ND پاپ کورن تولید کننده تمرکز بر خانواده و طعم و پرورش شفقت

کلرادو جک پاپ کورن است که ظهور و طعم دار در دره شهر و شیاطین دریاچه N. D. در مورد ارائه پنج طعم خوشمزه است. آن

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399

کلرادو جک پاپ کورن است که ظهور و طعم دار در دره شهر و شیاطین دریاچه N. D. در مورد ارائه پنج طعم خوشمزه است. آن را نیز در مورد خانواده است. و شاید مهم ترین آن در مورد دادن.

"ما می خواستیم به رشد آن را به عنوان ما تا به حال توانایی برای تولید آن گفت:" کیم Engstorm شرکت مالک این شرکت در سراسر کشور شناخته شده با نام تجاری.

پاپ کورن است آنلاین به فروش می رسد و در بوتیک و در حال حاضر آنها در حال کار بر روی افزایش توزیع خود را شامل مواد غذایی و فروشگاه های راحتی.

اما هسته اصلی داستان را با خانواده.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

زمانی که برایان و کیم Engstrøm که مزرعه در لیدز, N. D. آغاز شده پاپ کورن کسب و کار در سال 2015 آنها به دنبال یک راه برای تنوع بخشیدن به آنها در حال حاضر موفق پردازش لوبیا و جو. آنها به سرعت متوجه شدم که تولید ذرت بو داده — است که می آید در پنیر چدار سفید, زرد, سفید, پنیر چدار و فلفل هالوپینو, دریا, نمک و کره و ترکیبی از رنگ زرد و سفید و پنیر چدار و فلفل هالوپینو — می تواند یک فرصت برای خود و پسر کالن بود که با متولد فکری و رفتاری معلولیت به کار برای کسب و کار خانوادگی.

Colorado Jack Popcorn comes in five flavors. Special to The Forum

کلرادو جک پاپ کورن می آید در پنج طعم. ویژه به فروم

وارد مری Simonson, مدیر اجرایی, از باز کردن درب مرکز در دره شهر اصلی گروه کالن نقل مکان به حدود یک سال پیش. آنها ارائه فرصت های شغلی برای افراد معلول و فعالیت های مرکز بوده است سایت ساخت کیسه های پلی اورتان برای نیروی دریایی ایالات متحده ،

هنگامی که کسب و کار آهسته پس از سال های بسیاری از Simonson گفت: یک ODC عضو هیئت مدیره همسایه ساخته شده و آنها را آگاه از کلرادو جک پاپ کورن. دوازده نفر از ODC را حدود 100 ساکنان از جمله کالن در حال حاضر کار پاره وقت ظاهر و طعم و بسته بندی و حمل و نقل محصول. آنها مسئولیت رسیدگی به تمام آنلاین جمع آوری اعانه و فروش فروشگاه.

"آن را می دهد آنها را به هویت" Simonson گفت. "آن را می دهد آنها را به غرور و افتخار می کنند که به آنها پول است. آنها پرداخت می شود هر دو هفته درست مانند من انجام دهد."

نیز وجود دارد یک مرکز تولید در Devils Lake که دسته بزرگتر و توقیف کامیونی حامل پالت سفارشات و خام ذرت بو داده خود را در کلرادو تولید و نبراسکا. اما دست کم نگیرید اهمیت آنچه اتفاق می افتد در دره شهر.

"این چیزی است که ما همیشه می خواستم برای انجام دادن" کیم گفت. "که ما قادر به دریافت [کالن] درگیر در کسب و کار خانواده و همچنین کمک به افراد دیگر مانند کالن آن را بزرگ برای ما است."

Chace Engstrøm برایان و کیم, دختر, شد و هنوز هم در زمانی که پدر او به او گفت که او قرار بود به شروع رسمی ساخت پاپ کورن. Chace همیشه کمک کرد تا با کسب و کار خانواده اما از یک سال پیش او رسما امضا در تمام وقت با تمرکز بر بازاریابی و تولید و منابع انسانی و "یک کمی از همه چیز."

"او خیلی بیشتر از آن" کیم گفت. "او در واقع طراحی شده بسیاری از بسته بندی های ما است که یک کار بزرگ است. او طراحی آرم برای ما لوبیا طرف. او نوع از jack-of-all-trades."

Making caramel at CoJack Snack and Pack in Devils Lake. Special to The Forum

ساخت کارامل در CoJack میان وعده و بسته در Devils Lake. ویژه به فروم

این Engstrøm خانواده است بنابراین متعهد به پس دادن آنها رسما برقرار کلرادو جک Giveback برنامه. علاوه بر ایجاد شغل برای ساکنان باز کردن درب مرکز برنامه ارائه می دهد 50% بازگشت به جمع آوری کمک های مالی گروه. 50 درصد باقی مانده از فروش پرداخت حقوق و دستمزد به ODC ساکنان و کارکنان و سرپرستان و همچنین به عنوان پوشش هزینه های عملیاتی. امید خود را? برای حمایت از توسعه حتی بیشتر از شغل های ایجاد شده.

در حال حاضر کلرادو جک Giveback برنامه به طور متوسط دو جمع آوری اعانه در هر ماه.

"ما نمی دانیم که تعداد دقیق گروه های [و] جمع آوری اعانه ما انجام داده اند که همه آنها متفاوت است به روش های مختلف" Chace گفت. "گاهی اوقات آن را فقط به یک فرد و برخی انجام داده اند بیش از یک است."

آن را اندازه گیری چقدر متنوع سازمانی تبدیل شده است و چگونه اختصاص داده شده آنها به ایده غنی سازی کیفیت محصولات و همچنین زندگی مردم است.

"ما چند شرکت های مرتبط در یک ایده" Chace گفت.

کلرادو جک پاپ کورن تولید شده توسط Engstrøm متعلق به CoJack میان وعده و بسته که در خدمت به عنوان یک شرکت-کارخانه بسته بندی.

اما ایده اصلی ارتباط آنها شفقت و غرور به ویژه هنگامی که آنها نگاه ODC در دره شهر.

"ما افتخار داریم که همه این" کیم گفت. "این واقعا چه رانده و ما را به نگه داشتن انجام آنچه ما در حال انجام است. ما امیدواریم که همه کسب و کار از دیدن این و یک روز آنها می توانید از تمام فرصت ها مثل این."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب