NDSU پلیس به دریافت اضافی ضد تعصب حقوق مدنی آموزش در پاسخ به جورج فلوید مرگ

دانشگاه سازمان اجرای قانون تشکیل یک برنامه درسی آموزش است که شامل شش تا هشت ساعت آموزش بر ضد تعصب حقوق مدنی و

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399

دانشگاه سازمان اجرای قانون تشکیل یک برنامه درسی آموزش است که شامل شش تا هشت ساعت آموزش بر ضد تعصب حقوق مدنی و چگونه مسابقه مربوط به پلیس NDSU سخنگوی Brynn راولینگس گفت: در یک ایمیل در یکشنبه, ژوئن 10.

افسران کامل آموزش های قبل از سال تحصیلی آینده شروع می شود راولینگس گفت. آن است که انتظار می رود انجام شده سالانه او اضافه شده است.

رئیس جمهور Dean Bresciani اعلام کرد: بخشنامه هفته گذشته به عنوان او اذعان مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس و تظاهرات که به دنبال. چهار ex-مینیاپولیس افسران شده اند با عنوان جرم جنایی متهم در ارتباط با فلوید مرگ در ماه گذشته.

"ما دانش آموزان و همکاران از رنگ ارزش دارد اعضای NDSU جامعه و نیاز به احساس پشتیبانی" Bresciani گفت: در 4 ژوئن در بیانیه ای.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اقدامات سابق مینیاپولیس کردند که موجب اعتراض و شورش در سراسر جهان از جمله در فارگو در 30 مه. معترضان خواهان عدالت در میان فلوید مرگ و همچنین اصلاحات به اجرای قانون برای پایان دادن به خشونت پلیس.

Bresciani در مورد آموزش های اضافی با NDSU پلیس گفت: Mike Borr مدیر دانشگاه پلیس و امنیت عمومی. رئیس پلیس ویلیام خرابکاری خواسته شد برای صحبت با رهبران اقلیت سازمان های دانشجویی در محوطه دانشگاه در مورد تعامل با افسران پلیس در NDSU.

"ما قطعا در حمایت کامل از این بخشنامه که از او صادر شده" Borr گفت.

NDSU افسران در حال حاضر شرکت در آموزش مورد نفرت جنایات تنوع فرهنگی و فراگیر راولینگس گفت. هر مداوم فرصت های آموزشی است که مفید به اداره پلیس و پردیس خرابکاری گفت.

"NDSU پلیس همواره بر اهمیت از بین بردن تعصبات و پرورش یک محیط فراگیر" Borr گفت. "ما درک می کنیم در حال حاضر بیش از همیشه مهم است که به برجسته کردن این موضوع است."

Bresciani گفت: او هنوز اعتماد به نفس کامل در پلیس در NDSU.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب