داکوتای شمالی برای ادامه آموزش از راه دور در مدارس K-12 را برای بقیه سال تحصیلی

"این قطعا یک تصمیم احساسی را به خصوص با توجه به نحوه عاطفی متصل ما به مدارس ما و جوامع ما و ما تیم" بورگوم گفت

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399

"این قطعا یک تصمیم احساسی را به خصوص با توجه به نحوه عاطفی متصل ما به مدارس ما و جوامع ما و ما تیم" بورگوم گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در بیسمارک.

اعلام می آید همان روز به عنوان داکوتای شمالی گزارش داد که بالاترین تلفات برای یک روز. چهار نفر دیگر از کسانی که در زندگی Cass County, درگذشت, در روزهای اخیر پس از ابتلا به کروناویروس در داکوتای شمالی با توجه به اعداد منتشر شد چهار شنبه, آوریل 1.

بیشتر مرگ و میر به ارمغان می آورد از دست دادن کل زندگی تعداد به 23 با توجه به داکوتای شمالی وزارت بهداشت. این تلفات شامل مردان در 70s و 90s و هر یک در 80s و 90s.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

داکوتای شمالی نیز گزارش داد 40 موارد اضافی آوردن این دولت در مجموع به 1,107 وزارت بهداشت گفت. دولت تکمیل 2,065 در یک روز بیشتر از یک دسته به تاریخ.

ساختمان مدرسه بسته شده اند پس از اواسط ماه مارس. داکوتای شمالی حدود 120,000 دانش آموزان تقریبا همه آنها رفتن به مدارس دولتی درگیر شده اند در آموزش از راه دور برای حدود 20 روز است.

بورگوم گفت: درخواست مدارس برای بازگشایی قرار داده اند یک بار در مدرسه محلی تخته به شکل از چگونه با خیال راحت اجازه می دهد دانش آموزان به کلاس های درس و به احتمال زیاد که ناشی از احساس وحشت و نگرانی در میان خانواده هایی که تا به حال به تصمیم می گیرید که آیا برای فرستادن فرزندان خود به یک محیط که در آن آنها ممکن است قرارداد این بیماری است.

آن را گرفته اند حداقل یک هفته به آمده تا با یک طرح با خیال راحت به مدارس باز دوباره بورگوم گفت: در ذکر بعضی از مدارس تنها روز باقی مانده در برنامه خود را. برخی از پایان مدرسه در مارس 13, او گفت:.

او همچنین نگرانی در مورد پتانسیل شیوع بیماری در مدارس است که می تواند به گسترش بیشتر جمعیت های آسیب پذیر به ویژه اگر کودکان ارتباط برقرار کردن با پدربزرگ و مادربزرگ و یا دیگران در جامعه خود را.

"ما در حال فکر کردن در مورد کل اکوسیستم در اینجا," او گفت:, و اضافه کردن وجود دارد تقریبا هیچ خطر اقتصادی در ادامه آموزش از راه دور.

در بررسی های اخیر, داکوتای شمالی, ایالات, یک اتحادیه است که نشان دهنده مربیان گفت: در چهارشنبه جیر 1,501 معلمان یا تقریبا 90 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که آنها را احساس نمی امن بازگشت به کلاس های درس در این زمان.

معلم ورودی نقش مهمی در فرماندار تصمیم بورگوم گفت. تخته مدرسه و والدین نیز در نظر گرفته شد, او گفت:.

رئيس جمهور اتحادیه نیک Archuleta گفت: او خدا را شکر برای این تصمیم اضافه کرد بورگوم "اولویت سلامت و ایمنی داکوتای شمالی معلمان و دانش آموزان است."

"اطلاعیه خود افتخارات تلاش های مطرح شده توسط ما برجسته معلمان و مدیران مدرسه و تخته که سخت کار می کرد برای برنامه ریزی و اجرای آموزش از راه دور در کشور ما" Archuleta گفت. "نتیجه این است که ما آموزش از راه دور پروتکل است در میان بهترین در کشور است."

وجود دارد هیچ جایگزینی به صورت چهره به چهره آموزش بورگوم گفت. دولت در حال کار بر روی یک طرح به احتمالا بازگشایی ساختمان مدرسه در پاییز و همچنین میزبانی مراسم فارغ التحصیلی در برخی از ظرفیت داکوتای شمالی آموزش عمومی سرپرست کیرستن Baesler گفت.

که می تواند رخ دهد در حالی که ساختمان های در حال تعطیل و یا در تاریخ بعد, او گفت:.

این یک اقدام بی سابقه اختلال برای آموزش و پرورش اما یادگیری متوقف نمی هنگامی که مدرسه درهای بسته Baesler گفت. خانواده ها در کمک به آموزش و پرورش در قهرمانانه راه و مربیان شده اند اختصاص داده شده به خدمت به دانش آموزان او اضافه شده است.

"حتی در زمان عادی آموزش فوق العاده پیچیده و چالش برانگیز کار" Baesler گفت. "من فقط باید برای به اشتراک گذاشتن با هر کس چگونه با افتخار و برکت من به احاطه آموزشی جامعه در داکوتای شمالی که کاملا متعهد به دانش آموزان ما خانواده های ما و جوامع ما است."

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب