نیویورک برطرف بازدید بان کی مون با هدف مهار ویروس در خانه های سالمندان

توسط: AP | آلبانی | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 10:22:09 am یک ماسک صورت را پوشش می دهد دهان و

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399
توسط: AP | آلبانی | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 10:22:09 am
New York eases visitor ban aimed at curbing virus in nursing homes یک ماسک صورت را پوشش می دهد دهان و بینی یکی از نمادین شیر مجسمه در مقابل کتابخانه عمومی نیویورک شاخه اصلی در پنج شنبه, جولای 1, 2020, در نیویورک در میان coronavirus بیماری همه گیر. (AP Photo/فایل)

برخی از خانه های پرستاری در نیویورک می تواند اجازه می دهد تا بازدید کنندگان با محدودیت — شروع جولای 15 به عنوان دولت برطرف ممنوعیت با هدف محدود کردن گسترش COVID-19 در میان سالمندان آسیب پذیر ساکنان.

تنها خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات بدون هیچ گونه جدید کروناویروس موارد در میان ساکنان و کارکنان در آخرین روز 28 می دهد محدود بازدیدکننده داشته است وزارت امور خارجه کمیسیون بهداشت و درمان Howard Zucker روز جمعه گفت. گروه گفت: دولت سیاست شرح زیر فدرال راهنمایی و محدود است به خانه های سالمندان بدون کمبود نیروی انسانی است که آزمایش را همه ساکنان.

وزارت بهداشت سخنگوی جیل Montag گفت: حدود 150 از بیش از 600 خانه های پرستاری در دولت می تواند واجد شرایط برای باز کردن به بازدید کنندگان است. حدود 500 خانه های سالمندان گزارش شده بود COVID-19 موارد در میان کارکنان در ماه ژوئن با توجه به تازگی منتشر شده داده ها از دولت است که البته به انتشار اطلاعات در مورد تعدادی از موارد در فرد خانه های سالمندان.

ساکنان می توانید بازدیدکننده داشته است از بالا به دو نفر در یک زمان و بازدید کنندگان باید تحت حرارت چک پوشیدن ماسک صورت و نگه داشتن 6 فوت (2 متر) به دور از ساکنان در طول سفر است. حداقل یکی از بازدید کنندگان باید 18 سال سن با توجه به Zucker.

بیش از 10 درصد از ساکنان می توانید بازدید کنندگان در هر زمان و دولت قوانین محدود ملاقات به, هوای آزاد, مناطق, آب و هوا اجازه. در غیر این صورت ملاقات می تواند اجازه داده می شود در داخل یک "به خوبی تهویه فضا" تا 10 اجتماعی فاصله افراد با پوشیدن چهره پوشانده اند.

دولت ممنوع بازدید کننده در خانه های سالمندان مارس 13 بیش از ترس از گسترش این ویروس که در زمان برگزاری در واشنگتن خانه سالمندان در اواخر فوریه. دولت گزارش حداقل از 6400 ساکنان با تایید و یا موارد مشکوک از COVID-19 فوت کرده اند در خانه های پرستاری و معلوم نیست که چگونه بسیاری از فوت در بيمارستان.

"من می دانم که چقدر دردناک شده است برای ساکنان این امکانات به تحمل یک دوره طولانی از زمان بدون دیدن خانواده و عزیزان و امید من این است که این تنظیم به ملاقات سیاست ارائه خواهد شد برخی از راحتی به هر کس" شکر گفت.

خانه های پرستاری است که اجازه می دهد بازدید کنندگان ملزم به ارسال ملاقات قصد دارد به دولت است.

مراقبت دراز مدت دادآوران که برای حمایت از ساکنان می تواند یک بار دیگر بازدید از خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات شروع جولای 15 به عنوان به خوبی. دادآوران باید در حال حاضر خانه سالمندان با تایید تست منفی ناشی از آن در هفته گذشته با توجه به دولت در بخش بهداشت و درمان.

دولت را سهولت در بازدید محدودیت می آید به عنوان تعدادی از COVID-19 بستری شدن در بیمارستان روزانه مرگ و میر و مثبت روزانه نتایج آزمون یک روز پس از اوج خود در اواسط ماه آوریل است.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو دفتر گفت: بیمارستان بستری 87 COVID-19 بیماران برای اولین بار پنج تا از 73 قبلی پنج شنبه. از اواسط ماه ژوئن حدود 1% از افراد به تازگی آزمایش COVID-19 در نیویورک باید آزمایش مثبت است.

کومو جمعه اعلام کرد که دولت نیز اجازه خواهد داد که مخفف امتیاز برای باز کردن در حالت سواحل شروع جولای 12.

همچنین در روز جمعه داخلی مراکز خرید در مناطق که در فاز 4 قادر به بازگشایی ارائه آنها را تصفیه هوا سیستم های فکر برای کمک به حذف COVID ذرات از هوا.

کومو یک دموکرات نیز گفت: دولت در حال ارسال فلوریدا به اندازه کافی از remdesivir — تجربی و پزشکی اداره از طریق یک چهارم نشان داده است که وعده علیه coronaviruses — برای درمان 280 بیماران از طریق پنج شنبه. فرماندار گفت: حمل و نقل خواهد رسید شنبه و کمک خواهد کرد فلوریدا به عنوان آن را در انتظار فدرال حمل و نقل می رسند.

"زمانی که نیویورک بود و بالا رفتن از COVID کوه با هیچ پایانی در چشم و منابع کمیاب شد ما فوق العاده نقل مکان کرد و با سخاوت متحده در سراسر کشور است که پا به ارائه منابع و پرسنل پزشکی در زمان ما نیاز" کومو گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن