نیروی دریایی دامپزشک می رود برای پارو رکورد در می سی سی پی

در حدود 81 سال او را به انجام چیزی است که او همیشه می خواستم برای انجام -- مقابله می سی سی پی رودخانه در یک قا

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399

در حدود 81 سال او را به انجام چیزی است که او همیشه می خواستم برای انجام -- مقابله می سی سی پی رودخانه در یک قایق پارویی اسکیموها از آن headwaters در دریاچه ایتاسکا به خلیج مکزیک -- و ممکن است فقط شکستن رکورد جهان در این فرآیند است.

استارک است که رقابت برای تبدیل شدن به قدیمی ترین فرد برای تکمیل این سفر.

"من فکر کردم من می خواهم شاید به یک الهام بخش کمی برای کسانی از ما که در حال بیایید می گویند یک کمی مسن تر بیشتر است," او گفت:. "افرادی که سن و سال من شاید 60 تا یا 70 تا شما لازم نیست به بیش از رول و بازی مرده است. بسیاری از مردمی که می دانید رشد آنها قبل از آنها باید رشد است."

ورمونت بومی هیچ غریبه ای به آب است. او یک بازنشسته master chief petty officer با نیروی دریایی SeaBees و صرف مقدار زیادی از زمان در کایاک -- او شده است مسابقه آنها را برای سال ها و به اتمام رسانده متعدد سفرهای طولانی. اما هیچ کدام مانند این 2,400 مایل بازحمت حرکت کردن کامل طول رودخانه می سی سی پی که اغلب به نام سفر "از منبع به دریا."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

روح رقابت سوخت او را به تکمیل این کار است. استارک را دوست دیل ساندرز در حال حاضر دارنده رکورد در 80 سال و اگر موفق استارک را به ضرب و شتم او را زمانی که او تبدیل 81 در امتداد رودخانه.

این همه خوشخو هر چند ساندرز خواهد شد و انتظار در خلیج فارس به "دست کردن کلید" پس به صحبت می کنند استارک گفت.

قایقرانی اصحاب

استارک در زمان خاموش از ایتاسکا در 15 ژوئیه و تنها پنج روز به 85-به همراه روز سفر او در حال حاضر ساخته شده برخی از دوستان است. او انتظار ندارد به همراه در سفر خود را, اما پس از یک جلسه فرصت و زمینه های مشترک در, می سی سی پی headwaters او در حال حاضر به سمت خلیج فارس با سه صحابه جدید در زیر رودخانه ،

این تیم تشکیل شده است از علاقه مندان به ماجراجویی: زن و شوهر جیل و کلیتون کربین و دوست خود, برایان هوور.

کلیتون مثل استارک نیز بازنشسته نیروی دریایی کهنه.

سه نفر به تازگی پیاده روی 2,650 مایل Pacific Crest Trail. آنها به شوخی در مورد چگونه خود را پیاده سفر می کرد خود را قدرت پا و این یکی کار خواهد کرد سلاح های خود را. آنها همچنین اذعان کرد در حالی که چرخ دنده ی مورد نیاز برای هر دو ماجراهای مشابه اتفاقی است که بیشتر انفرادی و تا کنون از آنها گذشت و بسیاری دیگر از طریق kayakers.

Pictured from left: Kevin Johnson of myBemidji and his dog Norway, Beltrami County Commissioner Reed Olson, Stan Stark, Janet RithNajarian of Mississippi River Paddlers. (Annalise Braught / Bemidji Pioneer)

در تصویر از سمت چپ: Kevin Johnson از myBemidji و سگ خود را, نروژ, Beltrami County کمیسر نی اولسون, استن, Stark, جانت RithNajarian از رودخانه می سی سی پی Paddlers. (Annalise Braught / بمیجی پایونیر)

باند وارد بمیجی روز دوشنبه پس از ساخت راه خود را از ایتاسکا امور خارجه پارک و سه شنبه صبح, در زمان خاموش دوباره.

این گروه تخمین آنها خواهد شد به احتمال زیاد رسیدن به خلیج مکزیک در 85 تا 90 روز.

نه حزب است و هیچ برنامه ای برای کم کردن بعد از این -- Stark امیدوار است تا شاید دست و پا زدن کل میسوری رودخانه Corbins می خواهید به استفاده از قایق بادبانی خود را به اکتشاف جهان و هوور طرح را در طولانی دوچرخه بازحمت حرکت کردن.

یک علت خوب

استارک نیست فقط انجام این ماجراجویی او همچنین حمایت از یک علت نزدیک به قلب او -- Sarge جای یک بی خانمان جانبازان' برنامه توسعه سرپناه و خدمات پشتیبانی مرکز واقع در چنگال بشویید.

"برای کسانی است که می توانیم آن را به خوبی خواهد بود برای کمک" استارک گفت. "آن را در یک جای خنک."

این Corbins و هوور تصمیم گرفت به طور مستقیم هیچ علاقه ای به حمایت از آنها نسبت به Sarge محل به عنوان به خوبی.

کسانی که علاقه مند در اهدا می توانید این کار را از طریق یک لینک در Stark وب سایت در stanthekayakingman.com. هر کسی که علاقه مند در زیر همراه در سفر همچنین می توانید پیگیری آنها وجود دارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن