داکوتای شمالی جنگل خدمات پذیرش درختان جوایز نامزد

داکوتای شمالی خدمات جنگل است که مصرف نامزد برای آن سالانه درختان جوایز که تشخیص افراد, گروه ها و سازمان ها بر

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399

داکوتای شمالی خدمات جنگل است که مصرف نامزد برای آن سالانه درختان جوایز که تشخیص افراد, گروه ها و سازمان ها برای مشارکتهای برجسته جنگلداری فعالیت است.

جنگلداری فعالیت های واجد شرایط برای سال 2020 درختان جوایز می تواند شامل کاهش آتش حفاظت و سرکوب; درخت کاشت و حفظ و نگهداری و یا تعمیر و نگهداری; جامعه جنگلداری تلاش; جنگل و یا آتش شیوه های مدیریت; و یا آموزش های زیست محیطی.

در اینجا دسته بندی برای سال 2020 درختان جوایز:

  • جامعه از سال: یک جامعه است که نشان می دهد از طریق نمونه رهبری یا مثال برجسته آن تعهد به توسعه و یا مشتاق ادامه پایدار جامعه جنگلداری برنامه برای نسل های حاضر و آینده.

  • حفاظت از دستاورد: یک فرد از خانواده یا کسب و کار است که نمایشگاه فوق العاده تعهد به طور کلی حفاظت از محیط زیست از جمله کاشت و مراقبت از درختان و درختچه ها به منظور افزایش داکوتای شمالی چشم انداز است.

  • خدمات برجسته: ارائه شده به یک فرد برگزاری نمایشگاه مشتاق توسعه جنگلداری, اصول و شیوه های از جمله آتش سوزی کاهش حفاظت و سرکوب; درخت کاشت و حفظ و نگهداری و یا تعمیر و نگهداری; جامعه جنگلداری تلاش; جنگل و شیوه های مدیریت; جنگل تفریح و سرگرمی; و یا آموزش های زیست محیطی.

  • برتری در دولت: یک آژانس یا بخش از دولت در هر سطح است که نمایشگاه فوق العاده ای تلاش و تعهد در انجام برنامه ها و پروژه هایی که منجر به سود قابل توجهی به جنگل.

  • توسعه رسانه ها: یک فرد یا شرکت است که انتشار اخبار سرمقاله تفسیر مستند و یا اطلاعات دیگر که کمک به بالا بردن آگاهی عمومی در مورد مزایا و چالش های مرتبط با فعالیت های جنگلداری.

  • منابع طبیعی و حرفه ای: یک فرد شاغل در منابع طبیعی زمینه اختصاص داده شده به جنگل, آتش, نظارت, درخت, کاشت, درخت مراقبت و حفظ و نگهداری درخت از طریق نمونه های رهبری و یا برجسته به عنوان مثال در محلی شهرستان و منطقه و یا در سطح دولت است.

  • درخت جشن: جشن که برجسته مزایای بسیاری است که درختان ارائه و شامل هر دو آموزشی جزء و دست در فعالیت های برای تحریک افزایش دانش و علاقه و عمل است.

  • داوطلب سازمان: در یک سازمان است که نمایشگاه روح واقعی رهبری و فداکاری داوطلبانه با برنامه ریزی انجام و حفظ و نگهداری برجسته پروژه های جنگلداری.

  • جوانان درخت کشاورزان: یک گروه جوانان که اعضای آن نمایشگاه نگرانی واقعی برای محیط زیست طبیعی با مشارکت در درخت کاشت درخت و مراقبت و حفظ و نگهداری درخت یا درخت دانش در پروژه ها و فعالیت های.

نامزدی اشکال آنلاین در دسترس هستند https://forms.gle/zPeRNkgnRGucuk359 یا در داکوتای شمالی, جنگل, خدمات وب سایت https://www.ag.ndsu.edu/ndfs/news/nominate-a-trees-award-winner.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب