کره شمالی می گوید این ممکن است ارسال نیروهای خود را به بخش DMZ

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 7:45:42 am کره جنوبی و سربازان ایالات متحده در روستا

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 7:45:42 am
کره جنوبی و سربازان ایالات متحده در روستای آتش بس از Panmunjom در منطقه غیرنظامی در Paju کره جنوبی.

کره شمالی رسانه های دولتی گفت: کیم جونگ سازمان ملل متحد رژیم در حال بررسی طرحی برای ارسال ارتش خود را به برخی از مناطق از منطقه غیرنظامی جدا کردن این کشور از کره جنوبی.

ستاد کل ارتش خلق کره, گفت: آن را در بالا هشدار به گزارش روز سه شنبه این مقام کره ای خبرگزاری مرکزی, افزایش تهدیدات آن با هدف وادار کردن کره جنوبی به توقف فعالان از ارسال های ضد پیونگ یانگ جزوات در سراسر مرز با بالون.

"ارتش ما این است که نگه داشتن یک ساعت مچی نزدیک در جریان وضعیت که در آن شمالی-جنوبی روابط در حال تبدیل به بدتر و از بدتر شدن خود را به طور کامل آماده برای ارائه مطمئن نظامی تضمین به هر گونه اقدامات خارجی گرفته شده توسط حزب و دولت" ارتش کارکنان به نقل از به نقل از KCNA.

کره شمالی را ارائه نمی دهد جزئیات از مناطق چه آن را به معنای اما به نظر می رسد با اشاره به خلع سلاح منطقه ای در نزدیکی یک شرکت-توقیف کارخانه مشترک با کره جنوبی در غرب شهر Kaesong و یک بسته مشترک رفت و آمد مکرر در شرق در اطراف کره شمالی کوه Kumgang, Yonhap News Agency گزارش.

توضیح داد: چرا اتحاد کره شمالی و کره جنوبی را متوقف صحبت کردن ؟

این طرح به نظر نمی رسد به تماس برای دور انداختن یک از شرایط مندرج در توافق آتش بس سال 1953 به پایان رسید که مبارزه در جنگ کره و منجر به 4 کیلومتر (2.5 مایل) عرض منطقه غیرنظامی حائل به راه اندازی در سراسر شبه جزیره. کره شمالی و جنوبی باید حدود 1 میلیون و نیروهای مستقر در نزدیکی خود می رسد از منطقه حائل و آن را یکی از مهمترین و به شدت غنی شده در مرزهای جهان است.

کره شمالی نیز نامیده می شود در کره جنوبی به رعایت شرایط یک سال 2018 توافق بین دو کشور با هدف کاهش اتفاقی مرز درگیری. این توافق دیده می شود به عنوان نقطه عطفی در آشتی به رهبری به دو کره برای از بین بردن هر 10 خط مقدم پست گارد اجرای ممنوعیت تمرینات نظامی در منطقه و تحمیل منطقه پرواز ممنوع.

این اطلاعیه به شرح زیر افزایش تنش با سئول پس از دو فعال گروه فرستاده ضد کیم جزوات توسط بالون در سراسر مرز به کره شمالی اوایل این ماه. که باعث کیم خواهر کوچکتر به موضوع غیر معمول در بیانیه ای گفت که آن را "زمان" برای شکستن روابط با کره جنوبی است.

خواهر کیم یو جونگ گفت که اقدام بعدی در برابر "دشمن" خواهد آمد از ارتش بالا بردن خاطرات یک دهه پیش زمانی که کره شمالی یک پوسته کره جنوبی جزیره قتل چهار و مشکوک شد torpedoing کره جنوبی کشتی جنگی کشته شدن 46 ملوان.

دولت کره جنوبی ماه Jae-در تلاش برای خنثی کردن تنش به دنبال لغو مجوز دو گروه مبارزان به صورت رایگان کره شمالی و KeunSaem — بیش از جزوات. که تلاش شد انتقاد از سازمان دیده بان حقوق بشر که در آسیا مدیر فیل رابرتسون به نام این حرکت را "نقض آشکار آزادی انجمن است که نمی توان با توجیه مبهم تجدید نظر به امنیت مرزی و روابط با شمال."

میلیون ها نفر از جزوات را به پرواز در سراسر مرز برای بیش از یک دهه تحمل پیام های انتقادی از رهبران کره شمالی با آخرین در آینده به عنوان کیم ساخته شده کمتر ظاهر عمومی بیش از گذشته چند هفته از نرمال منجر به جهانی گمانه زنی ها در مورد سلامت خود را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن