نپال و حزب کمونیست را بالا تصمیم گیری بدن در دیدار به پایان Oli-Prachanda اختلافات

توسط: PTI | کاتماندو | منتشرشده: ژوئیه 18 سال 2020 5:57:21 pm فایل - در این Feb. 15, 2018, فایل, عکس,

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399
توسط: PTI | کاتماندو | منتشرشده: ژوئیه 18 سال 2020 5:57:21 pm
Nepal parliament crisis, Nepal government crisis, Nepal PM, KP Oli, Pushpa Kamal Dahal 'Prachanda', Oli Prachanda tussle, World news, Indian Express فایل - در این Feb. 15, 2018, فایل, عکس, نپال نخست وزیر Khadga پراساد Oli سمت چپ حرکت دست با رئیس حزب کمونیست نپال (مائوئیست مرکز) Pushpa کمال Dahal پس از ادای سوگند در دفتر ریاست جمهوری ساختمان در کاتماندو, نپال. (AP Photo/Niranjan Shrestha فایل)

نپال و حزب کمونیست را بالا تصمیم به ملاقات روز شنبه به سعی و پایان دادن به کشمکش قدرت بین نخست وزیر K P Sharma Oli و نخست وزیر سابق Pushpa کمال Dahal 'Prachanda'.

در این جلسه از نه عضو دبیرخانه مرکزی آغاز شده و در حدود 3.15 ساعت در محل اقامت رسمی نخست وزیر در Baluwatar با توجه به Oli مطبوعاتی مشاور Surya تاپا.

بالاترین بدنه حزب است که انتظار می رود به بحث در مورد دستور کار ارائه می شود در طول روز یکشنبه کمیته دائمی نشست که به تعویق افتاده است پنج بار در هفته های اخیر.

کمیته جلسه به تعویق افتاد تا روز یکشنبه به زمان بیشتری برای Oli و جناح رقیب به رهبری Prachanda اجرایی رئیس حزب کمونیست نپال (NCP) که بیشتر در مذاکرات برای پایان دادن به درون حزب اختلافات.

نخست وزیر Oli, Prachanda ارشد رهبر Madhav کومار نپال و Jhalanath Khanal در میان دیگران در حال شرکت در مرکزی دبیرخانه نشست.

در این جلسه همچنین بحث در مورد راه هایی برای حل و فصل این زمان اختلاف رویه در رهبری این حزب.

این NCP به نام دبیرخانه نشست پس از دو رهبر توافق کردند به تماس یک کنفرانس از بالاترین بدن از حزب جلوتر از 45-عضو کمیته دائمی در جلسه روز یکشنبه در تلاش برای حمله به یک قدرت هسته ای توسط مرتب کردن تفاوت های خود را.

در طول قبلی جلسات Oli حاضر به استعفا و یا رها کردن موقعیت خود به عنوان رئیس NCP به عنوان درخواست جناح رهبری Prachanda.

یکشنبه ایستاده جلسه کمیته است که انتظار می رود برای رفع این تاریخ برای CWC جلسه که در نهایت تصمیم می گیرید آینده نخست وزیر Oli Ganesh شاه ایستاده عضو کمیته گفت.

Oli و Prachanda برگزار شد حداقل هشت جلسات در هفته های اخیر به مرتب کردن تفاوت های بین آنها را. اما به عنوان نخست وزیر قبول نمی کند وضعیت یک مرد-یک-پست مذاکرات شکست خورده, حزب, منابع گفت.

بالا NCP رهبران از جمله 'Prachanda' را خواستار شده است نخست وزیر Oli استعفای, گفته های اخیر خود را ضد هند سخنان بودند "نه از لحاظ سیاسی و دیپلماتیک مناسب است." آنها همچنین در برابر Oli را استبدادی سبک از عملکرد.

تفاوت رشد بیشتر پس از Oli ادعا که برخی از رهبران حزب حاکم در حال هماهنگی با همسایه جنوبی برای حذف او از قدرت پس از دولت جدید صادر نقشه سیاسی ترکیب, هندی, سرزمین های از Kalapani, Lipulekh و Limpiyadhura.

تفاوت بین دو جناح از NCP یک led توسط Oli و دیگر به رهبری Prachanda در این موضوع از قدرت های شدت پس از نخست وزیر به طور یک جانبه تصمیم به prorogue بودجه جلسه پارلمان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب