نیسان مقامات چهره عصبانی سهامداران در جوهر رسوایی

توسط: AP | توکیو | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 12:05:04 pm یک مرد پیاده گذشته آرم شرکت در جهانی

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399
توسط: AP | توکیو | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 12:05:04 pm
Nissan officials face angry shareholders on red ink, scandal یک مرد پیاده گذشته آرم شرکت در جهانی مقر Nissan Motor Co., Ltd. در یوکوهاما در نزدیکی توکیو روز شنبه, مارس 21 سال 2020 است. (AP Photo/فایل)

نیسان اجرایی ماکوتو اوچیدا گفت: سهامداران دوشنبه او است به او پرداخت پس از خودروساز ژاپنی غرق به رنگ قرمز در میان انداخت و فروش و تعطیلی کارخانه در اسپانیا و اندونزی است.

اوچیدا عذرخواهی برای این نتایج ضعیف و وعده داده بازیابی توسط 2023 رانده شده توسط کاهش هزینه ها و مدل های جدید نمایشگاه ماشین الکتریکی و خودکار-رانندگی فن آوری است.

"ما در مقابله با این چالش ها بدون سازش," او گفت: در یک زندگی جریان نشست. "من قول می دهم به پشت نیسان در رشد نماید."

تمام دنیا خودروسازان شده و صدمه می بینی-غواصی فروش ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

اما این مشکلات به خصوص جدی برای Nissan Motor Co., که در حال حاضر مبارزه برای نجات شهرت خود را پس از مالی سوء رسوایی از آن ستاره سابق اجرایی Carlos Ghosn.

نیسان مستقر در یوکوهاما ژاپن غرق اول آن سالانه از دست دادن در 11 سال, گزارش یک 671.2 میلیارد ین (6.3 میلیارد دلار) زیان برای سال مالی به پایان رسید که در ماه مارس است. آن داده نشده است یک طرح برای این سال مالی با استناد به عدم قطعیت بیش از شیوع ویروس.

یکی از سهامداران عصبانی شد و گفت: مدیران باید بیشتر از حقوق خود را پس از سرمایه گذاران گرفتن صفر سود سهام. یکی دیگر گفت: نیسان نیاز به انجام بیشتر برای تقویت حکومت آن استدلال کرده اند بدتر نه بهتر است پس از خروج از Ghosn دستگیر شد و در اواخر سال 2018 است.

یک انبار صاحب به نظر می رسد به صحبت کردن برای Ghosn تاکید نیسان از دست داده بود اعتماد مردم پس از برکناری او را بدون دادن او فرصتی برای دفاع از خود بیش از مشکلاتی است که ممکن است حل شده است در داخل به جای آن ظاهر می شود به سازش کردن با دادستان و مقامات دولتی.

نیسان مقامات هرگونه تبانی و گفت: این شرکت شکایت کرد و در دادگاه مدنی به دنبال جبران آن خسارت می گوید: از آن رنج می برد به دلیل Ghosn.

Ghosn راه اندازی شد به صورت آزمایشی در توکیو به اتهام زیر گزارش آینده جبران خسارت و نقض اعتماد زمانی که او فرار به لبنان در اواخر سال 2019. او می گوید: او بی گناه است.

اوچیدا دوباره مشخص نیسان استراتژی به تمرکز بر روی سه عمده بازارهای جهانی و ژاپن و چین و آمریکای شمالی از جمله مکزیک و با تکیه بر اتحاد همکاران برای بازارهای دیگر. این شرکت همچنین قصد دارد به منظور کاهش تعداد مدل های آن را ارائه می دهد.

اما یک سرمایه گذار اشاره کرد و نیسان فروش نیست چیدن در ایالات متحده آمریکا و یا چین و نیسان قیمت سهام شد و در ادامه به لغزش.

اوچیدا تصریح کرد نیسان می خواهد به بارسلونا گیاه, اما گفت که مذاکرات ادامه دارد. خودرو اتحادیه کارگران اعتراض کرده اند این حرکت که منجر به از دست دادن از 3000 شغل در منطقه است.

یکی از سهامداران رو تشویق از جمعیت زمانی که او گفت: نیسان فاقد یک چشم انداز جذاب در مقایسه با رقبای ژاپنی Toyota Motor Corp است که به شدت در حال توسعه زیست محیطی, تکنولوژی و Honda Motor Co., مباهات روبات ها و جت ها در صف خود را.

پس از نزدیک به دو ساعت جلسه سهامداران این reappointment از تمام 12 مدیره نیسان اعضا مورد تایید قرار گرفت نشان داده شده توسط کف زدن و از جمله رای گرفته جلوتر از زمان.

اعضای هیئت مدیره عبارتند از: ژان-دومینیک Senard رئیس نیسان شریک اتحاد رنو, که در زمان حاضر از فرانسه ،

دو مرد مظنون به کمک به Ghosn فرار دستگیر شده بودند در ماه گذشته در ایالات متحده ژاپنی دادستان به دنبال استرداد آنها. ژاپن نیز در تلاش برای دریافت Ghosn مسترد اما ژاپن هیچ معاهده استرداد با لبنان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب