داکوتای شمالی موج قبلی گذشته بالا فعال COVID-19 موارد

داکوتای شمالی رسید گذشته بالا قبلی خود را برای فعال موارد بیش از آخر هفته شکوه سابق اوج 670 موارد در مارس 21.

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399

داکوتای شمالی رسید گذشته بالا قبلی خود را برای فعال موارد بیش از آخر هفته شکوه سابق اوج 670 موارد در مارس 21.

از 108 مثبت روز دوشنبه اعلام کرد در میان 4,564 جدید نتایج آزمون برای تست مثبت نرخ 2.4%. این علامت یک چشم انداز مثبت در بسیاری از موارد به آینده مثبت و یک شکل که شده بود معلق در هوا یا در زیر 2 درصد.

بیست و هشت از موارد جدید آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو و دیگری 21 آمد از Burleigh شهرستان که شامل بیسمارک. Burleigh پدید آمده است به عنوان یک رشد نقطه داغ برای این ویروس در دو هفته گذشته اما جدیدترین فعال مورد شمارش در سطح شهرستان غیر قابل دسترس بودند بعد از ظهر دوشنبه به این دلیل که وزارت بهداشت, سایت پایین بود.

این اداره می گوید 87 اهالی داکوتای شمالی کشته شده اند از این بیماری است. اکثریت قریب به اتفاق از این مرگ و میر را در Cass County و تا کنون هیچ کس مرده است از این ویروس در Burleigh شهرستان است. بسیاری از دولت مرگ و میر رخ داده است در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

داکوتای شمالی موج اخیر COVID-19 نفر از آینه یک روند ملی به جنوب و Sunbelt متحده به فلک کشیده و به رکورد مورد شمارش بیش از دو هفته گذشته. و در حالی که داکوتای شمالی شماره ها بخش کوچکی از آن دیده می شود در بیشتر پرجمعیت مناطق کشور شاهد افزایش مداوم در عفونت های گزارش شده از اواخر ماه ژوئن است.

بسیاری از اپيدميولوژيستها را با اشاره به بی پروا بازگشایی استراتژی در کشورهای مانند تگزاس و فلوریدا و لوئیزیانا به عنوان همکاران به افزایش اخیر. برای بسیاری از ایالات آب و هوای گرم تابستان و گرما نیز هدایت مردم به محصور مطبوع در فضاهای که در آن coronavirus انتقال آسان تر است.

بازگشایی کسب و کار همراه با پراکنده استفاده از ماسک ممکن است کمک به توضیح داکوتای شمالی اخیر خطوط روند. وزارت بهداشت مقامات و فرمانداری نسبت داده اند نوردی موارد به گسترش تست اما این توضیح نمی کند خط با مورد شماره پس از تست سطح ثابت باقی مانده برای چند هفته در حال حاضر.

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم گفت: دولت از ظرفیت انجام 5,000 آزمون در روز, و او به خواست ساکنان به دنبال تست اینکه آیا آنها باید علائم یا نه. دولت آغاز شده است ارائه رایگان تست توده حوادث در دولت بزرگترین مناطق مترو.

در مجموع 4,442 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت از زمان شروع این بیماری همه گیر اما 3,653 بهبود یافته اند. وجود 43 ساکنان بستری با بیماری تا پنج از شنبه.

دولت اعلام کرده است که نتایج حاصل از 233,097 آزمون. برخی از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار.

بورگوم است که انتظار می رود به آدرس مورد بالا رفتن تعداد در کنفرانس خبری روز سه شنبه, جولای 14.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

خوانندگان می توانند در رسیدن به فروم خبرنگار آدم ویلیس, گزارش, امریکا, سپاه, عضو, در awillis@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن