جدید داکوتای شمالی بالاتر اد سیاست به دنبال حفاظت از دانشجو حریم خصوصی

سیاست در اصل ایجاد شده توسط داکوتای شمالی انجمن دانشجویان و اولین از نوع خود در کشور به طور خاص آدرس دانشجویی

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

سیاست در اصل ایجاد شده توسط داکوتای شمالی انجمن دانشجویان و اولین از نوع خود در کشور به طور خاص آدرس دانشجویی حفظ حریم خصوصی داده ها با توجه به داکوتای شمالی دانشگاه سیستم.

تحت رهبری NDSA جمهور Cambree اسمیت یک قطعنامه از طرف دانش آموزان به دنبال طرح حقوق خود مربوط به جمع آوری و استفاده از دانش آموزان اطلاعات شناسایی شخصی. آن را نیز کنترل دسترسی به آن داده است.

"سیاست حمایت همه مناسب شوراها و کمیته ها گذشت و با حمایت کامل هیئت مدیره" معاونت لیزا جانسون گفت. "من معتقدم که این نشان دهنده مدیره و سیستم حمایت از دانش آموزان ما نیاز به نگرانی در مورد حفاظت از حریم خصوصی خود را داده است."

این سیاست دولت است که دانش آموزان حق دارند به بازرسی و بررسی محتوای آموزشی خود را ضبط و نگهداری در یک موسسه. همچنین متحده دانش آموزان حق دارند برای به چالش کشیدن مطالب این پرونده است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

علاوه بر این سیاست می گوید نه NDUS و نه هیچ NDUS موسسه می تواند در فروش انتشار یا افشای دانشجويان شخصی قابل شناسایی اطلاعات تجاری و یا تبلیغات اهداف است.

سیاست نیز پوشش می دهد شخص ثالث آموزشی ارائه دهندگان و دانشجويان حق حریم خصوصی با این نوع گروه ها. که بخشی از سیاست به معنای مجموعه ای از دستورالعمل ها است که اطمینان حاصل شود دانش آموز اطلاعات شناسایی شخصی است به خطر بیافتد از طریق صدور پروانه موافقت نامه و یا مورد نیاز استفاده از رایگان یا منبع باز نرم افزار کاربردی در یک محیط علمی است که دستگیر شده بیش از یک نام یا پردیس صادر شده و آدرس ایمیل.

اسمیت گفت: او در سه سال گذشته صرف ساخت "روابط کاری قوی با داکوتای شمالی سیستم دانشگاه به عنوان آنها چنین فعال طرفداران برای آموزش عالی به دانش آموزان و اغلب متحدان به داکوتای شمالی در انجمن."

هیئت دولت نیز تصویب جداگانه دانشجویی حقوق سیاسی سیاست است که تاکید بر مجاز دانشجو فعالیت های سیاسی و انتخاباتی.

"در طول سال گذشته NDSA مواجه شده است و بسیاری از بی سابقه بار به عنوان بسیاری از کشور است, بنابراین من نمی تواند به خودمان افتخار از کار NDUS و NDSA قادر به انجام با دو بسیار مرتبط مدیره سیاست ها در مورد فعالیت های سیاسی و حقوق داده حقوق و حریم خصوصی" اسمیت گفت.

عضو هیئت مدیره و خروجی نماینده دانشجویی Kaleb Dschaak شرکت کننده در آن جلسه شده است و حمایت از اجرای این سیاست است. Dschaak است UND دانشجو.

"بازخورد از داکوتای شمالی در انجمن مثبت بوده است و دانش آموزان ابراز قدردانی خود را از ترجمه جزئیات وضوح خود را در هیئت مدیره سیاست هایی که اجرا شد," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن