نپال باستان شناسی بخش برنامه های حفاری در Thori پس از Oli ادعا می کند آن را به عنوان واقعی ایودیا

توسط: PTI | کاتماندو | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 9:31:30 pm چندین بالا نپال رهبران سیاسی از احزاب مخ

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399
توسط: PTI | کاتماندو | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 9:31:30 pm
چندین بالا نپال رهبران سیاسی از احزاب مختلف باید ناودان Oli برای ساخت "بی معنی و بی ربط" اظهارات. (AP/فایل)

نپال باستان شناسی اداره در نظر دارد برای شروع مطالعات و حفاری در Thori در جنوب کشور پس از نخست وزیر K P Sharma Oli ادعا می کنند که آن را "واقعی زادگاه" از خداوند Ram, با توجه به گزارش رسانه ها در روز پنج شنبه.

چندین بالا نپال رهبران سیاسی از احزاب مختلف باید ناودان Oli برای ساخت "بی معنی و بی ربط" سخنان که خداوند رم متولد شد و در Thori نزدیکی Birgunj و واقعی ایودیا نهفته در نپال. آنها خواسته اند او را به عقب نشینی و بحث برانگیز بیانیه.

پس Oli اظهارات گروه باستان شناسی (دعا) است که به بحث در مورد امکان باستان شناسی مطالعه در زمینه های مختلف با وزارتخانه های من, روزنامه جمهوری گزارش شده است.

"این بخش شده و برگزاری جلسات متعدد با وزارتخانه های مختلف به بحث در مورد احتمال شروع مطالعات باستان شناسی در Thori از Birgunj" آن را به نقل از Ram بهادر Kunwar سخنگوی برای DOA عنوان کرد و گفت.

بخوانید | ساعت Oli دهکدهای از دست اخلاقی و سیاسی زمینه را برای حکومت: کنگره نپال

DoA مدیر کل Damodar Gautam گفت که این گروه جدی است در مورد انجام مطالعات باستان شناسی در Thori پس از نخست وزیر Oli بیانیه.

"گروه مورد بحث با کارشناسان و خواهد آمد به یک نتیجه گیری به زودی" گفت: Gautam.

اما DoA ندارد هیچ گونه پایه و اساس شروع هر گونه حفاری در Thori – زادگاه Lord Ram به عنوان ادعا توسط Oli.

"این مسئولیت ما را برای انجام یک مطالعه پس از این اظهارات نخست وزیر. پس گفت که من نمی توانم بگویم که ما به اندازه کافی پایگاه ثابت کند که ایودیا در نپال" با توجه به گوتام.

همچنین به عنوان خوانده شده | شیو سنا انتقاد شدید نپال PM Oli اظهارات در اچهنرا

در بیانیه وزارت امور خارجه روز سه شنبه تصریح کرد که اظهارات نخست وزیر Oli در ارتباط نیست به هر گونه سیاسی موضوع و به هیچ وجه قصد در همه به صدمه زدن به احساسات و عواطف از هر کسی.

آن بیشتر تاکید کرد که اظهارات "بودند نه به معنای عیب دار کردن اهمیت ایودیا و ارزش های فرهنگی آن خرس."

"شده اند وجود دارد چند اسطوره ها و منابع مورد Shri Ram و مکان های مرتبط با او نخست وزیر بود به سادگی با تاکید بر اهمیت مطالعات و تحقیقات گسترده جغرافیای فرهنگی رامایانا نشان دهنده برای به دست آوردن حقایق در مورد Shri Ram, رامایانا و مکان های مختلف مرتبط با این تمدن غنی میگوید.

روشن شدن آمد و بعد از اعتراض عمومی در هند و نپال بیش از نخست وزیر Oli به اظهارات بحث برانگیز در ایودیا.

BJP ملی سخنگوی Bizay Sonkar بنارس محکوم Oli سخنان و گفته است که احزاب چپ و حتی در هند با ایمان مردم و کمونیست در نپال خواهد بود را رد کرد و توسط توده ها در همان راه آنها شده است در اینجا.

"خداوند رم یک ماده از ایمان برای ما و مردم خواهد شد و نه اجازه می دهد کسی را نخست وزیر نپال و یا هر کسی را به بازی با این" او گفت:.

مخالفت کنگره نپال به شدت محکوم کرد Oli به اظهارات بحث برانگیز در ایودیا و گفت که او "از دست اخلاقی و سیاسی بر اساس" به حکومت این کشور است.

این حزب همچنین به دنبال رسمی از حزب کمونیست نپال (NCP) و دولت نخست وزیر این کشور اظهارات در ایودیا.

Oli در حال حاضر مواجه با مخالفت های شدید از خود رهبران حزب که در حال فشار برای استعفای خود را بیش از او استبدادی سبک از عملکرد قبلی و ضد هند در بیانیه ای.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب