مدل های جدید ممکن است با دقت برآورد COVID-19 تلفات

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 3:06:29 pm این مدل همچنین می تواند مورد استف

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 3:06:29 pm
Coronavirus death toll, covid death toll, coronavirus US cases, Coronavirus impact, world news این مدل همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بررسی جمعیت و مرگ و گسترش بیماری های دیگر با توجه به محققان. (رویترز)

دانشمندان یک مدل ریاضی است که آنها می گویند می تواند در دقت برآورد مرگ و میر مرتبط با COVID-19 همه گیر در ایالات متحده و در سراسر جهان.

این مدل منتشر شده در مجله ریاضیات پیش بینی کرد که مرگ و میر به عنوان یک نتیجه از SARS-CoV-2 کروناویروس که باعث COVID-19 در ایالات متحده در نهایت رسیدن به حدود 68,120.

است که بر اساس اطلاعات موجود در آوریل 28 و وجود اعتماد به نفس بالا (99 درصد) انتظار مرگ و میر در بین خواهد بود 66,055 و 70,304 محققان گفتند.

"بر اساس اطلاعات موجود در آوریل 28, این مدل نشان داد که COVID-19 همه گیر ممکن است بیش از این ما هیچ معنی بیشتر آمریکا مرگ و میر حدود اواخر ماه ژوئن 2020" گفت: Hoang Pham, استاد دانشگاه راتگرز در ایالات متحده است.

"اما اگر تست و تماس با ردیابی استراتژی های اجتماعی-دورى سیاست بازگشایی جامعه استراتژی و یا اقامت در خانه سیاست تغییر قابل توجهی در روزهای آینده و هفته های پیش بینی مرگ و میر را نیز تغییر" Pham گفت.

محققان اشاره کرد که این مدل را برآورد و پیش بینی نزدیک مطابقت گزارش مرگ بالغ.

آنها بعد طرح به درخواست مدل جهانی COVID-19 مرگ داده و همچنین به کشورهای دیگر مانند ایتالیا و اسپانیا که هر دو را تجربه کرده اند هزاران نفر از مرگ و میر به علت COVID-19.

این مدل همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بررسی جمعیت و مرگ و گسترش بیماری های دیگر با توجه به محققان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن