فاکتوئیدهای جالب شرط می بندم هرگز درباره جکوزی بادی نمی دانستی

جکوزی بادی دارای بدنه ای عایق است که می تواند میزان دمای بالای آب را تحمل کند و دچار آسیب نیز نخواهد شد. داشت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جکوزی بادی دارای بدنه ای عایق است که می تواند میزان دمای بالای آب را تحمل کند و دچار آسیب نیز نخواهد شد. داشتن جکوزی میتواند برای هر فردی جذاب باشد، اما بسیاری از افراد نمیتوانند از پس هزینههای بالای ساخت آن بر بیایند. با خرید این محصول هر آنچه را که از یک جکوزی توقع دارید برای شما برآورده می شود. وجود چراغ های LED با طیف نوری، زیبایی را چندین برابر کرده و هنگام استفاده از نورهای LED رنگی می توانید تفاوت را با نمونه های دیگر مقایسه کنید. قابلیت تبدیل دما از فارنهایت به سلسیوس از دیگر ویژگی ها آن به حساب می آید. فروش به صورت تخصصی و مدل های جدید در فروشگاه ایرکوک قابل دسترسی برای تمامی افراد می باشد. از دید عموم افراد، شکل دایره مخاطب بیشتری نسبت به دو مدل دیگر دارد، اما باید این نکته را در نظر بگیریم که جکوزی مربع شکل، فضای کمتری را اشغال می کند. مدل های جدید به دلیل اینکه دارای تکنولوژی جدیدتر و امکانات بیشتر هستند، قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل های دارد. به همین دلیل افراد زیادی هنگام خرید به سمت خرید جکوزی بادی اینتکس رفته و اقدام به تهیه آن می نمایند.

به همین دلیل روی لبه جکوزی میتوان نشست. لوازم جانبی این محصول شامل ساک مخصوص جابه جایی، روکش حرفه ای بادی که با کمربند های مخصوص خود به طور کامل بر روی جکوزی بادی اینتکس چفت می شود تا هیچ گونه گرد و غباری به داخل آب نفوذ نداشته باشد. برای باد کردن از لوله ی تعبیه شده در کنار پمپ استفاده می شود که با استفاده از شلنگ به طور اتوماتیک جکوزی را باد می کند فقط به این نکته دقت نمایید بعد از آن با استفاده از فشارسنج درجه ی آن را تنظیم کنید. برای جلوگیری از اتلاف انرژی، بخاری در حین جکوزی به طور خودکار خاموش می­شود. آرامش و ایجاد لحظات خوب در زمان حال و خاطرات به یاد ماندنی در آینده باعث می­شود بسیاری از افراد از فضاهایی که در منازل یا مجموعه­های ورزشی خود دارند استفاده کنند و جکوزی­های خود را طراحی و در آن قرار دهند. این کالا در نوع جنس بدنه تفاوتی با دیگر مدل های خود نداشته و از PVC و برزنت به صورت ترکیبی در بدنه خود استفاده شده که از مقاومت و ضخامت بسیار مناسبی بهره مند می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن پمپ باد سرخود و نصب در کمترین زمان ممکن اشاره نمود.

با اتصال به برق بدنه شروع به راه اندازی می کند و می تواند به آسانی برای استفاده کردن آماده شود. خرید جکوزی بادی امروزه توانسته نیاز های مصرف کنندگان را در سراسر دنیا برطرف کند. اگر نیاز به سوال یا اطلاعت در خصوص خرید جکوزی بادی دارید، با ما تماس بگیرید. جکوزی یکنفره مانند وان حمام بوده وجهت تأمین فشار مورد نیاز جتها از یک پمپ استفاده میکند. به عنوان مثال، در حمام، یک فرد عادی حدود 180 لیتر آب زیر دوش مصرف میکند، اما با جکوزی حدود 60 لیتر آب مصرف میکند. جالب است بدانیم یک جکوزی با حدود ۶۰ لیتر آب پر میشود ! مجموعهٔ فرهنگی ورزشی انقلاب هماکنون، در بر دارندهٔ ۱۰٬۰۰۰ متر مربع فضای فرهنگی و ۶۰ هکتار فضای سرپوشیده و روباز ورزشی است. جکوزی بادی 6 ضلعی اینتکس یکی از متفاوت ترین جکوزی های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس با طراحی بدنه جدید بوده که برای استفاده خانواده های کم جمعیت در منزل و فضای باز ویلا و یا باغ ها طراحی و تولید شده است. تعداد نفرات برای افراد بزرگسال در نظر گرفته شده و اگر بخواهیم برای کودک و نوجوان استفاده کنیم، تعداد نفرات بیشتری از آن می توانند استفاده کنند.  This was created by GSA Conte nt G enerator D᠎em ov ersi​on!

اگر بخواهیم نسبت به ظرفیت آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم دارای ظرفیت 4 نفره و 6 نفره می باشند. جکوزی بادی نوعی جکوزی پیش ساخته است که قیمت و زمان راهاندازی آن نسبت به جکوزیهای سرامیکی پایین­تر می ­باشد. انواع جکوزی بادی را می توان از لحاظ شکل ظاهری و ظرفیت به دو دسته بندی تقسیم کرد. جکوزی ها در دو دسته بندی بادی و سرامیکی تولید می شوند.. هر زمان که بخواهید می توانید در کمتر از چند دقیقه آن را تخلیه و جا به جا نمایید. سهولت استفاده و امکانات بسیار پیشرفته در کنار هم توانسته نظر هر خریدار را به خود جذب نماید. از کلر هم برای ضدعفونی و شفاف کردن آب جکوزی بادی استفاده می شود. کاربرد این محصول دقیقا با جکوزی های فایبر گلاس و سرامیکی یکسان می باشد، با این تفاوت که به راحتی قابل حمل و نقل هستند. جکوزی بادی کاملا پرتابل بوده و نصب راحتی داشته و در مقایسه با جکوزی سرامیکی قیمت بسیار ارزانی دارند. قیمت جکوزی بادی شاید در نگاه اول گران تر از نمونه های فایبر گلاس و سرامیکی باشد. فروشگاه ایرکوک عرضه کننده لوازم بادی اینتکس این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید مدل های مختلف را با یکدیگر در سایت مقایسه کرده و اقدام به تصمیم گیری و در نهایت خرید کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن