داکوتای شمالی مدارس برای دریافت $419M از صندوق اعتماد در میان رکود اقتصادی coronavirus

بیسمارک — داکوتای شمالی سرپرست کریستن Baelser اعلام کرد سه شنبه, جولای 7, که دولت K-12 در مدارس دولتی دریافت

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399

بیسمارک — داکوتای شمالی سرپرست کریستن Baelser اعلام کرد سه شنبه, جولای 7, که دولت K-12 در مدارس دولتی دریافت خواهد کرد $419.3 میلیون دلار برای دو سال آینده از آموزش و پرورش صندوق با هدف نرم شدن هر گونه ضربه به کمک های دولت ناشی از کوروناویروس پایین قیمت نفت و به طور کلی رکود اقتصادی.

پول خواهد آمد از شایع مدارس صندوق است که جمع آوری درآمد حاصل از منابع مانند انرژی و مالیات و اجاره زمین های کشاورزی. این صندوق تا به حال حدود 4.9 میلیارد دلار دارایی به عنوان از پایان سال گذشته است.

دلار 419.3 میلیون بودن doled برای دو سال آینده نشان دهنده یک 14.3% افزایش از موجود صرف. در هشت سال گذشته این صندوق فراهم کرده است $991.5 میلیون دلار برای آموزش و پرورش از داکوتای شمالی دانش آموزان است.

"این صندوق بوده است پایدار و قوی منبع حمایتی برای آموزش و پرورش از دانش آموزان ما" Baesler در بیانیه ای گفت. "این کمک کرده است به افزایش کمک های دولت برای آموزش و پرورش که مهم و حیاتی است در زمانی که ثبت نام رو به افزایش بوده است."

ایالت ثبت نام دانشجویی بود 94,729 در 2010-11 سال تحصیلی. پس از ثبت افزایش یافته است 19 درصد به 112,858 در 2019-20 سال تحصیلی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

داکوتای شمالی بخش آموزش عمومی است که انتظار می رود به انتشار مجموعه ای از توصیه ها در هفته های آینده در این سوال که آیا مدارس باید با برگزاری کلاس های حضوری و یا آنلاین آموزش در پاییز.

Baesler گفته او نعمت دادن به مقامات محلی قدرت بیشتری بر تصمیم گیری بر اساس شيوع COVID-19 در جامعه خود را.

خوانندگان می توانند در رسیدن به خبرنگار میشل گریفیث یک گزارش برای امریکا سپاه, عضو, در mgriffith@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن