داکوتای شمالی می بیند تعداد رکورد جدید COVID-19 نفر و بستری شدن در بیمارستان به عنوان ویروس موج در طول دولت

وجود دارد در حال حاضر 864 اهالی داکوتای شمالی شناخته شده مبتلا به این ویروس مارک بالاترین نقطه از این بیماری ه

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399

وجود دارد در حال حاضر 864 اهالی داکوتای شمالی شناخته شده مبتلا به این ویروس مارک بالاترین نقطه از این بیماری همه گیر و یکی از بزرگترین واحد بعد جهش در فعال موارد است. دولت نیز شاهد یک رکورد تعداد ساکنان بستری با بیماری در 52 تا شش از شنبه.

این اداره همچنین اعلام کرد روز شنبه که یک Burleigh شهرستان در 70s و Cass County زن در 90s فوت کرده اند از این بیماری است. مانند تقریبا هر شمالی Dakotan است که تسلیم به این بیماری در این گروه گزارش می دهد که آنها تا به حال شرایط بهداشتی اساسی.

این گروه می گوید: 96 اهالی داکوتای شمالی درگذشت, از بیماری, از جمله 75 ساکنان Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شصت و چهار نفر از مرگ و میر آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

هنوز هم وجود دارد چهار مرگ و میر است که باقی می ماند در یک "اصل مثبت" دسته که بدان معنی است که یک حرفه ای پزشکی مشخص شد که COVID-19 شد علت مرگ اما فرد آزمایش شد برای این بیماری در حالی که او زنده بود. اگر این مرگ و میر در حال شمارش به سمت رسمی تعداد مرگ به عنوان آنها در چند کشورهای دیگر مانند نیویورک وجود دارد که 100 قربانیان این بیماری که اقامت در دولت است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

چهل و دو مورد جدید آمد از Cass County, که دیده است عفونت های رو به رشد پس از کاهش در اوایل این ماه. دولت پرجمعیت ترین شهرستان در حال حاضر 161 فعال موارد است.

سی و نه از موارد جدید آمد از Burleigh شهرستان که شامل بیسمارک. شهرستان است که با تجربه سازگار افزایش عفونت در طول ماه گذشته یک بار دوباره فعال ترین موارد در دولت با 174. مورتون شهرستان که نشسته فقط در غرب Burleigh شهرستان و شامل مندن گزارش 12 مورد جدید.

یازده موارد جدید آمد از ویلیامز شهرستان که شامل ویللیستن. این شهرستان دیده شده است یک افزایش چشمگیر در موارد بیش از دو هفته گذشته پس از تا حد زیادی اجتناب از بدترین بیماری همه گیر برای بیش از سه ماه. شهرستان در حال حاضر 88 شناخته شده فعال موارد است.

Stutsman شهرستان که شامل جیمز تاون, گزارش هشت مورد جدید آوردن فعال مورد تعداد به 15.

بیست و هفت شهرستانهای گزارش حداقل یک مورد چهار شنبه, از جمله بسیاری از کوچک و روستایی شهرستانهای استان است.

حدود 3.8 درصد از 4,259 نتایج آزمون چهارشنبه اعلام کرد برگشتم مثبت اما بیش از نیمی از آزمايشات انجام شده بر روی کسانی که قبلا تست شده برای این بیماری است. دانشگاه جانز هاپکینز که محاسبه نرخ مثبت با استفاده از تنها کسانی که تست شده برای اولین بار دریافتند که به طور متوسط نزدیک به 6 درصد از اهالی داکوتای شمالی آزمایش بیش از یک دوره یک هفته ای برگشتم مثبت است. دولت نه به طور منظم گزارش هفت روز نورد میانگین رای مثبت.

سخنگوی وزارت نیکول Peske گفت: فروم سرویس خبری آژانس ندارد "یک راه ساده و در همه" به ارائه دقیق روزانه مثبت رای دادن برای کسانی که در حال آزمایش برای اولین بار حتی اگر رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در اوایل این ماه که دولت نگه می دارد آهنگ از متریک.

بورگوم در کنفرانس مطبوعاتی گفت: او فکر نمی کنم دولت به صورت مصنوعی کاهش رای مثبت از جمله نتایج آزمون از ساکنان بودن برسد.

فرماندار گفت: دولت ظرفیت برای انجام حداقل 5000 تست در هر روز و از او خواست ساکنان به دنبال تست اینکه آیا آنها باید علائم یا نه. دولت قرار است در تست توده حوادث در دولت بزرگترین مناطق مترو برای بیش از یک ماه است.

در مجموع 5,367 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما 4,407 بازیافت.

دولت اعلام کرده است که نتایج حاصل از 270,943 آزمون, اما بسیاری از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب