ND بالا انتخابات رسمی می گوید: جمله بندی در دیکینسون رای گیری می تواند منجر به رقابت نتایج

هر دو سال به عنوان مورد نیاز توسط قانون دولت دیکنسون مدرسه دولتی منطقه تسلیم رای گیری سوال پرسیدن شهروندان که

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

هر دو سال به عنوان مورد نیاز توسط قانون دولت دیکنسون مدرسه دولتی منطقه تسلیم رای گیری سوال پرسیدن شهروندان که آیا آنها می خواهند منطقه خود به ادامه انتشار هیئت مدیره مدرسه دقیقه در روزنامه ثبت شده است که دیکنسون را فشار دهید. مطبوعات متعلق به انجمن شرکت ارتباطات.

در این سال, اما, رای گیری زبان ساخته شده است اشاره به "هزینه قابل توجهی" از قانونی تبلیغات. رای گیری سوال می خواند: "دیکنسون مدارس دولتی است انتشار جلسه هیئت مدیره دقیقه در روزنامه رسمی در هزینه های قابل توجهی به مالیات دهندگان. علاوه بر این, Dickinson, مدارس دولتی شده است ارسال این جلسه در منطقه سایت و ادامه خواهد داد به ارسال آنها. // به عنوان یک مالیات دهندگان آیا شما مایل دیکینسون مدارس دولتی به انتشار مدرسه جلسه هیئت مدیره دقیقه در روزنامه رسمی مدرسه منطقه؟"

داکوتای شمالی وزیر امور خارجه آل یاگر می گوید که این موضوع می تواند در نتیجه اعتراض به نتایج انتخابات.

"من شک دارم که قابل قبول است جمله بندی. آن را قرار است به خنثی است. من فکر می کنم ممکن است وجود دارد یک قانون و یا دادستان کل حکم در مورد آن" Jaeger گفت. "من شگفت زده هستم که آن را کشف کرد تا به حال. این مدرسه تا به حال آنها را به ارسال به شهرستان حسابرس یا مدرسه مدیره به تصویب عبارت قبل از 6 آوریل."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در سال 2002 دادستان کل Wayne Stenehjem نوشت: یک نظر در قانونی بودن یک مسئله مشابه در مورد "زاید و یا مازاد زبان ظاهر می شود در برخی از شهرستان و منطقه مدرسه اوراق رای دهی." در این مورد رای گیری بود و شامل هزینه برای انتشار در دقیقه.

Stenehjem استدلال کرد که برآورد هزینه های چاپ و نشر دقیقه هنگامی که اضافه شده به این رای گیری می تواند نوسان رای دهندگان در یک راه یا دیگری.

دیکینسون سرپرست شون Hocker گفت: منطقه قصد بود هرگز به تاثیر گذاری در چگونگی رای دهندگان رای دادند; بلکه آن را تلاش برای اطلاع رسانی.

"ما به هیچ وجه قصد دارد به تلاش برای نوسان هر کسی. نقطه ای بود برای به اشتراک گذاشتن که آن رایگان است," او گفت:.

Hocker گفت: این موضوع آمد تا طی گفتگو با اعضای جامعه که آگاه بودند از هزینه های مرتبط با انتشارات مدرسه در جلسه هیئت مدیره دقیقه در روزنامه.

"این بود که یک گروه اجتماعی است که از او پرسید که سوال," او گفت:. "ما فکر کردیم این همه رایگان پس اگر آن را آزاد نیست, ما باید به مردم بگویید که آن رایگان است ... که واقعا چه چیزی باعث لزوم بخواهید چنین generic سوال ... اما به جزئیات بیشتر مردم می تواند یک تصمیم تحصیل در یک رای گیری."

منطقه را شامل نمی شود و کل مبلغ آن را صرف چاپ و نشر دقیقه به دلیل هزینه های انجام این کار متفاوت است در هر ماه بسته به میزان یادداشتهای قانونی واصل شده است.

صرف نظر از انگیزه های رای و جمله بندی Stenehjem نوشت: در سال 2002 نظر "در حالی که احتمالا منطقه مدرسه یا مسئولان شهرستان قرار داده شده که برآورد هزینه های انتشار بر روی برگه های رای...خواهد ادعا می کنند که آنها تنها در تلاش برای به طور کامل به اطلاع رای دهندگان در انتخابات اندازه گیری و تلاش برای نادرست آنها نفوذ, بسیاری از رای دهندگان نیز مالیات دهندگان که ممکن است کمتر تمایل به رای دادن برای انتشار اگر یادآوری در غرفه رای گیری از برآورد هزینه های درگیر است."

صرف نظر از قصد Stenehjem بنابراین به این نتیجه رسیدند که عبارت "از قبیل هزینه برآورد شده از انتشار در انتخابات و که آن را نامناسب برای یک شهرستان و یا یک منطقه مدرسه شامل آنها است."

در حال حاضر ایالت داکوتای شمالی را مدیریت و بودجه دفتر تنظیم قیمت برای حقوقی اعلامیه های منتشر شده در روزنامه ها در سراسر کشور.

با توجه به امی توپ تهیه افسر در مدیریت و بودجه هزینه های تنظیم شده در $0.84 هر خط.

برای جلوگیری از گمراه کننده عمومی توسط مثال هر مقدار این منطقه را انتخاب کرد به جای استفاده از عبارت "هزینه های قابل توجهی." به دنبال بازگشت, Hocker گفت: او در حال حاضر می توانید ببینید که چگونه مبهم طبیعت از کلمه "مهم" می تواند به درک به معنی چیزهای مختلف.

مردم شروع به دیدن زبان در برگه های رای فرستاده شده به خوابگاه برای پست الکترونیکی-در رای گیری هفته گذشته است.

"کلمه" مهم "من می توانید ببینید بیش از آخر هفته چه برخی از آنها ممکن است در تفسیر است که به معنی میلیون ها دلار در حالی که شاید به شخص دیگری" مهم " است $100," او گفت:. "من می توانید ببینید که چگونه وجود دارد می تواند برخی از انعطاف پذیری در تعریف 'قابل توجه' بنابراین من را کاملا پذیرفت که ... قصد پشت آن را به سادگی به اشتراک گذاری که در آن رایگان است."

Hocker گفت: او فکر می کردم که اگر یک مشکل وجود دارد با جمله بندی دفتر او خواهد بود تماس با انتخابات رسمی با برخی از راهنمایی در این موضوع.

"اگر وجود دارد هر گونه نامناسب بودن سوال یا هر چیزی من فکر می کردم من انتخابات محلی رسمی را به نام بالا و گفت:" هی این خوب نیست.' که اتفاق نمی افتد" Hocker گفت.

Stark County انتخابات رسمی کی Haag گفت که زمانی که رای گیری اقدامات ارسال شده توسط سیاسی زیربخش "من فقط کپی و چسباندن آن را به طوری که من نمی املای غلط بکار بردن و یا تغییر آنچه آنها فرستاده شده به من. سپس من آن را به آنها و آنها علامت آن است که آنها چه می خواهند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن