نیک Archuleta: کلید سوالات با خیال راحت بازگشایی مدارس

هیچ کس می خواهد به بازگشت به فرد در آموزش و یادگیری بیش از داکوتای شمالی معلمان حرفه ای. زنان و مردانی که اخت

توسط NEWSATROPAT در 5 مرداد 1399

هیچ کس می خواهد به بازگشت به فرد در آموزش و یادگیری بیش از داکوتای شمالی معلمان حرفه ای. زنان و مردانی که اختصاص داده شده اند زندگی خود را به آموزش آینده ما می دانیم بهتر از هر کسی درباره, فیزیکی, فکری و مزایای روانی است که فرد در آموزش فراهم فرزندان ما. اما مهم نیست که چگونه اضطراب ما برای بازگشت به کلاس درس و دیدار چهره به چهره با دانش آموزان ما باید انجام بدیم بنابراین تنها زمانی که ما کاهش خطر ابتلا به سلامت دانش آموزان و کارکنان به بیشترین حد ممکن است.

در ترک این مسئولیت به محلی مقامات مدرسه به توسعه روش ها و پروتکل ها برای بازگشایی مدارس خود فرماندار داگ بورگوم خودداری کرده است که یک دولت دیکته one-size-fits-all دستور. در عوض رژیم صهیونیستی است. بورگوم و سرپرست آموزش عمومی کیرستن Baesler ارائه راهنمایی به منطقه برای کمک به آنها در ایجاد بازگشایی مجدد برنامه. در حال حاضر آن است تا به این منطقه برای انجام بلند کردن اجسام سنگین و برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس ما.

به این منظور ضروری است که هر مدرسه منطقه شامل بسیاری از استعداد و مراقبت از افراد در هر جامعه به ساخت بازگشایی استراتژی. هر بازگشایی تیم و یا نیروی کار باید شامل مربیان, آموزش و پرورش, پشتیبانی, حرفه ای, دانش آموزان, اعضای جامعه, و بهداشت حرفه ای. و هر برنامه باید شفاف برای ایجاد اعتماد به نفس در جامعه است که هر احتیاط در نظر گرفته شده برای اطمینان حاصل شود که مدارس ما امن هستند و باقی خواهد ماند تا زمانی که آنها باز است.

وجود دارد بسیاری از مسائل است که نیاز به خطاب به این پروتکل در حال توسعه:

  • چه خواهد شد, مدارس, آیا اگر فرزند شما? چگونه در مورد یک معلم ؟

  • اگر یک معلم مجبور است به 14 روز در قرنطینه به دلیل یک کودک و یا همکار قرارداد این ویروس را معلم مجبور به استفاده از خود و یا خود بیمار روز ؟

  • را به مرکز کنترل بیماری ها راهنمای پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله استفاده شود و در هر مدرسه در هر منطقه ؟

  • چه کلید امتیاز داده خواهد شد نظارت به اطلاع گیری از بازگشایی تیم?

  • اگر چه تنها 60 درصد از والدین احساس می کنند که مدارس ما امن هستند و 40 درصد نیست و انتخاب به منطقه آموزش از راه دور برای کودکان خود را? خواهد شد و معلمان انتظار می رود که دو preps برای هر کلاس ؟

  • خواهد شد دانش آموزان و کارکنان باید قابل اعتماد و موثر حفاظت شخصی ،

  • چه خواهد بود که باعث می فرستد که همه دانش آموزان در خانه و reinstates آموزش از راه دور?

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

وجود دارد بیشتر از پاسخ به سوالات در این نقطه است. برخی از مناطق که در آن Coronavirus نادر است و ممکن است این سقوط به عنوان آنها همیشه با کمی تغییرات. مدارس دیگر که در آن عفونت نرخ نوردی ممکن است عاقلانه به تاخیر باز شدن مدارس خود تا زمانی که یک دوره کاهش میزان عفونت به بهترین اطمینان حاصل شود که مدارس سالم خواهد بود مکان های که در آن به یادگیری و کار.

اما ما نباید تنها به مدارس به کاهش خطر ابتلا به. همه ما یک نقش است و آن را ارزان و آسان برای انجام و موثر است. پوشیدن ماسک. شستن دست های خود را. اجتماعی فاصله. در جولای 14, CDC مدیر دکتر رابرت Redfield گفت: "اگر ما می تواند همه را به پوشیدن ماسک در حال حاضر من فکر می کنم در چهار شش هشت هفته ما می تواند این بیماری تحت کنترل است."

در نهایت ما باید در کنگره به عمل در حال حاضر به مدرسه ما مناطق و دولت های محلی لازم است منابع به طور موثر کاهش تهدید سلامت ما در حال حاضر چهره. قهرمانان قانون که در حال حاضر بیحال شدن در سنا شامل آن دسته از منابع است. در صورتی که وسیله نقلیه آنها می خواهند پس از آن مجلس سنا به این مسئولیت پیشنهاد دیگری و زمان است از ذات است.

نیک Archuleta است که رئیس جمهور از داکوتای شمالی, ایالات بزرگترین و حرفه ای اتحادیه عمومی مربیان و کارکنان دولت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب