داکوتای شمالی در خارج از منزل/ داگ Leier: اجازه دادن به طبیعت آن دوره را بهترین انتخاب برای دست زدن به حیات وحش است که به نظر می رسد رها

اما در تصویر بزرگ که بهترین انتخاب است. از ظاهر رها گوزن fawns به پرندگان که سقوط از یک لانه به یک اردک مادر ت

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

اما در تصویر بزرگ که بهترین انتخاب است.

از ظاهر رها گوزن fawns به پرندگان که سقوط از یک لانه به یک اردک مادر تلاش منجر به نوزادان خود را در سراسر یک شهر شلوغ پارکینگ مردم در مورد مراقبت از داکوتای شمالی, حیات وحش و می خواهم به انجام آنچه آنها می توانند برای کمک به زمانی که این شرایط بوجود می آیند.

اما بهترین کاری برای انجام تقریبا در همه این موارد این است که به سادگی ترک جوان حیوان تنهایی است. در حالی که آن است که همیشه آسان ترین چیزی که به انجام آن کمک می کند تا بدانید که یک حیوان بسیار بهتر شانس زنده ماندن طولانی مدت در طبیعت اگر سمت چپ به تنهایی در مقابل اینکه به اسارت گرفته شده.

است که می گویند که هر حیوانی که "به نظر می رسد" به تنهایی و یا رها شده و زنده خواهد ماند. اما پس از آن دوباره هر جوان حیوانی که به نظر می رسد به عنوان اگر آن را می تواند استفاده از برخی از کمک در واقع نیاز به کمک.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

یک سناریوی مشترک شامل گوزن جوان. هنگامی که شما پیدا کردن یک گوزن جوان به تنهایی کار می کند به طور معمول با حنایی برای یک دلیل. Fawns به خوبی استتار شده و باید از این غریزه به دروغ بسیار هنوز هم برای جلوگیری از تشخیص.

Doe بازديد حنایی یا fawns به آنها غذا و پس از آن حرکت می کند به جلوگیری از پیشرو شکارچیان به او جوان است. اما زمانی که مردم حنایی با دیگر گوزن در اطراف آنها اغلب فرض آن است که رها شده و احساس آنها می تواند کمک به آن را با چیدن آن را به بالا و گرفتن آن را به خانه.

قطعا وجود دارد یک شانس حنایی واقعا به تنهایی است و نه احتمال زنده ماندن بسیار طولانی اگر سمت چپ به تنهایی. اما دخالت انسان در یک مورد بود که تقریبا به طور قطع به معنی حیوان هرگز قادر به زندگی آزادانه در طبیعت حتی اگر آن را برای زنده ماندن به بزرگسالی در اسارت.

وضعیت دیگری است که پرندگان را ترک لانه خود. هنگامی که نوزاد پرندگان پردار آنها در حال یادگیری به پرواز و انجام آنها صرف زمان بر روی زمین است. بسته به گونه های مادر و پدر و یا هر دو را ادامه خواهد داد برای تغذیه نوپای بر روی زمین است. این پرندگان بالغ هستند و همیشه در چشم هنگامی که مردم در اطراف و نوپای بی دفاع به نظر می رسد.

ترک جوان حیات وحش به تنهایی نیز قانونی دوره از عمل است. مردم نمی توانند به محافظت از حیوانات وحشی تحت هر شرایطی در داکوتای شمالی بدون مجوز از بازی و ماهی بخش.

نیز وجود دارد یک انسان ایمنی عنصر. حیوانات می توانند و انجام حمل بیماری های مختلف باید کنه یا می توانید آنها را نیش می زنند و یا خراش است.

حتی حیوانات است که به نظر می رسد مجروح شانس بهتری برای زنده ماندن اگر سمت چپ به تنهایی.

که می رود به نقطه اول. بهترین انتخاب این است که اجازه دهید طبیعت آن دوره را.

Leier است توسعه زیست شناس برای North Dakota Game and Fish بخش. او را در رسیدن به dleier@nd.gov.

Doug Leier

داگ Leier




tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب