داکوتای شمالی رستوران کارکنان پیاده روی, اعتراض به شرایط نا امن

"ما وعده داده شده بود اقدامات ایمنی است که در دسترس ما" گفت: Michael اعتصاب یک خط طبخ و سازمان از اعتصاب. "در

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

"ما وعده داده شده بود اقدامات ایمنی است که در دسترس ما" گفت: Michael اعتصاب یک خط طبخ و سازمان از اعتصاب. "در صنعت خدمات ما ارائه هر گونه بیمه درمانی و به خواسته خودمان را در معرض خطر برای ارائه یک ظاهر عادی. در حالی که این بیماری همه گیر در ادامه می خواهیم که این اقدامات در محل قرار داده برای کمک به نگه داشتن همه درگیر امن است."

کارکنان حدود 20 نفر خواستار اجباری متوسط چک برای کارکنان; یک front-of-مدیر خانه است که می تواند مانع جریان مهمانان برای اطمینان اجتماعی فاصله و مقادیر جداول و صندلی و قلم; و برای اتاق ناهار خوری را تعطیل عمومی در 4 p. m. تعویض به takeout تنها سفارشات. همچنین شامل کارکنان خواسته است که افزایش دستمزد به 15 دلار در ساعت برای بازگشت-از-خانه کارکنان در گیر و مدیریت باید ایجاد یک شیفت اضافی برای بهداشت کار.

"ما می خواهم به یک قطعی برنامه عمل به آنچه به عنوان رستوران را انجام خواهد داد اگر یک عضو از کارکنان تست مثبت برای COVID" اعتصاب گفت. "ما می خواهیم تا برای 14 روز تست برای کارکنان و کامل بهداشت قبل از بازگشت به کار."

اگر چه این رستوران که یک موسیقی با مضمون مواد غذایی مکزیکی استقرار بازگشایی آوریل 1 پول است که ارزش خطرات اعتصاب گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما می خواهیم ایمنی ما وعده داده شده بود," Krissee گروسو گفت. گروسو کار کرده است به عنوان یک سرور در وینیل تاکو برای نزدیک به دو سال است. "ما نمی خواهیم به خطر اندازد زندگی خانواده های ما و برخی از خانواده من است که سیستم ایمنی به خطر بیافتد."

"آنچه که ما نگران حال گسترش است هر چیزی را به افراد دیگر" اعتصاب گفت. "همه این ساخته شده من احساس می کنم مثل من به دروغ توسط مدیریت بالا. وعده های یک مدیر در مقابل مطمئن شوید مشتریان منطبق اتفاق افتاده است. این است مطلق مبارزه هر شب."

Kevin Nelson, وینیل تاکو را مدیر کل کاهش یافته است به نظر خاص گفت: این اعتصاب بود "اول من از آن شنیده می شود. شما شکستن اخبار به من من حتی نمی دانند و هنگامی که من نمی خواهد که یک نظر برای شما."

او با اشاره تمام اطلاعات به توسعه جهانی که منجر به سفت Thorson که عامل ثبت نام برای وینیل تاکو, Inc., با توجه به داکوتای شمالی وزیر امور خارجه.

"ما زیر ایالتی داکوتای شمالی دستورالعمل و ما قرار داده و چندین نفر دیگر در محل برای محافظت از آنها را حتی بیشتر است که همه ما می توانید انجام دهید" نلسون اضافه شده است.

یک پیام از سمت چپ با Thorson اوایل صبح روز شنبه است و نه پاسخ داده شده است.

Michael Strike shows the face coverings issued by management for Vinyl Taco, which he believes are unsafe. C.S. Hagen / The Forum

مایکل اعتصاب نشان می دهد که پوشش صورت صادر شده توسط مدیریت برای وینیل تاکو که او معتقد است که ناامن هستند. C. S. هاگن / انجمن

برخی از ایمنی وعده کارکنان می گویند هرگز محقق گنجانده شده در خواسته های خود را. آنها همچنین وعده داده در صورت پوشش اعتصاب گفت: اما برخی از کارکنان شده اند, خود ارضایی, چهره پوشانده اند. ماسک ارائه شده توسط مدیریت بی ارزش هستند اعتصاب گفت.

"آنها احتمالا فقط در زمان های قدیمی T-پیراهن آنها را و آنها را به ماسک" اعتصاب گفت. "ماسک آنقدر نازک آنها اساسا از طریق دیدن هنگامی که شما کشش آنها بیش از صورت خود را."

مسائل دیگر اعتصاب گروسو و دیگر کارکنان هستند که اکثر مشتریان نمی پوشیدن ماسک جداول نیست تمیز بودن مشتریان پس از ترک و کارکنان احساس overworked, اما همچنین نگران است که آنها از دست دادن شغل خود را اگر بخواهید آنها را برای زمان شخصی.

مدیریت بالا گفت: کارکنان که "80 درصد از داکوتای شمالی در حال حاضر coronavirus و آن دسته از افراد آنتی بادی برای کمک به جلوگیری از گسترش هر بیشتر" و ادامه داد: افزایش "coronavirus موارد تنها به دلیل افزایش در تست در واقع افزایش موارد" اعتصاب گفت.

هر دو در حال اظهارات او و دیگران مخالفت با.

اعتصاب نیز گفت: بسیاری از احساس تحت فشار به ماندن چرا که مدیریت به آنها گفت که آنها خواهد شد به گزارش دولت اگر آنها تصمیم به کار به دلیل coronavirus نگرانی و آنها را از دست بدهند اضافی $600 در منافع.

"من آن را ناخوش آیند به معنی تشویق نیروی کار خود را به دوباره به شما" اعتصاب گفت. "من می دانم که این یک کسب و کار ... اما اگر وینیل تاکو خانواده احساس امنیت نمی آیند به کار من واقعا امیدوارم که شما اصلا احساس تحت فشار به آینده به کار قبل از اینکه شما می خواهید."

نگرانی خود را معتبر است با توجه به برایان Klipfel مدیر داکوتای شمالی نیروی کار ایمنی و بیمه که در طول یک مارس 30 اتاق بازرگانی جلسه توجیهی کسب و کار گفت: کارفرمایان می توانند گزارش کارکنان خود را برای بازگشت به کار.

"اگر من کارکنان حاضر به بازگشت به محل کار ؟ اگر شما کار می کنند و شما نیاز به کارکنان خود را برای بازگشت به شغل خود را, آنها باید, بازگشت, یا باید, بازگشت," Klipfel گفت و اشاره کرد که یک کار خاص خدمات داکوتای شمالی تعداد تعیین شده برای کارفرمایان و با داشتن مشکل گرفتن کارکنان به بازگشت به کار.

نگرانی های معتبر مربوط به COVID-19 گرفته شده را در نظر Klipfel گفت: در یک مارس 30 مصاحبه.

Klipfel همچنین گفت که اگر یک کارمند و یا یک فرد خود اشتغالی تصمیم می گیرد که آنها نمی تواند بازگشت به کار به دلیل معتبر COVID-19 نگرانی سپس بیکاری چک ادامه خواهد داد تا پایان ماه دسامبر و اضافی 600 $در هر هفته از طریق فدرال مراقبت عمل را ادامه خواهد داد از طریق جولای.

یکی از بزرگترین دلایل کارکنان راه می رفت در اعتراض روز شنبه است زیرا آنها گفت: آنها همچنین گفته شده توسط مدیریت که دولت را به بیمارستان هزینه های مربوط به COVID-19.

دولت گفت: هرگز بازیابی و هزینه های بیمارستان رایگان خواهد بود اما گفته است که آزمایش رایگان به مردم است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن