامه داد: دولت به وزارت بهداشت گزارش روز شنبه, ژوئن 6.

داکوتای جنوبی کلید اقدامات فعال و موارد بستری شدن در بیمارستان همچنان به ماندن تقریبا مسطح خوش آمدید اخبار در زمانی که دولت در اصل هوا به مواجهه با افزایش ویروس.

وجود دارد 1,029 از اهالی داکوتای جنوبی در حال حاضر بیمار با COVID-19 پایین سه از پنج شنبه و 32 زیر 14 روز به طور متوسط. وجود دارد 93 از اهالی داکوتای جنوبی در حال حاضر در بیمارستان بستری با ویروس تا 10 از جمعه. بالاترین تنها روزانه شمارش بستری شد 106 on May 26. شصت و پنج دولت ساکنان فوت کرده اند با توجه به این ویروس است. دولت گزارش جدید شناخته شده مرگ و میر در روز شنبه.

در مجموع 20,571 موارد مثبت COVID-19 گزارش شده در ویسکانسین در شنبه, ژوئن 6, با توجه به وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی. که افزایش 322 موارد از جمعه. دوازده نفر از درگذشت COVID-19 آوردن تعداد کل مرگ و میر در کشور به 645 همانطور که از شنبه.

  • داکوتای شمالی وزارت بهداشت اعلام کرد: چهار شنبه, ژوئن 6 که ساعت خود را برای بهداشت عمومی تدریس خصوصی در خانه را تغییر داده خواهد شد. بلافاصله موثر خط تلفن در دسترس خواهد بود از دوشنبه تا شنبه از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر
  • در سراسر کشور مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش شده 1,863,656 مورد از این بیماری در ایالات متحده با 108,064 مرگ و میر ثبت شده است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن