داکوتای شمالی می بیند بزرگترین تولید نفت رها کردن بر روی رکورد; رود به زیر 1 میلیون بشکه در روز

داکوتای شمالی تولید بالغ بر حدود 1.2 میلیون بشکه در روز در ماه آوریل نسبت به دولت را در تمام زمان بالا از 1.5

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399

داکوتای شمالی تولید بالغ بر حدود 1.2 میلیون بشکه در روز در ماه آوریل نسبت به دولت را در تمام زمان بالا از 1.5 میلیون در ماه نوامبر گذشته. رکود می آید, پس از کاهش شدید تقاضا به دلیل coronavirus و اضافی شیرجه رفتن از یک جنگ قیمت بین روسیه و عربستان به اوپک.

داکوتای شمالی وزارت منابع معدنی انتظار دارد که ممکن است تولید اعداد به توان حتی بدتر با تولید روزانه احتمال حذف زیر 1 میلیون بشکه در روز است.

"این بزرگترین تولید قطره در ثبت و سوابق ما بازگشت به ماه ژانویه سال 1970" لین هلمز مدیر بخش منابع معدنی گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه 12. ". . . بسیار خیره کننده شماره."

در آغاز ماه مارس دولت تا به حال 52 سکوهای در حال اجرا در مقایسه با فقط 10 جمعه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هلمز گفت که بیش از 9,000 نرخ بیکاری شده اند ظ توسط کارگران در دولت از بخش نفت و گاز.

اما در "یک پوشش نقره ای:" دولت دستگیر 88 درصد از گازهای ساطع شده از چاه های هدف تعیین شده توسط North Dakota صنعتی کمیسیون که مدیریت خاص آب و برق, شرکت ها و صنایع.

زمانی که قیمت نفت کاهش یافته است, مقامات دولتی و رهبران سیاسی شروع نیروبخش برای یک کاهش در درآمد دولت حدود نیمی از آن به طور مستقیم به تولید نفت و گاز و مالیات.

هنوز ناشناخته میزان رکود در درآمد و نوسان تقاضا برای نفت ساخته شده است که وظیفه پیش بینی بودجه برای آینده جلسه قانونی در سال 2021 بسیار دشوار است اما رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم کارگردانی تمام سازمان های دولتی در ماه گذشته برای شناسایی قابل توجهی کاهش بودجه در پیش بینی از دوران سخت پیش رو است.

اخبار از دولت خزانه دار کلی اشمیت اداری روز شنبه ارائه برخی از بینش به فشار بر دولت از قیمت نفت سقوط. دولت میراث صندوق دریافت خواهد کرد که پایین ترین تا کنون ماهانه سپرده هفته آینده در $10.24 میلیون اشمیت را تایید کرد. حساب پس انداز دریافت 30 درصد از تمام نفت و گاز و مالیات بر درآمد.

به تازگی به عنوان فوریه ماهانه سپرده به صندوق بیش از 60 میلیون دلار.

فروم سرویس خبری خبرنگار جرمی Turley کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن