کره شمالی می گوید بدون نیاز به نشستن با آمریکا

توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 12:29:51 pm دولت کره جنوبی ماه Jae-در گفت:

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399
توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 12:29:51 pm
Trump bet he could isolate Iran and charm North Korea. It’s not that easy دولت کره جنوبی ماه Jae-در گفت: رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد باید دوباره دیدار قبل از انتخابات آمریکا در ماه نوامبر است. (ارین Schaff/نیویورک تایمز)

کره شمالی را احساس نمی کند نیاز به مذاکره با ایالات متحده خواهد بود که چیزی بیش از یک "ابزار سیاسی" برای واشنگتن یک مقام ارشد کره شمالی دیپلمات گفت: پیش از بیانیه وزارت امور خارجه را در سفر به کره جنوبی.

معاون وزیر امور خارجه چو پسر هوی گفت: مذاکرات خواهد نه کار بین واشنگتن و پیونگ یانگ و وجود خواهد داشت بدون تغییر در کره شمالی سیاست.

"ما احساس نمی هر گونه نیاز به نشستن به صورت چهره به چهره با ایالات متحده آن را به عنوان در نظر نمی کره شمالی-ایالات متحده گفت و گو به عنوان چیزی بیش از یک ابزار برای دست و پنجه نرم کردن آن بحران سیاسی" چو در بیانیه ای گفت انجام شده توسط دولت اجرا KCNA news agency.

مخفف جمهوری دموکراتیک خلق کره کره شمالی با نام رسمی.

آمریکا معاون وزیر امور خارجه, Stephen Biegun است که با توجه به دیدار کره جنوبی هفته آینده به بحث در مورد متوقف مذاکرات با کره شمالی.

دولت کره جنوبی ماه Jae-در گفت: رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد باید دوباره دیدار قبل از انتخابات آمریکا در ماه نوامبر است که کمک به از سرگیری مذاکرات هسته ای مذاکرات است.

مغلوب ساختن پیشی جستن سابق مشاور امنیت ملی, جان بولتون گفت: خبرنگاران در نیویورک در روز پنج شنبه که رئیس جمهور ممکن است به دنبال یکی دیگر از نشست با کیم به عنوان یک "اکتبر سورپرایز" پیش از انتخابات.

مغلوب ساختن پیشی جستن و کیم جونگ سازمان ملل متحد ملاقات کرد و برای اولین بار در سال 2018 در سنگاپور است.

آنها دوباره ملاقات در ویتنام در سال 2019 اما این مذاکرات از هم جدا افتاد که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: کیم تا به حال موفق به ارائه به اندازه کافی سلاح های هسته ای یا موشک های بالستیک در ازای لغو تحریم های بین المللی.

در جلسه سوم در ماه ژوئن سال 2019 در منطقه غیرنظامی جدا کردن دو کره به دو توافق برای راه اندازی مجدد مذاکرات است. کار در سطح مذاکرات بین دو طرف در سوئد در ماه اکتبر شکسته شد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن