داکوتای شمالی دوباره می بیند ضبط COVID-19 مورد تعداد مرگ و میر تصویب 50

این گروه همچنین تایید مرگ یک مرد در 90s و دیگری در 70s از این بیماری است. هر دو نفر از ساکنان Cass County, که

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

این گروه همچنین تایید مرگ یک مرد در 90s و دیگری در 70s از این بیماری است. هر دو نفر از ساکنان Cass County, که شامل فارگو منطقه دیده است و بخش عمده ای از دولت COVID-19 موارد است.

مانند هر دیگر قربانی این بیماری در داکوتای شمالی, مردان تا به حال شرایط بهداشتی اساسی با توجه به گروه. مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری می گوید: افراد مسن و افراد مبتلا به HIV و دیابت و آسم و بیماری کبدی و یا شرایط دیگر که سازش یک سیستم ایمنی در معرض خطر بیشتری از بیماری های جدی و یا مرگ از COVID-19.

پنجاه و یکی از اهالی داکوتای شمالی از جمله 40 ساکنان Cass County, در حال حاضر از درگذشت این بیماری که تاکنون بیش از 93,000 زندگی سراسر کشور. بیش از نیمی از مرگ و میر آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

در مجموع 2,229 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما 60 درصد بهبود از بیماری است. وجود دارد 39 ساکنان بستری با بیماری یکی از چهارشنبه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

نود و سه از موارد جدید پنج شنبه آمد از Cass County است. شهرستان در حال حاضر دارای 1,370 موارد شناخته شده اما بخش گزارش می دهد که حدود 55 درصد از ساکنان آلوده در این شهرستان بهبود یافته اند. حدود دو سوم از در حال حاضر آلوده اهالی داکوتای شمالی اقامت در Cass County است.

بیست و چهار مورد جدید آمد از بخش شهرستان است که شامل مینت. اولین مورد شناخته شده از این بیماری در شهرستان اما این منطقه دیده است و چند مورد در ماه گذشته. شهرستان در حال حاضر 53 مورد شناخته شده اما 21 ساکنان را بازیافت.

دیگر 17 موارد جدید پنج شنبه آمد از Bottineau, Burleigh Emmons, Mercer, مورتون, Pierce رمزی و ریچلند شهرستانهای استان است.

دولت اعلام کرد بیش از 2,750 نتایج آزمون پنج شنبه, مارک بالاترین تست در مجموع از این بیماری همه گیر. حدود 700 نفر از مردم در آخرین دسته ای که قبلا تست شده برای ویروس. رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم اعلام کرده است که او می خواهم برای دیدن به طور منظم تست از ساکنان آسیب پذیر به خصوص کسانی که زندگی در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

در مجموع حدود 75,000 آزمایشات انجام شده اما برخی از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار.

بورگوم گفت: دولت و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی با هدف انجام 4,000 آزمون در هر روز تا پایان ماه. او را حفظ کرده است و در طول همه گیر است که گسترده در دسترس آزمایش کلیدی برای بازگرداندن حالت عادی به کار و زندگی.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب