North Dakota, مینه سوتا, دادگاه دریافت خلاق در از سرگیری محاکمه با حضور هیئت منصفه به عنوان coronavirus نگه می دارد, پخش كردن,

این یکی از بسیاری از فرآورده های Cass County Courthouse کارکنان گرفته اند بیش از گذشته چند هفته به شروع منصفه

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399

این یکی از بسیاری از فرآورده های Cass County Courthouse کارکنان گرفته اند بیش از گذشته چند هفته به شروع منصفه در روز سه شنبه, جولای 14, میان coronavirus بیماری همه گیر.

"همه چیز را ما انجام می دهیم طوری طراحی شده است که صرف نظر شما همیشه می توانید حفظ اجتماعی فاصله" گفت: قاضی فرانک Racek که ریاست بر شرق مرکزی قضایی منطقه.

داکوتای شمالی دیوان عالی کشور مجاز منصفه به سر جولای 1, بیش از سه ماه پس از رئیس دادگستری Jon جنسن معلق آنها در ماه مارس است. دادگاه ها در سراسر کشور شده اند و پیدا کردن راه منحصر به فرد برای برگزاری محاکمه در حالی که مردم بی خطر است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما نمی تواند به طور نامحدود نگه مردمی در اتهامات جنایی" جنسن گفت. "در برخی از نقطه آنها را به عنوان یک محاکمه با حضور هیئت منصفه و ما باید برای ارائه آن را برای آنها است."

در مینه سوتا, برخی استان ها را آغاز کرده اند برگزاری منصفه اما تنها پس از آنها را به اتمام یک چک لیست از دستورالعمل ها است که کمک خواهد کرد که جلوگیری از این ویروس گسترش یافته است. این امکان وجود دارد Clay County می توانید شروع به برگزاری دادگاه تا پایان ماه کارکنان گفت.

مانند North Dakota, مینه سوتا, شهرستانهای باید انجام برنامه ریزی های گسترده ای قبل از برگزاری دادگاه مینه سوتا رئیس دادگستری Lorie Gildea گفت. هر شهرستان باید یک برنامه در محل توسط Sept. 1 برای از سرگیری محاکمه او گفت:.

برخی از استان ها در حال به اشتراک گذاری ایده ها با دیگران است که می تواند پس از آن اقتباس به جا فردی دادگاه نیازهای او اضافه شده است.

"بسیاری از آنچه که ما در قوه قضائیه در توازن است و ما در حال انجام است که در این شرایط به عنوان" Gildea گفت. "ما فکر می کنیم که این برنامه است که ما باید در محل قرار داده و اجازه داده است ما را به اعتصاب تعادل ظریف."

حداقل 3,500 منصفه برنامه ریزی شده بودند از طریق جولای در داکوتای شمالی منطقه دادگاه با بخش بزرگی از آمدن تاخیر با توجه به coronavirus جنسن گفت: در اواخر ماه ژوئن. دادگاه ها در سراسر کشور به انجام یک کار بزرگ در کمک به افرادی که نیاز به رفتن را از طریق سیستم قضایی جنسن گفت: اما آنها عامل در 100٪.

"ما نیاز به دریافت نزدیک به 100 ٪ مطمئن شوید که ما در حال وجود دارد برای مردمی که اختلافات است که باید حل و فصل شود," او گفت:.

Signs for directing jurors sit in storage Thursday, June 25, in the Cass County Courthouse in Fargo. Michael Vosburg / Forum Photo Editor

نشانه هایی برای کارگردانی منصفه نشستن در ذخیره سازی چهار شنبه 25 ژوئن در Cass County Courthouse در فارگو. مایکل Vosburg / Forum Photo Editor

در طول زمان عادی ده ها تن از متهمان نشستن در Cass County دادگاه به صورت روزانه در حال انتظار برای نام خود را به نام برای یک جلسه.

طی چند ماه دادگاه باقی مانده تا حد زیادی خالی, نجات قاضی وکیل و دادگاه کارکنان. متهمان گاهی اوقات به نظر می رسد از طریق ابزارهای الکترونیکی است.

Racek گفت: کارکنان خود را به انجام بهترین خود را برای ادامه رویه قضایی در طول این زمان بی سابقه. "ما یک ساختمان بود که هرگز طراحی شده برای این مشکل خاص" Racek گفت: این بیماری همه گیر.

در طول داوران روند انتخاب ده ها تن — گاهی اوقات بیش از 100 ساکنان به ارمغان آورد به courthouses برای پیدا کردن یک بی طرف پانل. ممکن است دیگر به اندازه کافی منصفه در حالی که حفظ اجتماعی فاصله دستورالعمل به خصوص اگر منصفه نیاز به آمده در چند کوچکتر گروه جنسن گفت.

دادگاه 302, بزرگترین در Cass County Courthouse شده است راه اندازی برای صندلی 14 منصفه به علاوه 20 نقاط در مخاطبان برای پیچیده تر محاکمات جنایی مانند قتل موارد Racek گفت. دیگر دادگاه استفاده خواهد شد برای پرونده های مدنی و یا كوچكتر.

دادگاه خواهد شد صفحه نمایش پتانسیل منصفه برای جلوگیری از coronavirus از آمدن به دادگاه Racek گفت. برخی از جمعیت های آسیب پذیر ممکن است معاف و همچنین, او گفت:.

جنسن گفت: او ترک coronavirus مبتنی بر معافیت تا به محلی courthouses.

"این سخت است برای یک حکومت پتو," او گفت:. "ما نمی خواهیم به حذف افرادی که می خواهید به هیئت منصفه. ممکن است کسی در معرض خطر است که معتقد است که آنها به اندازه کافی می تواند در خدمت به عنوان یک داور."

دادگاه های محلی نیز تصمیم خواهد گرفت که آیا نیاز به ماسک. یک نظم قضایی برای Mountrail بخش و شهرستان در داکوتای شمالی گفت: هیئت منصفه نمی خواهد نیاز به پوشیدن ماسک در تمام زمانها. Cass County را به شدت تشویق منصفه به سایش پوشش صورت و ارائه خواهد شد اگر مورد نیاز است.

مینه سوتا است که نیاز به هر کسی که وارد یک دادگاه به پوشیدن ماسک. نیز وجود دارد یک "بسیار عضلانی" روند excusing منصفه که بیشتر احتمال دارد به گرفتن ویروس و یا کسانی که آلوده شده است Gildea گفت.

"که واقعا الهام بخش برای دیدن Minnesotans آینده رو به جلو به انجام وظیفه خود را," او گفت:.

The old Stutsman County Courthouse will be used to hold jury trials starting Tuesday, July 14, amid the coronavirus pandemic. Its North Dakota's oldest surviving courthouse and hasn't hosted a trial since the 1980s. Special to The Forum

قدیمی Stutsman دادگستری شهرستان استفاده خواهد شد برای برگزاری منصفه شروع شنبه, جولای 14, میان coronavirus بیماری همه گیر. آن داکوتای شمالی قدیمی ترین بازمانده دادگاه نیست و میزبانی آزمایشی از سال 1980s. ویژه به فروم

در برخی موارد دادگاه کارکنان گرفته اند و خلاق گام به میزبان داوران از امکانات خود را نمی بزرگ به اندازه کافی برای پاسخگویی اجتماعی فاصله دستورالعمل.

Gildea گفت مینه سوتا دادگاه را نگاه جایگزین فضاهای دادگاه کیفری از جمله مدارس. برخی از داکوتای شمالی منطقه باید نگاه به امکانات متعلق به اشخاص خارج جنسن گفت.

Stutsman شهرستان در مرکز داکوتای شمالی امضا اجاره نامه با وزارت امور خارجه تاریخی جامعه به اجاره فضا در شهرستان دادگاه است که دولت قدیمی ترین بازمانده دادگاه است. ساخته شده در سال 1883 به دادگاه میزبان اولین دادگاه پس از آن خالی در 1980s.

"از آن خواهد شد سرد" Stutsman County Clerk of Court بارب هیل گفت:, و اضافه کرد که دادگاه دارای مقدار زیادی از اتاق در حال حاضر که دادگاه باید بازسازی شده است. "ما بسیار هیجان زده در مورد این."

دیگر جلسات مانند arraignments یا sentencings ادامه خواهد داد در دادگاه هیل گفت. منصفه را در مجموعه ای برای شروع چهار شنبه, جولای 14, در جمستون.

Cass County نیز در نظر گرفته متشکرم مکان برای منصفه از جمله قدیمی فارگو شهرستان جلسه کمیسیون اتاق در مرکز ایرانیان, پارک منطقه تاسیسات مجاور به شهرستان ضمیمه و فدرال دادگاه است. اما هیچ شده اند امکان پذیر است.

"اگر کسی جای آنها را به ما امکان دسترسی به سه یا چهار سال ما خواهد بود علاقه مند در آن دنبال" Racek گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب