NDSU طرفداران در برزخ پس از اورگان فرماندار بیانیه در coronavirus

در حال حاضر این است. اورگان دولتی کیت براون بیانیه این هفته که آن را ممکن است همه اجتماعات بزرگ از طریق سپتامب

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

در حال حاضر این است.

اورگان دولتی کیت براون بیانیه این هفته که آن را ممکن است همه اجتماعات بزرگ از طریق سپتامبر در دولت ممکن است مجبور به تغییر برگ مجزا امکان NDSU در دانشگاه اورگان بازی فوتبال در سپتامبر. 5 می توان در تقریبا خالی Autzen ورزشگاه ها. که نمی تواند خبر خوشی برای بازدید از طرفداران.

خواهد که تعداد برابر کلارک حضور رگه?

"من نه شمارش آن را در برابر خط," او گفت:. "شاید من پیدا کردن یک راه برای گرفتن در قرض گرفتن و سرقت مسائل است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این NDSU بلیط دریافت بیش از 11,000 بلیط درخواست خود را 3,000 بازدید-تیم سهم. آن را امن فرض طرفداران گرفتن یکی از 8,000 درخواست آن محروم بودند را پیدا خواهد کرد یکی دیگر از راه برای دریافت در این بازی آن است که آیا اورگان بلیط وب سایت و یا یک بازار ثانویه محل. اورگان nonconference تک بازی بلیط فروش در ماه ژوئن.

Autzen ورزشگاه ها دارای ظرفیت 54,000 با اردک بازی NDSU برای اولین بار مبادرت به FBS محل پس از دانشگاه آیووا در سال 2016. به علاوه گاومیش کوهان دار امریکایی طرفداران نشان داده اند در طول این سالها میل شدید به علامت یک فصل به طور منظم بازی یک سال به عنوان یک رویداد مقصد.

قهوه ای بیانیه با اشاره به رویدادهای ورزشی, جشنواره ها و کنسرت و گفت که آنها نمی افتد تا موثر در پیشگیری و درمان برای coronavirus است که در دسترس عموم است.

NDSU تیم سازندگان تقویت کننده گروه حمایت از یک پرواز چارتر به بازی اما هنوز به جمع آوری پول برای آن. علاوه بر این, تیم, سازان, مدیر اجرایی, جرثقیل Lang گفت جمعه صبح ورزشی, گروه شنیده است هیچ چیز از اورگان مقامات.

"ما در حال برنامه ریزی در اگر همه چیز در حال رفتن به اتفاق می افتد در تمامیت آن" Lang گفت. "اما ما همه حفظ شده در سایت های رسانه های اجتماعی و وب سایت."

اخبار قهوه ای بیانیه را شکست پنج شنبه بعد از ظهر. Lang گفت که او شنیده ام چند نظر از گاومیش کوهان دار امریکایی طرفداران "اما آن نشده است بیش از حد دیوانه است."

برای آن دسته از طرفداران که در حال حاضر ساخته شده خود را در سفر و اقامت, برنامه, مشاوره از Tod گنج مدیر سفر ثبت شده در مورهد است که به بیمار. تقریبا تمام بلیط های هواپیمایی غیر قابل استرداد به هر حال پس مسافر نیز ممکن است صبر کنید تا ببینید که چگونه همه چیز بازی است.

خطوط هوایی تبدیل شده اند بیشتر ملایم تغییر در هزینه. و اگر بازی نمی کند اتفاق می افتد که شرکت هواپیمایی بلیط را می توان نسبت به آینده سفر.

"به طور معمول در شرکت هواپیمایی طرف اگر یک رویداد است که لغو آنها نمی بازپرداخت" گنج گفت. "اگر آن را به هواپیمایی که عمده لغو یا تغییر برنامه و سپس شما می تواند بازپرداخت که در راه است. حداقل برای هواپیمایی بخشی از آن, شما همچنین ممکن است صبر کنید تا زمانی که همه چیز خاص تر است. تفاوتی ندارد اگر شما ایجاد یک تغییر در حال حاضر در مقابل انتظار تا ماه ژوئیه یا اوت یا بیشتر."

گنج همچنین توصیه چک کردن با هتل ها برای دیدن زمانی که لغو مجازات شروع به رخ می دهد. بیشتر به مصرف کننده فرصت برای انصراف از دو روز پیش از رزرو.

"توصیه من به مردم این است که مطمئن شوید که شما تمام اطلاعات خود را ذخیره می شود مانند رسید بلیط و هتل اعداد در مورد شما را به یک تغییر" گنج گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن