داکوتای شمالی مجموعه 2020 گوزن تفنگ های نجومی با بیش از 69,000 مجوز در دسترس; مهلت درخواست ژوئن 3

برنامه های کاربردی در حال حاضر در دسترس هستند و مهلت برای اعمال شده است یکشنبه, ژوئن 3. در مجموع هر-antlered م

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

برنامه های کاربردی در حال حاضر در دسترس هستند و مهلت برای اعمال شده است یکشنبه, ژوئن 3.

در مجموع هر-antlered مجوز افزایش 1,500 از سال گذشته هر-antlerless توسط 1,600, antlered whitetail 250 antlerless whitetail 200 و antlered و antlerless گوزن قاطر مجوز باقی مانده همان.

علاوه بر این muzzleloader مجوز افزایش 70 و محدود جوانان antlered گوزن قاطر مجوز باقی مانده همان.

همانطور که در بخش 2020-21 مزمن بیماری هدر رفتن اعلام تیراندازی شکارچیان گوزن در واحد 3A1, 3B1, 3F2 4B و 4C نمی حمل و نقل کل لاشه از جمله سر و ستون فقرات در خارج از واحد با این تفاوت که شکارچیان حمل و نقل می تواند کل لاشه گوزن بین مجاور CWD لاشه-محدود واحد است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

همچنین در CWD اعلام آن است که غیر قانونی به شکار بازی بزرگ بیش از طعمه یا محل طعمه برای جذب بازی بزرگ به منظور شکار در شکار گوزن واحد 3A1, 3A2, 3A3 شمال آمریکا Highway 2, 3B1 3C غرب Missouri River 3E1, 3E2, 3F1, 3F2, 4A, 4B و 4C.

داکوتای شمالی 2020 گوزن تفنگ فصل باز می شود در ظهر جمعه, نوامبر. 6 و همچنان از طریق پنج شنبه, نوامبر. 22.

متقاضیان برای منظم گوزن تفنگ جوانان و muzzleloader می توانید درخواست آنلاین از طریق بازی و ماهی بخش وب سایت در gf.nd.govو یا تماس بگیرید (800) 406-6409. یک سرویس هزینه برای برنامه های کاربردی ساخته شده از طریق 800 شماره.

رایگان روش

Gratis متقاضیان باید درخواست آنلاین; این تلفن رایگان, صدور مجوز, شماره تلفن, تنظیم نشده است تا به روند gratis برنامه های کاربردی.

Gratis متقاضیانی که قبلا کاربردی آنلاین را به طور خودکار باید زمین های خود را چگونه به جلو انجام شده برای این سال برنامه. هر گونه تغییرات با زمین توصیف از سال گذشته برنامه باید قبل از ارسال 2020 نرم افزار.

رایگان برنامه های دریافت شده در و یا قبل از به طور منظم گوزن تفنگ قرعه کشی مهلت درخواست خواهد شد واجد شرایط برای هر-حقوقی-گوزن مجوز. طبق قانون دولت gratis برنامه های دریافت شده پس از مهلت پردازش خواهد شد بر اساس مجوز باقی مانده پس از قرعه کشی. به طور کلی تنها antlerless مجوز باقی می ماند.

تعداد گوزن مجوز مصمم هستند با برداشت نرخ هوایی نظرسنجی depredation, گزارش شکارچی مشاهدات ورودی در هیئت مشاوران جلسات و نظرات از مالکان و اداره کارکنان حوزه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن