داکوتای شمالی در ماه ژوئن انتخابات برگزار می شود توسط پست تنها

بیسمارک — همه رای گیری در داکوتای شمالی ژوئن 9 اولیه انتخابات انجام خواهد شد از طریق پست به تمام حوزه های رأی

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

بیسمارک — همه رای گیری در داکوتای شمالی ژوئن 9 اولیه انتخابات انجام خواهد شد از طریق پست به تمام حوزه های رأی گیری بسته خواهد شد با توجه به نگرانی های ایمنی مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"این مهم است که برای داکوتای شمالی رای دهندگان به رسمیت شناختن وجود خواهد داشت و هیچ فرد رای گیری در هر نقطه در کشور برای ماه ژوئن انتخابات" انتشار اخبار از داکوتای شمالی, شهرستان حسابرسان انجمن گفت. "رای گیری از طریق پست خواهد بود که تنها گزینه در سراسر کشور. رای دهندگان باید اقدامات لازم برای رای دادن با استفاده از رای گیری الکترونیکی برای اطمینان از رای خود را شمارش است."

یک فرمان اجرایی صادر شده توسط داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم در مارس 26 مجاز در تمام شهرستانهای استان به انجام رای گیری از طریق پست و معلق نیاز است که همه شهرستانهای استان حداقل یک رای گیری فیزیکی محل.

رای دهندگان باید برای درخواست پست الکترونیکی-در رای گیری توسط مارس 28. داکوتای شمالی وزیر امور خارجه است از طریق پست 600,000 رای گیری برنامه ها به رای دهندگان بالقوه و برنامه های کاربردی در دسترس هستند برای دانلود و چاپ در vote.nd.gov. رای دهندگان باید ایمیل تکمیل برنامه های کاربردی خود را به شهرستان حسابرس.

هنگامی که یک رای دهندگان نرم افزار دریافت رای گیری خواهد شد از طریق پست به رای دهندگان.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اتمام برگه های رای باید امضا مورخ و از طریق پست پشت در پاکت ارائه شده است. آنها باید شهریور ماه ژوئن 8 یا کاهش یافته در امن رای رها کردن جعبه 4 p. m. 9 ژوئن.

اگر همه رای دهندگان که برای اعمال و دریافت برگه رای در ژوئن 9, اولیه, North Dakota را ببینید سابقه و رکورد مشارکت رای دهندگان حسابرسان انجمن گفت. استان ها فرستاده اند 160,000 رای گیری برای رای دهندگان بیش از 115,226 و 139,959 آرای 2018 و 2016 مقدماتی بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب